Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, pierwszy raz w życiu robię coś LP więc na pewno jest słabo, ale co tam :)

 

Takie coś wyskrobałem

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaadij1.jpg

 

Kurczę, muszę się nauczyć mapować bo nie umiem, ale mam nadzieję, że zdążę się nauczyć przed zakończeniem bitwy :)

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 2,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

przesadzileś z detalami, wywal tą dziurę z maski, jak widzisz strasznie Ci ją krzywi. chamfery są niepotrzebne, dziury na światła, wydech, rejestracje. bez kół nie będzie ciekawie wyglądał.

pamiętaj, że boczna szyba to nie jest jeden trójkąt:D slice przez środek tez mógłby zniknąć

Napisano
  • Autor

Dzięki dariusz, mały up (392 tri)

 

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaadxm9.jpg

 

EDIT

Przybysz - mógłbyś powiedzieć jak to zrobić?? Bo nie mam zielonego pojęcia :)

Napisano

Jeśli działasz na editable mesh to trzeba zaznaczać kolejne ściany i dodawać modyfikator Smooth, jednym słowem szkoda zachodu. Przekonwertuj na Editable Poly jeśli miałeś Mesh, wybierz ściankę i zmień Smooth Groups, na dole palety powinna być zakładka, może jest zwinięta:

sghn2.jpg

 

Poprostu ustaw szybom inny smooth group niz karoserii, klikajac odpowiednie kwadraty. Uważaj bo można ustawić kilka SG dla jednego poly.

 

Pozdro

Napisano
  • Autor

Przybysz - dzięki

KLICEK - ...ale 1000x gorzej niż innym... dzięki :) (miniaturka dodana :))

Master Kiełbaster - eee no na komórkę... :)

Georgas - dzięki

Dzisiejszy up

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaadzc1.jpg

Napisano

patry, niewiem czy mi się dobrze wydaje (nie znam sie bardzo na game arcie) ale tu nie chodzi o to żeby nadać modelowi różne materiały, tylko odpowiednio zmapować (Unwarp UVW) i zrobić jedną teksture 512*512px która będzie na jednym standardowym materiale...i nałożyć ją na obiekt

Napisano
  • Autor

No ja też się nie znam :)

Ale może być chyba kilka oddzielnych materiałów od siebie??

Bo nie umiem unwrapa i po prostu przygotowywuję kilka tekstur dla różnych polygonów...

Można tak??

Napisano

ma być jedna textura na model.

a unwrapa sie nie bój, wbrew pozorom jest bardzo prosty w obsłudze.

Napisano

patry obawiam sie ze twoja tekstura jest za bardzo nietypowa :D

spójrz na inne wątki w tej minibitwie, zobacz jak inni to zrobili i spróbuj podobnie

i wez pod uwage ze ten model jest na komórke a komórki z reguły nie mają rodzielczosci 800x600 wiec model bedzie duzo mniejszy wiec wypadałoby popracowac nad całoscią niż nad szcególami takimi jak lampy które bedą mialy jeden pixel jesli nie mniej :D

pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności