Napisano 27 Październik 200321 l witam ;] jest to moj pierwszy samochod wiec prosze o wyrozumialosc ;] i cierpliwosc bo idzie mi praca jak krew z nosa
Napisano 27 Październik 200321 l narazie to nic nie widac. czekam na wiecej ps. co sie tak wszyscy audi uczepili????:D
Napisano 27 Październik 200321 l hmmm........ będziesz dawał jakiś mesh smooth czy nie ?? jeśli tak to spox. Jeśli nie to czy ten model robisz low-poly do jakiejś gry?? jeśli jest do gry to spox a jeśli nie to powinieneś dodać trochę więcej płaszczyzn np. pod światłem
Napisano 27 Październik 200321 l ciekawy jestem jak ci to wyjdzie ja dopiero zaczynam w 3d.(to mój pierwszy post na tym forum)
Napisano 27 Październik 200321 l Originally posted by blood_brother narazie to nic nie widac. czekam na wiecej ps. co sie tak wszyscy audi uczepili????:D Audi jako jeden z niewielu producentow, stosuje w praktyce jasne i czytelne surfy z wyraznie widocznymi krawedziami i przejsciami. Wiec wiekszosc intuicyjnie wybiera te marke do szkicowania conceptow lub tez jak w tym przypadku do modelowania 3d
Napisano 28 Październik 200321 l Autor javor auto robie ze msmoothem ;] nie robie go do zadnej gry, bo za duzo kombinowania z tym jest ;] maly updejt ;]
Napisano 29 Październik 200321 l Autor updejt ;] wytknijcie mi teraz bledy bo potem moge namieszac za duzo ;]
Napisano 29 Październik 200321 l nadkola jakos dziwnie \"wchodza\" w karoserie. przy tylnym swietle jeden rog jakos dziwnie odstaje. tylny zderzak jest dziwnie kanciasty nad tylnym nad kolem tez jest jakis kant. to narazie wszystko pozdro[piwo]
Napisano 1 Listopad 200321 l Autor nie wiem o co Ci chodzi z tym \"wchodzeniem\" nadkoli skoro cala karoseria jest jednoscia :/ no dobra maly updejt czekam na bledy.... ;]
Napisano 1 Listopad 200321 l kurde jak wy to robicie!!! ja tez chce tak umiec!!!! probowalem zrobic ten sam model a nic z tego nie wyszlo. moze ktos mi napisac metode na robienie auta?? nie chodzi o splajny czy co tam jeszcze ale o to w jakiej kolejnosci wykonywac obrysy. co napierw zrobic zeby przejsc dalej?? bo jak tu u kolegi widzie to napierw zrobil kawalem porzadu a potem dalej.
Napisano 1 Listopad 200321 l Chodzi mi oto ze jak masz cala karoserie i zaczyna ona przechodzic w nadkole to jest strasznie ostre to przejscie. Wydaje mi sie ze powinno byc bardziej zaokraglone. Pozdro[piwo]
Napisano 1 Listopad 200321 l Autor aha no to teraz wszystko jasne ;] poprawie to jak najszybciej ;] a teraz mam pytanie typowe dla noob\'a :/ jak zzrobic rowki??
Napisano 1 Listopad 200321 l typowa odpowiedz: chamfer i podwojny extrude o ujemnych wartosciach (pierwszy extrud typu 0,1 a drugi 0,5-1) mozesz dac jeszcze trzeci o malej wartosci. pozdro[piwo]
Napisano 1 Listopad 200321 l kraz ty jestes noob?? chyba se zarty robisz. ile czasy ci zajelo zrobienie tego auta??
Napisano 2 Listopad 200321 l no to szybko jak na nooba. ja proboje zrobic i mi nic nie wychodzi :( wogole nie mam do tego smykałki
Napisano 2 Listopad 200321 l Autor dorobilem sie rowkow ;] moze mnie ktos oswiecic gdzie do q*** nedzy w Brazilu jest antyaliasing?? ;] czekam na konstruktywne i jasne komentarze ;]
Napisano 3 Listopad 200321 l Autor kolejny maly update ;/ i zonk ;/ czemu mi sie w niektorych miejscach takie dziwne zalamania robia (na tylnym zderzaku widac takie jedno, no boku na dole tez takie cos mam (jak sie tego pozbyc?)
Napisano 4 Listopad 200321 l Autor qrde to jednak nie to ;/ nie mam juz do tego nerwow ;/ moze sie to jakos da ukryc pozniej.......chyba ze ktos ma jakis pomysl
Napisano 13 Listopad 200321 l Autor musialem wrocic do wersji bez rowkow zeby popoprawiac rozne badziewia moze jutro zapodam updejta
Napisano 23 Listopad 200321 l Autor mieszam troche w materialach...jak widac nie wychodzi mi to za bardzo ;/
Napisano 24 Listopad 200321 l Autor dorobilemsie ponownie rowkow, lusterka i lamp, tylko kogo to interesuje skoro nikt nie piszE??
Napisano 24 Listopad 200321 l No dobra ja napisze co uwazam. Po pierwsze mam pytanie co to jest???? To jest low-poly, med-poly, czy high-poly, bo nie wiem w koncu????. Nastepnie swiatla troche dziwnie wygladaja nie wiem dlaczego. Po trzecie przednia trojkatna szyba sie cos pomarszczyla. Dalej sie czepiac nie bede bo nie wiem co to jest pod wzgledem ilosci poly. Do dobrego modelu jednak duzo nie brakuje, bedziesz musial wprowadzic troche poprawek i bedzie dobrze. Nie poddawaj sie[piwo]. Pozdro[piwo]
Napisano 24 Listopad 200321 l Autor jesli o mnie chodzi to sam nie wiem \"ile-poly\" to ma byc ;] poprostu chce go skonczyc, zeby od czegokolwiek zaczac ;] a czy gra to jakas roznice??
Napisano 25 Listopad 200321 l hmm tak czytam juz w ktoryms poscie o ilosciach poly. a jak to wogole policzyc i co to jest?? sorka za takie pytanie. a tak wogole to niezle ci idzie kraz i trzymaj tak dalej. ja tez zaczolem audi tt i opornie leci ale juz cos wychodzi :D
Napisano 25 Listopad 200321 l najprosciej sprawdzic poly polycounterem :) jest w toolsach musisz go sobie otworzyc z \"dodatkowej puli\" :) co do audi: bardzo dziwnie wygladaja drzwi...a w zasadzie nie drzwi tylko przedni slupek i jego kontynuacja w dachu... poza tym dziwnie wygladaja wszystkie czesci autka? oddzielasz je booleanem? pozdrawiam
Napisano 25 Listopad 200321 l troche dziwne rendery ;/ ps kurde jeszcze wam sie to audi nie znudzilo ??
Napisano 1 Grudzień 200321 l Autor hmmmmm tak sie prezentuje teraz moje audi ;] i chyba na tym zakoncze proces modelowania i zabiore sie za materialy :> poprawilem jakosc picturesow ;] chyba
Napisano 1 Grudzień 200321 l A mógłbyś pokazać mniej zamazane rendery?? i z antialiasingiem?? Teraz to naprawde niewiele widać:(
Napisano 1 Grudzień 200321 l trocze krzywo jest :) moze masz właczone rozmycie w opcjech zapisu do jpg no i czemu smochód nie jest na środku ekranu :) jak masz problemy z wyceliwaniem to zrób ze 2 kamery z przodu i z tyłu a jak chcesz render zrobić to bezpardonowo w viewporcie naciśnij \"c\" ;)
Napisano 2 Grudzień 200321 l Autor ok jesli modelowanie mi jako tako wychodzi ......to z materialami juz mam big problem ;/ siedzialem nad nimi ze 4 godziny i nie uzyskalem zadowalajacych rezultatow ;/ moze ktos mi poradzi jak sie mam zabrac za nie?? :>
Napisano 6 Grudzień 200321 l Autor yyyyyy moze mi ktos powiedziec jak mam oswietlic scene zebym nie mial za cimno bo troche malo widze na renderach (jak je robie ) ??
Napisano 12 Grudzień 200321 l Autor mam lakier ;/ ale to chygba nie to albo moze czegos do odbijania brakuje ?? :>
Napisano 12 Grudzień 200321 l Wg mnie brakuje oświetlenia. I tyle. Albo oświetlenie jest, ale nie daje cieni. Materiały bez oświetlenia nic nie dadzą:/
Napisano 12 Grudzień 200321 l nie chcesz zmienić renderera na vray? jest dużo szybszy...... P.S. W modelu masz jeszcze duuuużo błędów, więc jak Ci się znudzi zabawa z materiałami, to wróc do bryły ok?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto