Jump to content
Sign in to follow this  
campo

color bleeding - jak regulowac?

Recommended Posts

A dokladnie - w jaki sposob (prosty) zwiekszyc efekt color bleeding uzywajac qmc (nie fotony)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Color Blending_ regulujesz Materialem Utility

 

W pierwsza czesc dajesz material jaki chcesz widziec

w druga jego czesc( send_rec GI) dajesz material jaki ma sie blendowac :)

i jego kolorem regulujesz moc

 

proste jak drut

Share this post


Link to post
Share on other sites

mniami ;)

ale ja tak chcialem ogolnie

tzn juz wyjasniam:

otoz nie dla poszczegolnego obiektu/materialu, a ogolnie dla sceny - mam np pomieszczenie, ktore jest oswietlone dzieki GI i miejsca ciemne dzieki temu sa jasne (wiadomo ;) ) - ale chce, aby z wieksza sila kolory poszczegolnych (inaczej: wszystkich) obiektow na siebie mocniej oddzialywaly...

ale doszedlem do tego poprzez zwiekszenie wartosci diffuse w luma...

Share this post


Link to post
Share on other sites

zrobiłem prostą scenę na próbę. Box, ściany czerwone, podłoga, sufit - biały. Niestety, odbicia są tak mocne, że sufit, oraz inne obiekty po wyrenderowaniu są czerwone. Czemu tak jest ? mam wrażenie, że dotyczy to właśnie color-blendin'.

Dzięki z góry za pomoc, weźcie pod uwagę to, że jestem początkujący. Aha... renderuje mentalem.

 

Przedstawia to następująca, prowizoryczna scena :

 

1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy