mirach Napisano 8 Luty 2007 Napisano 8 Luty 2007 No więc to jest... kapelusznik, ten z Alicji, robiony z głowy i dlatego ma skopane proporcje. Jak ktoś mi powie co przedlużyć a co skrocic to sie uciesze :) Ogolnie pierw zrobilem go na 800faceów, bo zle popatrzylem na licznik... dlatego w zasadzie siatka cięta na sile byle tylko zmiejszyc polycount. Z texturkami poczekam, moze ktos poradzi cosik, pewnie w weekend dopiero bedą. Mirach
serratus Napisano 8 Luty 2007 Napisano 8 Luty 2007 Taka mała podpowiedź co do konceptu tekstury, chociaż nie pomyślałem jak to będzie wyglądać na modelu o takim polycountcie ale może ci się przyda: Pozdrawiam :]
Por@szek Napisano 8 Luty 2007 Napisano 8 Luty 2007 Gdzie on ma te 400 tri ??o_O Bo az mi sie wierzyc nie chce. Gdzies mzoe masz ukrte tri albo sam nie wiem. On nawet edge loopow nie ma do rigu. Dziwne
dariusz Napisano 9 Luty 2007 Napisano 9 Luty 2007 bardzo fajna postać, ciekaw jestem texturek. ale myśle że spokojnie możnaby zaoszczędzić jakieś 29 trójkątów;) 1
Ardeni Napisano 10 Luty 2007 Napisano 10 Luty 2007 Wywal te poligony ze spodu ubrania (tzn od doły i w środku rękawów)
mirach Napisano 10 Luty 2007 Autor Napisano 10 Luty 2007 Ok, przyszedł darek, zobaczył jakie lamerstwo odstawilem i poprawił :) Chwala i kreditsy mu za to, teraz modelik ma już jakies loopy do rigów i chyba biore sie za teksturowanie. Poraszek: really, really nie wiem, dla mnie i tak to bylo bolesne scinanie go z 800 tri na 400 brak mi doswiadczenia w LowPoly jak to juz kiedys ftorek zauwazyl :) charlie: gosc jest boski :D Klicek: zapomnialem o miniaturce... jeszcze musze wypatrzec jak się ją wrzuca bo w calej mojej histori forumowatosci nie bylo mi to potrzebne... :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się