campo Napisano 27 Październik 2003 Napisano 27 Październik 2003 A dokladnie - w jaki sposob (prosty) zwiekszyc efekt color bleeding uzywajac qmc (nie fotony)?
fotoas Napisano 31 Październik 2003 Napisano 31 Październik 2003 Color Blending_ regulujesz Materialem Utility W pierwsza czesc dajesz material jaki chcesz widziec w druga jego czesc( send_rec GI) dajesz material jaki ma sie blendowac :) i jego kolorem regulujesz moc proste jak drut
campo Napisano 31 Październik 2003 Autor Napisano 31 Październik 2003 mniami ;) ale ja tak chcialem ogolnie tzn juz wyjasniam: otoz nie dla poszczegolnego obiektu/materialu, a ogolnie dla sceny - mam np pomieszczenie, ktore jest oswietlone dzieki GI i miejsca ciemne dzieki temu sa jasne (wiadomo ;) ) - ale chce, aby z wieksza sila kolory poszczegolnych (inaczej: wszystkich) obiektow na siebie mocniej oddzialywaly... ale doszedlem do tego poprzez zwiekszenie wartosci diffuse w luma...
gientekwl Napisano 11 Czerwiec 2007 Napisano 11 Czerwiec 2007 zrobiłem prostą scenę na próbę. Box, ściany czerwone, podłoga, sufit - biały. Niestety, odbicia są tak mocne, że sufit, oraz inne obiekty po wyrenderowaniu są czerwone. Czemu tak jest ? mam wrażenie, że dotyczy to właśnie color-blendin'. Dzięki z góry za pomoc, weźcie pod uwagę to, że jestem początkujący. Aha... renderuje mentalem. Przedstawia to następująca, prowizoryczna scena :
maverick sheep Napisano 11 Czerwiec 2007 Napisano 11 Czerwiec 2007 Max3D.pl Forum > Pomoc > Rendering > Brazil R/S to zadaj pytanie w odpowiednim dziale
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się