Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam ;] jest to moj pierwszy samochod wiec prosze o wyrozumialosc ;] i cierpliwosc bo idzie mi praca jak krew z nosa

  • Odpowiedzi 77
  • Wyświetleń 6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hmmm........ będziesz dawał jakiś mesh smooth czy nie ?? jeśli tak to spox. Jeśli nie to czy ten model robisz low-poly do jakiejś gry?? jeśli jest do gry to spox a jeśli nie to powinieneś dodać trochę więcej płaszczyzn np. pod światłem

Napisano

ciekawy jestem jak ci to wyjdzie ja dopiero zaczynam w 3d.(to mój pierwszy post na tym forum)

Napisano
Originally posted by blood_brother

narazie to nic nie widac. czekam na wiecej

 

ps. co sie tak wszyscy audi uczepili????:D

 

Audi jako jeden z niewielu producentow, stosuje w praktyce jasne i czytelne surfy z wyraznie widocznymi krawedziami i przejsciami. Wiec wiekszosc intuicyjnie wybiera te marke do szkicowania conceptow lub tez jak w tym przypadku do modelowania 3d

Napisano
  • Autor

javor auto robie ze msmoothem ;] nie robie go do zadnej gry, bo za duzo kombinowania z tym jest ;]

 

maly updejt ;]

Napisano
  • Autor

kolejny (widac tu male mniedociagniecia ;])

Napisano
  • Autor

updejt ;] wytknijcie mi teraz bledy bo potem moge namieszac za duzo ;]

Napisano

nadkola jakos dziwnie \"wchodza\" w karoserie. przy tylnym swietle jeden rog jakos dziwnie odstaje. tylny zderzak jest dziwnie kanciasty nad tylnym nad kolem tez jest jakis kant. to narazie wszystko

 

pozdro[piwo]

Napisano
  • Autor

nie wiem o co Ci chodzi z tym \"wchodzeniem\" nadkoli skoro cala karoseria jest jednoscia :/

 

no dobra maly updejt czekam na bledy.... ;]

Napisano

kurde jak wy to robicie!!! ja tez chce tak umiec!!!!

probowalem zrobic ten sam model a nic z tego nie wyszlo. moze ktos mi napisac metode na robienie auta?? nie chodzi o splajny czy co tam jeszcze ale o to w jakiej kolejnosci wykonywac obrysy. co napierw zrobic zeby przejsc dalej?? bo jak tu u kolegi widzie to napierw zrobil kawalem porzadu a potem dalej.

Napisano

Chodzi mi oto ze jak masz cala karoserie i zaczyna ona przechodzic w nadkole to jest strasznie ostre to przejscie. Wydaje mi sie ze powinno byc bardziej zaokraglone.

 

Pozdro[piwo]

Napisano
  • Autor

aha no to teraz wszystko jasne ;]

poprawie to jak najszybciej ;] a teraz mam pytanie typowe dla noob\'a :/ jak zzrobic rowki??

Napisano

typowa odpowiedz:

 

chamfer i podwojny extrude o ujemnych wartosciach (pierwszy extrud typu 0,1 a drugi 0,5-1) mozesz dac jeszcze trzeci o malej wartosci.

 

pozdro[piwo]

Napisano

kraz ty jestes noob?? chyba se zarty robisz. ile czasy ci zajelo zrobienie tego auta??

Napisano

no to szybko jak na nooba. ja proboje zrobic i mi nic nie wychodzi :( wogole nie mam do tego smykałki

Napisano
  • Autor

dorobilem sie rowkow ;]

 

moze mnie ktos oswiecic gdzie do q*** nedzy w Brazilu jest antyaliasing?? ;]

 

czekam na konstruktywne i jasne komentarze ;]

Napisano
  • Autor

kolejny maly update ;/ i zonk ;/

czemu mi sie w niektorych miejscach takie dziwne zalamania robia (na tylnym zderzaku widac takie jedno, no boku na dole tez takie cos mam (jak sie tego pozbyc?)

