Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

No więc to jest... kapelusznik, ten z Alicji, robiony z głowy i dlatego ma skopane proporcje. Jak ktoś mi powie co przedlużyć a co skrocic to sie uciesze :)

Ogolnie pierw zrobilem go na 800faceów, bo zle popatrzylem na licznik... dlatego w zasadzie siatka cięta na sile byle tylko zmiejszyc polycount.

 

Z texturkami poczekam, moze ktos poradzi cosik, pewnie w weekend dopiero bedą.

 

kapelusznikpx2.png

 

Mirach

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Taka mała podpowiedź co do konceptu tekstury, chociaż nie pomyślałem jak to będzie wyglądać na modelu o takim polycountcie ale może ci się przyda:

 

finalcode2_05.jpg

 

Pozdrawiam :]

Napisano

Gdzie on ma te 400 tri ??o_O Bo az mi sie wierzyc nie chce. Gdzies mzoe masz ukrte tri albo sam nie wiem. On nawet edge loopow nie ma do rigu. Dziwne

Napisano

bardzo fajna postać, ciekaw jestem texturek.

ale myśle że spokojnie możnaby zaoszczędzić jakieś 29 trójkątów;)

Napisano
  • Autor

Ok, przyszedł darek, zobaczył jakie lamerstwo odstawilem i poprawił :) Chwala i kreditsy mu za to, teraz modelik ma już jakies loopy do rigów i chyba biore sie za teksturowanie.

 

Poraszek: really, really nie wiem, dla mnie i tak to bylo bolesne scinanie go z 800 tri na 400 brak mi doswiadczenia w LowPoly jak to juz kiedys ftorek zauwazyl :)

charlie: gosc jest boski :D

Klicek: zapomnialem o miniaturce... jeszcze musze wypatrzec jak się ją wrzuca bo w calej mojej histori forumowatosci nie bylo mi to potrzebne... :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności