Skocz do zawartości

color bleeding - jak regulowac?


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Color Blending_ regulujesz Materialem Utility

 

W pierwsza czesc dajesz material jaki chcesz widziec

w druga jego czesc( send_rec GI) dajesz material jaki ma sie blendowac :)

i jego kolorem regulujesz moc

 

proste jak drut

Napisano

mniami ;)

ale ja tak chcialem ogolnie

tzn juz wyjasniam:

otoz nie dla poszczegolnego obiektu/materialu, a ogolnie dla sceny - mam np pomieszczenie, ktore jest oswietlone dzieki GI i miejsca ciemne dzieki temu sa jasne (wiadomo ;) ) - ale chce, aby z wieksza sila kolory poszczegolnych (inaczej: wszystkich) obiektow na siebie mocniej oddzialywaly...

ale doszedlem do tego poprzez zwiekszenie wartosci diffuse w luma...

Napisano

zrobiłem prostą scenę na próbę. Box, ściany czerwone, podłoga, sufit - biały. Niestety, odbicia są tak mocne, że sufit, oraz inne obiekty po wyrenderowaniu są czerwone. Czemu tak jest ? mam wrażenie, że dotyczy to właśnie color-blendin'.

Dzięki z góry za pomoc, weźcie pod uwagę to, że jestem początkujący. Aha... renderuje mentalem.

 

Przedstawia to następująca, prowizoryczna scena :

 

1.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności