Napisano 8 Luty 200718 l No więc to jest... kapelusznik, ten z Alicji, robiony z głowy i dlatego ma skopane proporcje. Jak ktoś mi powie co przedlużyć a co skrocic to sie uciesze :) Ogolnie pierw zrobilem go na 800faceów, bo zle popatrzylem na licznik... dlatego w zasadzie siatka cięta na sile byle tylko zmiejszyc polycount. Z texturkami poczekam, moze ktos poradzi cosik, pewnie w weekend dopiero bedą. Mirach
Napisano 8 Luty 200718 l Taka mała podpowiedź co do konceptu tekstury, chociaż nie pomyślałem jak to będzie wyglądać na modelu o takim polycountcie ale może ci się przyda: Pozdrawiam :]
Napisano 8 Luty 200718 l Gdzie on ma te 400 tri ??o_O Bo az mi sie wierzyc nie chce. Gdzies mzoe masz ukrte tri albo sam nie wiem. On nawet edge loopow nie ma do rigu. Dziwne
Napisano 9 Luty 200718 l bardzo fajna postać, ciekaw jestem texturek. ale myśle że spokojnie możnaby zaoszczędzić jakieś 29 trójkątów;)
Napisano 10 Luty 200718 l Autor Ok, przyszedł darek, zobaczył jakie lamerstwo odstawilem i poprawił :) Chwala i kreditsy mu za to, teraz modelik ma już jakies loopy do rigów i chyba biore sie za teksturowanie. Poraszek: really, really nie wiem, dla mnie i tak to bylo bolesne scinanie go z 800 tri na 400 brak mi doswiadczenia w LowPoly jak to juz kiedys ftorek zauwazyl :) charlie: gosc jest boski :D Klicek: zapomnialem o miniaturce... jeszcze musze wypatrzec jak się ją wrzuca bo w calej mojej histori forumowatosci nie bylo mi to potrzebne... :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto