Napisano 3 Luty 200718 l Witam, pierwszy raz w życiu robię coś LP więc na pewno jest słabo, ale co tam :) Takie coś wyskrobałem Kurczę, muszę się nauczyć mapować bo nie umiem, ale mam nadzieję, że zdążę się nauczyć przed zakończeniem bitwy :)
Napisano 3 Luty 200718 l przesadzileś z detalami, wywal tą dziurę z maski, jak widzisz strasznie Ci ją krzywi. chamfery są niepotrzebne, dziury na światła, wydech, rejestracje. bez kół nie będzie ciekawie wyglądał. pamiętaj, że boczna szyba to nie jest jeden trójkąt:D slice przez środek tez mógłby zniknąć
Napisano 3 Luty 200718 l Nom, szyby to można smooth groupsami wyróżnić zamiast modelować te wklęsłości.
Napisano 3 Luty 200718 l Autor Dzięki dariusz, mały up (392 tri) EDIT Przybysz - mógłbyś powiedzieć jak to zrobić?? Bo nie mam zielonego pojęcia :)
Napisano 3 Luty 200718 l Jeśli działasz na editable mesh to trzeba zaznaczać kolejne ściany i dodawać modyfikator Smooth, jednym słowem szkoda zachodu. Przekonwertuj na Editable Poly jeśli miałeś Mesh, wybierz ściankę i zmień Smooth Groups, na dole palety powinna być zakładka, może jest zwinięta: Poprostu ustaw szybom inny smooth group niz karoserii, klikajac odpowiednie kwadraty. Uważaj bo można ustawić kilka SG dla jednego poly. Pozdro
Napisano 3 Luty 200718 l jak widze takie rendery modeli lp to mi się zbiera na wymioty, model fajny :)
Napisano 4 Luty 200718 l Autor Przybysz - dzięki KLICEK - ...ale 1000x gorzej niż innym... dzięki :) (miniaturka dodana :)) Master Kiełbaster - eee no na komórkę... :) Georgas - dzięki Dzisiejszy up
Napisano 4 Luty 200718 l patry, niewiem czy mi się dobrze wydaje (nie znam sie bardzo na game arcie) ale tu nie chodzi o to żeby nadać modelowi różne materiały, tylko odpowiednio zmapować (Unwarp UVW) i zrobić jedną teksture 512*512px która będzie na jednym standardowym materiale...i nałożyć ją na obiekt
Napisano 4 Luty 200718 l Autor No ja też się nie znam :) Ale może być chyba kilka oddzielnych materiałów od siebie?? Bo nie umiem unwrapa i po prostu przygotowywuję kilka tekstur dla różnych polygonów... Można tak??
Napisano 4 Luty 200718 l ma być jedna textura na model. a unwrapa sie nie bój, wbrew pozorom jest bardzo prosty w obsłudze.
Napisano 4 Luty 200718 l patry obawiam sie ze twoja tekstura jest za bardzo nietypowa :D spójrz na inne wątki w tej minibitwie, zobacz jak inni to zrobili i spróbuj podobnie i wez pod uwage ze ten model jest na komórke a komórki z reguły nie mają rodzielczosci 800x600 wiec model bedzie duzo mniejszy wiec wypadałoby popracowac nad całoscią niż nad szcególami takimi jak lampy które bedą mialy jeden pixel jesli nie mniej :D pozdro
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto