Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 77
  • Wyświetleń 6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

sciaglem demko i pisze ze Expired ;/ i sie nie renderuje ;/

Napisano
  • Autor

next images ;] chyba mam cos co przypomina lakier ;] lorzystalem z tutka na 3dtotal.com ;] tyle ze nie ma sie co odbijac w tym laku ;]

3.jpg

4.jpg

 

wypowiadajcie sie ;d

Napisano
  • Autor

next image ;d czy to na drzwiach powinno wygladac tak jak wyglada?? :>

5.jpg

 

kurde teraz zajarzylem ze to mi sie graund plejn odbija od karoserii ;d

 

 

Napisano

Myślę, że powinieneś zminić ustawienia Brazila to po pierwsze. Po drugie Lakier ma chyba zbyt duże odbicia. Po trzecie to widać w tych odbiciach jeszcze niedoskonałości modelu;) Dach jest wklęsły na przy szybie w środku.

Napisano
  • Autor

nie uzywam brazila render robiony jest scanlinem ;d

Napisano

Błagam!! Włącz jakieś oświetlenie!! Choćby jedno omni... i wszystko będzie o niebo lepiej wyglądało... I pokombinuj jeszcze z glossiness i spectacular level. No i jeszcze obowiązkowy white plane nad autem:]

Napisano

Kozzio na ostatnim renderze jest przecież oświetenie :]

niema tylko cieni :]

Napisano

Wiem, wiem, ale dla mnie oświetlenie jest związane na sztywno z cieniami... :D Juz mnie wczoraj Christian \"oświecił\" :] A ty Kraz zapodaj render z oświetleniem i cieniami, bo teraz to wygląda \"nieteges\".

pozdro

kozioo

Napisano
  • Autor

6.jpg

hir ju goł ;d

robiony na szybko bo wiecie.....swieta ;d

Napisano
  • Autor

a moze byscie mi tak wytkneli co jest zle?? :> nauczyciele tez tak robia ;d to tez jest modne ;d

Napisano

Po pierwsze widac bardzo słabą jakosc bitmapy otoczenia przez to odbicia są takie jakie są. Po drugie widac kilka niedociągnięć(nideoskonalosci na karoseri) a to sam zobaczysz jak dobrze poszukasz :P. Lusterko kiepskie 9zły kształt). Te szyby są chyba troche za płaskie. Jest jeszcze (tak sie domyslam) więcej błędów, ale mozę ktos inny sie wysili i też coś napisze.

 

Pozdro

Napisano

Złe jest oświetlenie i kompozycja, której niema (domyślam się, że jest to \"wina\" wip`a).

Dałeś fatalną mapę na environment, która obrzydliwie odbija się na lakierze i niszczy cały efekt. Po drugie zmień koniecznie materiał felg. Poza tym wydaje mi się, że jest ok.

[soczek]

Napisano

to lecimy :)

 

-dach jest krzywy tak ze szkoda słów to samo z przednią szybą

-kształt świateł jest zły

-brakuje kilku rowków

-wlot powiertza jest dziwny/ma zły kształt

-dzióra na atrape jest krzywa i ta imitacja atrapy przez to też

-lusterka to .... :)

-brak jakichkolwiek uszczelek

-rowek drzwi nadkole światło jest zły

-próg jest za okrągły przy drzwiach

 

pokaż jeszcze tył :]

Napisano
  • Autor

o kur** de moglem nie pytac ;d postaram sie poprawic jak tylko sie z wydajnoscia mojego zloma uporam ;d

Napisano

1. Przy wloce powietrza powinny być chyba jakieś otwory, a nie taka lita blacha.

2. Czy te szyby zlewają się z karoserią?? Tam chyba powinny być jakieś uszczelki.

3. Przy reflektorach też.

4. Zmień to tło. Albo jeszcze lepiej wyrzuć je całkiem i daj jakiś jednolity kolor.

5. No to jak już oceny :) to dostajesz -3.

Napisano
  • Autor

sikham jakich rowkow mi barkuje?? ;] zrobilem wszystkie jakie byly na zdjeciach ;]

Napisano
  • Autor

jest ;d dla porownania po prawej stronie jej nie ma ;d

 

Napisano

Cześć ! Jestem początkujący i właśnie zaczołem robić swój pierwszy model i jest nim to samo autko co w tym poście. I mam jedno putanko do autora. Powiedz mi jak zrobiłes te światła z przodu po meshsmootchie (tak to sie pisze?) bo mi wychodzi z tych świateł bardziej kółko niż kwadrat.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności