patry Napisano 3 Luty 2007 Napisano 3 Luty 2007 Witam, pierwszy raz w życiu robię coś LP więc na pewno jest słabo, ale co tam :) Takie coś wyskrobałem Kurczę, muszę się nauczyć mapować bo nie umiem, ale mam nadzieję, że zdążę się nauczyć przed zakończeniem bitwy :)
dariusz Napisano 3 Luty 2007 Napisano 3 Luty 2007 przesadzileś z detalami, wywal tą dziurę z maski, jak widzisz strasznie Ci ją krzywi. chamfery są niepotrzebne, dziury na światła, wydech, rejestracje. bez kół nie będzie ciekawie wyglądał. pamiętaj, że boczna szyba to nie jest jeden trójkąt:D slice przez środek tez mógłby zniknąć
Przybysz Napisano 3 Luty 2007 Napisano 3 Luty 2007 Nom, szyby to można smooth groupsami wyróżnić zamiast modelować te wklęsłości.
patry Napisano 3 Luty 2007 Autor Napisano 3 Luty 2007 Dzięki dariusz, mały up (392 tri) EDIT Przybysz - mógłbyś powiedzieć jak to zrobić?? Bo nie mam zielonego pojęcia :)
Przybysz Napisano 3 Luty 2007 Napisano 3 Luty 2007 Jeśli działasz na editable mesh to trzeba zaznaczać kolejne ściany i dodawać modyfikator Smooth, jednym słowem szkoda zachodu. Przekonwertuj na Editable Poly jeśli miałeś Mesh, wybierz ściankę i zmień Smooth Groups, na dole palety powinna być zakładka, może jest zwinięta: Poprostu ustaw szybom inny smooth group niz karoserii, klikajac odpowiednie kwadraty. Uważaj bo można ustawić kilka SG dla jednego poly. Pozdro
Master Kiełbaster Napisano 3 Luty 2007 Napisano 3 Luty 2007 to do gry na komórkę? :P entualnie do google maps albo sim city 5 :*
Georgas Napisano 3 Luty 2007 Napisano 3 Luty 2007 jak widze takie rendery modeli lp to mi się zbiera na wymioty, model fajny :)
patry Napisano 4 Luty 2007 Autor Napisano 4 Luty 2007 Przybysz - dzięki KLICEK - ...ale 1000x gorzej niż innym... dzięki :) (miniaturka dodana :)) Master Kiełbaster - eee no na komórkę... :) Georgas - dzięki Dzisiejszy up
pecet Napisano 4 Luty 2007 Napisano 4 Luty 2007 patry, niewiem czy mi się dobrze wydaje (nie znam sie bardzo na game arcie) ale tu nie chodzi o to żeby nadać modelowi różne materiały, tylko odpowiednio zmapować (Unwarp UVW) i zrobić jedną teksture 512*512px która będzie na jednym standardowym materiale...i nałożyć ją na obiekt
patry Napisano 4 Luty 2007 Autor Napisano 4 Luty 2007 No ja też się nie znam :) Ale może być chyba kilka oddzielnych materiałów od siebie?? Bo nie umiem unwrapa i po prostu przygotowywuję kilka tekstur dla różnych polygonów... Można tak??
dariusz Napisano 4 Luty 2007 Napisano 4 Luty 2007 ma być jedna textura na model. a unwrapa sie nie bój, wbrew pozorom jest bardzo prosty w obsłudze.
Ardeni Napisano 4 Luty 2007 Napisano 4 Luty 2007 Nadwozie będzie tylko zielone? bez żadnych cieni, szczegółów?
ledyr Napisano 4 Luty 2007 Napisano 4 Luty 2007 patry obawiam sie ze twoja tekstura jest za bardzo nietypowa :D spójrz na inne wątki w tej minibitwie, zobacz jak inni to zrobili i spróbuj podobnie i wez pod uwage ze ten model jest na komórke a komórki z reguły nie mają rodzielczosci 800x600 wiec model bedzie duzo mniejszy wiec wypadałoby popracowac nad całoscią niż nad szcególami takimi jak lampy które bedą mialy jeden pixel jesli nie mniej :D pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się