Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej ziomki :) mam problema :( otoż sobie zrobiłem postać i chciałem do niej włoski dorobić ale niestety hery sie nie chcą wyranderować w całosci otto przykład:

 

untitled1gj7.jpg

 

-Probowałam zmienić wszystkie ustawienia we włosach.MR włączony. (ale ich nie konwertowałem na splajny ani meshe (ew to moze być powod aczkolwiek nie powinien))

- uzywałem róznych rendererów od scanline, ental itd....

- renerowałem na 2 systemach, vista i win xp 64

- uzywałem 2 różnych maxów (32 i 64bit)

- importowałem mesha do innego pliku

- zmieniałem materiał włosów

- robiłem je od początku

EDIT: - tak przeszukałem google ;)

 

no ale niestety nic nie pomogło, więc w akcie desperacji zwracam sie do was masterów oprogramowania graficznego o pomoc :D bo ja już narawde nie mam pojęcia co moge jeszcze z tym zrobić.

 

z góry dzięki :*

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

a jakie masz światła w scenie ? o ile mnie pamięć nie myli, to żeby włoski się wyrenderowały, musisz mieć co najmniej jednego spota. No i ustaw konwersję na geometrię, nie pamiętam dokładnie jak to się nazywało :)

 

Pozdrawiam

Gość bluefer
Napisano

Zmień kadr na poziomy. Powinno pomóc.

Napisano

sprawdzałem pod różnymi kątami, nie rozumiem z tym poziomym (max renderuje włosy tylko z perspective). przy użyciu kamery to samo. zmieniałem parametry i kąt.

 

Vorek nie mam ani jednego swiatełka, dzięki zaraz obadam :)

EDIT: Niestaty za światłami to samo i w mentalu i w scanline, z samym spotem i z innymi.

 

 

EDIT2: A tak własciwie to nie rozumiem tego toalnie, szczególnie że renderuje jakiś tam fragment.

skalowanie i przesuwanie wzgl. widoku renderu też nie pomaga.

Napisano

w czy w ogóle max przelicza ci włoski przed renderowaniem ?? tzn jeżeli używasz włosków maxowych :)) a 2 sprawa, to może daj im większa grubość, przekonvertuj do mesha i wyrenderuj, albo poprosostu zaznaczyłeś opcje by nie były widoczne dla maxa, to w tedy nawet konvertowanie nie pomoże...

Gość bluefer
Napisano

Ja miałem taki problem tylko wtedy gdy wysokość renderu była sporo większa od jego szerokości. Zmieniłem proporcje kadru i wszysko grało.

Napisano

ustaw w efektach renderu buffer

vorek nie musza byc swiatla aby byl render :)

jak ustawisz mrprim (w efektach renderu) to musisz wlaczyc mentala :) bo inaczej niewyrenderuje wlosow

i takze polecam helpa :)

Napisano
w czy w ogóle max przelicza ci włoski przed renderowaniem ?? tzn jeżeli używasz włosków maxowych :)) a 2 sprawa, to może daj im większa grubość, przekonvertuj do mesha i wyrenderuj, albo poprosostu zaznaczyłeś opcje by nie były widoczne dla maxa, to w tedy nawet konvertowanie nie pomoże...

 

Tak Falcolm probowałem wszystkiego. Dzięki

 

Ja miałem taki problem tylko wtedy gdy wysokość renderu była sporo większa od jego szerokości. Zmieniłem proporcje kadru i wszysko grało.

 

jest 3:4 standart zmieniałem taż na inne

 

ustaw w efektach renderu buffer

vorek nie musza byc swiatla aby byl render :)

jak ustawisz mrprim (w efektach renderu) to musisz wlaczyc mentala :) bo inaczej niewyrenderuje wlosow

i takze polecam helpa :)

 

 

Myśle nielot że właśnie jest w tym problem i sie chyba rozwiązał :) wyranderowałem włoski (sie 2 h renderowało) ale przynajmniej działa popracuje jeszcze nad tymi parametrami.

 

Dzięki wszystkim za pomoc :) i pozdrawiam :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności