KraZ Napisano 27 Październik 2003 Napisano 27 Październik 2003 witam ;] jest to moj pierwszy samochod wiec prosze o wyrozumialosc ;] i cierpliwosc bo idzie mi praca jak krew z nosa
blood_brother Napisano 27 Październik 2003 Napisano 27 Październik 2003 narazie to nic nie widac. czekam na wiecej ps. co sie tak wszyscy audi uczepili????:D
javor Napisano 27 Październik 2003 Napisano 27 Październik 2003 hmmm........ będziesz dawał jakiś mesh smooth czy nie ?? jeśli tak to spox. Jeśli nie to czy ten model robisz low-poly do jakiejś gry?? jeśli jest do gry to spox a jeśli nie to powinieneś dodać trochę więcej płaszczyzn np. pod światłem
Volthar Napisano 27 Październik 2003 Napisano 27 Październik 2003 ciekawy jestem jak ci to wyjdzie ja dopiero zaczynam w 3d.(to mój pierwszy post na tym forum)
Tomur Napisano 27 Październik 2003 Napisano 27 Październik 2003 Originally posted by blood_brother narazie to nic nie widac. czekam na wiecej ps. co sie tak wszyscy audi uczepili????:D Audi jako jeden z niewielu producentow, stosuje w praktyce jasne i czytelne surfy z wyraznie widocznymi krawedziami i przejsciami. Wiec wiekszosc intuicyjnie wybiera te marke do szkicowania conceptow lub tez jak w tym przypadku do modelowania 3d
KraZ Napisano 28 Październik 2003 Autor Napisano 28 Październik 2003 javor auto robie ze msmoothem ;] nie robie go do zadnej gry, bo za duzo kombinowania z tym jest ;] maly updejt ;]
KraZ Napisano 28 Październik 2003 Autor Napisano 28 Październik 2003 kolejny (widac tu male mniedociagniecia ;])
KraZ Napisano 29 Październik 2003 Autor Napisano 29 Październik 2003 updejt ;] wytknijcie mi teraz bledy bo potem moge namieszac za duzo ;]
blood_brother Napisano 29 Październik 2003 Napisano 29 Październik 2003 nadkola jakos dziwnie \"wchodza\" w karoserie. przy tylnym swietle jeden rog jakos dziwnie odstaje. tylny zderzak jest dziwnie kanciasty nad tylnym nad kolem tez jest jakis kant. to narazie wszystko pozdro[piwo]
KraZ Napisano 1 Listopad 2003 Autor Napisano 1 Listopad 2003 nie wiem o co Ci chodzi z tym \"wchodzeniem\" nadkoli skoro cala karoseria jest jednoscia :/ no dobra maly updejt czekam na bledy.... ;]
xMark Napisano 1 Listopad 2003 Napisano 1 Listopad 2003 kurde jak wy to robicie!!! ja tez chce tak umiec!!!! probowalem zrobic ten sam model a nic z tego nie wyszlo. moze ktos mi napisac metode na robienie auta?? nie chodzi o splajny czy co tam jeszcze ale o to w jakiej kolejnosci wykonywac obrysy. co napierw zrobic zeby przejsc dalej?? bo jak tu u kolegi widzie to napierw zrobil kawalem porzadu a potem dalej.
blood_brother Napisano 1 Listopad 2003 Napisano 1 Listopad 2003 Chodzi mi oto ze jak masz cala karoserie i zaczyna ona przechodzic w nadkole to jest strasznie ostre to przejscie. Wydaje mi sie ze powinno byc bardziej zaokraglone. Pozdro[piwo]
KraZ Napisano 1 Listopad 2003 Autor Napisano 1 Listopad 2003 aha no to teraz wszystko jasne ;] poprawie to jak najszybciej ;] a teraz mam pytanie typowe dla noob\'a :/ jak zzrobic rowki??
blood_brother Napisano 1 Listopad 2003 Napisano 1 Listopad 2003 typowa odpowiedz: chamfer i podwojny extrude o ujemnych wartosciach (pierwszy extrud typu 0,1 a drugi 0,5-1) mozesz dac jeszcze trzeci o malej wartosci. pozdro[piwo]
xMark Napisano 1 Listopad 2003 Napisano 1 Listopad 2003 kraz ty jestes noob?? chyba se zarty robisz. ile czasy ci zajelo zrobienie tego auta??
xMark Napisano 2 Listopad 2003 Napisano 2 Listopad 2003 no to szybko jak na nooba. ja proboje zrobic i mi nic nie wychodzi :( wogole nie mam do tego smykałki
KraZ Napisano 2 Listopad 2003 Autor Napisano 2 Listopad 2003 dorobilem sie rowkow ;] moze mnie ktos oswiecic gdzie do q*** nedzy w Brazilu jest antyaliasing?? ;] czekam na konstruktywne i jasne komentarze ;]
KraZ Napisano 3 Listopad 2003 Autor Napisano 3 Listopad 2003 kolejny maly update ;/ i zonk ;/ czemu mi sie w niektorych miejscach takie dziwne zalamania robia (na tylnym zderzaku widac takie jedno, no boku na dole tez takie cos mam (jak sie tego pozbyc?)