Napisano
  • Autor

qrde to jednak nie to ;/ nie mam juz do tego nerwow ;/ moze sie to jakos da ukryc pozniej.......chyba ze ktos ma jakis pomysl

Napisano
  • Autor

musialem wrocic do wersji bez rowkow zeby popoprawiac rozne badziewia

moze jutro zapodam updejta

Napisano
  • Autor

mieszam troche w materialach...jak widac nie wychodzi mi to za bardzo ;/

Napisano
  • Autor

dorobilemsie ponownie rowkow, lusterka i lamp, tylko kogo to interesuje skoro nikt nie piszE??

Napisano

No dobra ja napisze co uwazam.

Po pierwsze mam pytanie co to jest???? To jest low-poly, med-poly, czy high-poly, bo nie wiem w koncu????.

Nastepnie swiatla troche dziwnie wygladaja nie wiem dlaczego.

Po trzecie przednia trojkatna szyba sie cos pomarszczyla.

Dalej sie czepiac nie bede bo nie wiem co to jest pod wzgledem ilosci poly.

Do dobrego modelu jednak duzo nie brakuje, bedziesz musial wprowadzic troche poprawek i bedzie dobrze.

Nie poddawaj sie[piwo].

 

Pozdro[piwo]

Napisano
  • Autor

jesli o mnie chodzi to sam nie wiem \"ile-poly\" to ma byc ;] poprostu chce go skonczyc, zeby od czegokolwiek zaczac ;] a czy gra to jakas roznice??

Napisano

hmm tak czytam juz w ktoryms poscie o ilosciach poly. a jak to wogole policzyc i co to jest?? sorka za takie pytanie.

a tak wogole to niezle ci idzie kraz i trzymaj tak dalej. ja tez zaczolem audi tt i opornie leci ale juz cos wychodzi :D

Napisano

najprosciej sprawdzic poly polycounterem :) jest w toolsach musisz go sobie otworzyc z \"dodatkowej puli\" :)

co do audi:

bardzo dziwnie wygladaja drzwi...a w zasadzie nie drzwi tylko przedni slupek i jego kontynuacja w dachu...

poza tym dziwnie wygladaja wszystkie czesci autka?

oddzielasz je booleanem?

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

nie oddzielam zadnych czesci, jedyne osobne elementy to szyby

Napisano
  • Autor

hmmmmm tak sie prezentuje teraz moje audi ;] i chyba na tym zakoncze proces modelowania i zabiore sie za materialy :>

1.jpg

2.jpg

 

 

poprawilem jakosc picturesow ;] chyba

 

Napisano

A mógłbyś pokazać mniej zamazane rendery?? i z antialiasingiem?? Teraz to naprawde niewiele widać:(

Napisano

trocze krzywo jest :)

 

moze masz właczone rozmycie w opcjech zapisu do jpg

 

no i czemu smochód nie jest na środku ekranu :) jak masz problemy z wyceliwaniem to zrób ze 2 kamery z przodu i z tyłu a jak chcesz render zrobić to bezpardonowo w viewporcie naciśnij \"c\" ;)

Napisano
  • Autor

ok jesli modelowanie mi jako tako wychodzi ......to z materialami juz mam big problem ;/ siedzialem nad nimi ze 4 godziny i nie uzyskalem zadowalajacych rezultatow ;/ moze ktos mi poradzi jak sie mam zabrac za nie?? :>

Napisano
  • Autor

yyyyyy moze mi ktos powiedziec jak mam oswietlic scene zebym nie mial za cimno bo troche malo widze na renderach (jak je robie ) ??

Napisano
  • Autor

mam lakier ;/ ale to chygba nie to

albo moze czegos do odbijania brakuje ?? :>

Napisano

Wg mnie brakuje oświetlenia. I tyle. Albo oświetlenie jest, ale nie daje cieni. Materiały bez oświetlenia nic nie dadzą:/

Napisano
  • Autor

nie mam mapy hdri ;] i przyznam sie ze nie wiem jak jej urzyc :>

Napisano

nie chcesz zmienić renderera na vray? jest dużo szybszy......

 

P.S. W modelu masz jeszcze duuuużo błędów, więc jak Ci się znudzi zabawa z materiałami, to wróc do bryły ok?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności