Napisano 27 Październik 200321 l A dokladnie - w jaki sposob (prosty) zwiekszyc efekt color bleeding uzywajac qmc (nie fotony)?
Napisano 31 Październik 200321 l Color Blending_ regulujesz Materialem Utility W pierwsza czesc dajesz material jaki chcesz widziec w druga jego czesc( send_rec GI) dajesz material jaki ma sie blendowac :) i jego kolorem regulujesz moc proste jak drut
Napisano 31 Październik 200321 l Autor mniami ;) ale ja tak chcialem ogolnie tzn juz wyjasniam: otoz nie dla poszczegolnego obiektu/materialu, a ogolnie dla sceny - mam np pomieszczenie, ktore jest oswietlone dzieki GI i miejsca ciemne dzieki temu sa jasne (wiadomo ;) ) - ale chce, aby z wieksza sila kolory poszczegolnych (inaczej: wszystkich) obiektow na siebie mocniej oddzialywaly... ale doszedlem do tego poprzez zwiekszenie wartosci diffuse w luma...
Napisano 11 Czerwiec 200717 l zrobiłem prostą scenę na próbę. Box, ściany czerwone, podłoga, sufit - biały. Niestety, odbicia są tak mocne, że sufit, oraz inne obiekty po wyrenderowaniu są czerwone. Czemu tak jest ? mam wrażenie, że dotyczy to właśnie color-blendin'. Dzięki z góry za pomoc, weźcie pod uwagę to, że jestem początkujący. Aha... renderuje mentalem. Przedstawia to następująca, prowizoryczna scena :
Napisano 11 Czerwiec 200717 l Max3D.pl Forum > Pomoc > Rendering > Brazil R/S to zadaj pytanie w odpowiednim dziale
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto