Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam, pierwszy raz w życiu robię coś LP więc na pewno jest słabo, ale co tam :)

 

Takie coś wyskrobałem

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaadij1.jpg

 

Kurczę, muszę się nauczyć mapować bo nie umiem, ale mam nadzieję, że zdążę się nauczyć przed zakończeniem bitwy :)

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 2,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

przesadzileś z detalami, wywal tą dziurę z maski, jak widzisz strasznie Ci ją krzywi. chamfery są niepotrzebne, dziury na światła, wydech, rejestracje. bez kół nie będzie ciekawie wyglądał.

pamiętaj, że boczna szyba to nie jest jeden trójkąt:D slice przez środek tez mógłby zniknąć

Napisano
  • Autor

Dzięki dariusz, mały up (392 tri)

 

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaadxm9.jpg

 

EDIT

Przybysz - mógłbyś powiedzieć jak to zrobić?? Bo nie mam zielonego pojęcia :)

Napisano

Jeśli działasz na editable mesh to trzeba zaznaczać kolejne ściany i dodawać modyfikator Smooth, jednym słowem szkoda zachodu. Przekonwertuj na Editable Poly jeśli miałeś Mesh, wybierz ściankę i zmień Smooth Groups, na dole palety powinna być zakładka, może jest zwinięta:

sghn2.jpg

 

Poprostu ustaw szybom inny smooth group niz karoserii, klikajac odpowiednie kwadraty. Uważaj bo można ustawić kilka SG dla jednego poly.

 

Pozdro

Napisano
  • Autor

Przybysz - dzięki

KLICEK - ...ale 1000x gorzej niż innym... dzięki :) (miniaturka dodana :))

Master Kiełbaster - eee no na komórkę... :)

Georgas - dzięki

Dzisiejszy up

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaadzc1.jpg

Napisano

patry, niewiem czy mi się dobrze wydaje (nie znam sie bardzo na game arcie) ale tu nie chodzi o to żeby nadać modelowi różne materiały, tylko odpowiednio zmapować (Unwarp UVW) i zrobić jedną teksture 512*512px która będzie na jednym standardowym materiale...i nałożyć ją na obiekt

Napisano
  • Autor

No ja też się nie znam :)

Ale może być chyba kilka oddzielnych materiałów od siebie??

Bo nie umiem unwrapa i po prostu przygotowywuję kilka tekstur dla różnych polygonów...

Można tak??

Napisano

ma być jedna textura na model.

a unwrapa sie nie bój, wbrew pozorom jest bardzo prosty w obsłudze.

Napisano

patry obawiam sie ze twoja tekstura jest za bardzo nietypowa :D

spójrz na inne wątki w tej minibitwie, zobacz jak inni to zrobili i spróbuj podobnie

i wez pod uwage ze ten model jest na komórke a komórki z reguły nie mają rodzielczosci 800x600 wiec model bedzie duzo mniejszy wiec wypadałoby popracowac nad całoscią niż nad szcególami takimi jak lampy które bedą mialy jeden pixel jesli nie mniej :D

pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.