blood_brother Napisano 3 Listopad 2003 Napisano 3 Listopad 2003 masz pewnie nie poweldowane vertexy albo cos w tym stylu. Pozdro[piwo]
KraZ Napisano 4 Listopad 2003 Autor Napisano 4 Listopad 2003 qrde to jednak nie to ;/ nie mam juz do tego nerwow ;/ moze sie to jakos da ukryc pozniej.......chyba ze ktos ma jakis pomysl
KraZ Napisano 13 Listopad 2003 Autor Napisano 13 Listopad 2003 musialem wrocic do wersji bez rowkow zeby popoprawiac rozne badziewia moze jutro zapodam updejta
KraZ Napisano 23 Listopad 2003 Autor Napisano 23 Listopad 2003 mieszam troche w materialach...jak widac nie wychodzi mi to za bardzo ;/
KraZ Napisano 24 Listopad 2003 Autor Napisano 24 Listopad 2003 dorobilemsie ponownie rowkow, lusterka i lamp, tylko kogo to interesuje skoro nikt nie piszE??
blood_brother Napisano 24 Listopad 2003 Napisano 24 Listopad 2003 No dobra ja napisze co uwazam. Po pierwsze mam pytanie co to jest???? To jest low-poly, med-poly, czy high-poly, bo nie wiem w koncu????. Nastepnie swiatla troche dziwnie wygladaja nie wiem dlaczego. Po trzecie przednia trojkatna szyba sie cos pomarszczyla. Dalej sie czepiac nie bede bo nie wiem co to jest pod wzgledem ilosci poly. Do dobrego modelu jednak duzo nie brakuje, bedziesz musial wprowadzic troche poprawek i bedzie dobrze. Nie poddawaj sie[piwo]. Pozdro[piwo]
KraZ Napisano 24 Listopad 2003 Autor Napisano 24 Listopad 2003 jesli o mnie chodzi to sam nie wiem \"ile-poly\" to ma byc ;] poprostu chce go skonczyc, zeby od czegokolwiek zaczac ;] a czy gra to jakas roznice??
xMark Napisano 25 Listopad 2003 Napisano 25 Listopad 2003 hmm tak czytam juz w ktoryms poscie o ilosciach poly. a jak to wogole policzyc i co to jest?? sorka za takie pytanie. a tak wogole to niezle ci idzie kraz i trzymaj tak dalej. ja tez zaczolem audi tt i opornie leci ale juz cos wychodzi :D
Quadysz Napisano 25 Listopad 2003 Napisano 25 Listopad 2003 najprosciej sprawdzic poly polycounterem :) jest w toolsach musisz go sobie otworzyc z \"dodatkowej puli\" :) co do audi: bardzo dziwnie wygladaja drzwi...a w zasadzie nie drzwi tylko przedni slupek i jego kontynuacja w dachu... poza tym dziwnie wygladaja wszystkie czesci autka? oddzielasz je booleanem? pozdrawiam
wiggles Napisano 25 Listopad 2003 Napisano 25 Listopad 2003 troche dziwne rendery ;/ ps kurde jeszcze wam sie to audi nie znudzilo ??
KraZ Napisano 25 Listopad 2003 Autor Napisano 25 Listopad 2003 nie oddzielam zadnych czesci, jedyne osobne elementy to szyby
KraZ Napisano 1 Grudzień 2003 Autor Napisano 1 Grudzień 2003 hmmmmm tak sie prezentuje teraz moje audi ;] i chyba na tym zakoncze proces modelowania i zabiore sie za materialy :> poprawilem jakosc picturesow ;] chyba
kozioo Napisano 1 Grudzień 2003 Napisano 1 Grudzień 2003 A mógłbyś pokazać mniej zamazane rendery?? i z antialiasingiem?? Teraz to naprawde niewiele widać:(
sikham Napisano 1 Grudzień 2003 Napisano 1 Grudzień 2003 trocze krzywo jest :) moze masz właczone rozmycie w opcjech zapisu do jpg no i czemu smochód nie jest na środku ekranu :) jak masz problemy z wyceliwaniem to zrób ze 2 kamery z przodu i z tyłu a jak chcesz render zrobić to bezpardonowo w viewporcie naciśnij \"c\" ;)
KraZ Napisano 2 Grudzień 2003 Autor Napisano 2 Grudzień 2003 ok jesli modelowanie mi jako tako wychodzi ......to z materialami juz mam big problem ;/ siedzialem nad nimi ze 4 godziny i nie uzyskalem zadowalajacych rezultatow ;/ moze ktos mi poradzi jak sie mam zabrac za nie?? :>
KraZ Napisano 6 Grudzień 2003 Autor Napisano 6 Grudzień 2003 yyyyyy moze mi ktos powiedziec jak mam oswietlic scene zebym nie mial za cimno bo troche malo widze na renderach (jak je robie ) ??
KraZ Napisano 12 Grudzień 2003 Autor Napisano 12 Grudzień 2003 mam lakier ;/ ale to chygba nie to albo moze czegos do odbijania brakuje ?? :>
kozioo Napisano 12 Grudzień 2003 Napisano 12 Grudzień 2003 Wg mnie brakuje oświetlenia. I tyle. Albo oświetlenie jest, ale nie daje cieni. Materiały bez oświetlenia nic nie dadzą:/
KraZ Napisano 12 Grudzień 2003 Autor Napisano 12 Grudzień 2003 nie mam mapy hdri ;] i przyznam sie ze nie wiem jak jej urzyc :>
don_filippo Napisano 12 Grudzień 2003 Napisano 12 Grudzień 2003 nie chcesz zmienić renderera na vray? jest dużo szybszy...... P.S. W modelu masz jeszcze duuuużo błędów, więc jak Ci się znudzi zabawa z materiałami, to wróc do bryły ok?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się