Napisano 11 Luty 200718 l Hej ziomki :) mam problema :( otoż sobie zrobiłem postać i chciałem do niej włoski dorobić ale niestety hery sie nie chcą wyranderować w całosci otto przykład: -Probowałam zmienić wszystkie ustawienia we włosach.MR włączony. (ale ich nie konwertowałem na splajny ani meshe (ew to moze być powod aczkolwiek nie powinien)) - uzywałem róznych rendererów od scanline, ental itd.... - renerowałem na 2 systemach, vista i win xp 64 - uzywałem 2 różnych maxów (32 i 64bit) - importowałem mesha do innego pliku - zmieniałem materiał włosów - robiłem je od początku EDIT: - tak przeszukałem google ;) no ale niestety nic nie pomogło, więc w akcie desperacji zwracam sie do was masterów oprogramowania graficznego o pomoc :D bo ja już narawde nie mam pojęcia co moge jeszcze z tym zrobić. z góry dzięki :*
Napisano 11 Luty 200718 l a jakie masz światła w scenie ? o ile mnie pamięć nie myli, to żeby włoski się wyrenderowały, musisz mieć co najmniej jednego spota. No i ustaw konwersję na geometrię, nie pamiętam dokładnie jak to się nazywało :) Pozdrawiam
Napisano 11 Luty 200718 l Autor sprawdzałem pod różnymi kątami, nie rozumiem z tym poziomym (max renderuje włosy tylko z perspective). przy użyciu kamery to samo. zmieniałem parametry i kąt. Vorek nie mam ani jednego swiatełka, dzięki zaraz obadam :) EDIT: Niestaty za światłami to samo i w mentalu i w scanline, z samym spotem i z innymi. EDIT2: A tak własciwie to nie rozumiem tego toalnie, szczególnie że renderuje jakiś tam fragment. skalowanie i przesuwanie wzgl. widoku renderu też nie pomaga.
Napisano 11 Luty 200718 l Autor Tak AGmakonts, nawet bawiłem się ustawieniami, chociaż moze jeszcze coś ominąłem...
Napisano 11 Luty 200718 l ja też ostatnio miałem z tym problemy, pamiętam tylko że bardzo mi pomógł wtedy najzwyklejszy w świecie help ;)
Napisano 11 Luty 200718 l Autor Skorzystam... jak coś sie zmieni dam znać :D PS mam tylko nadzieje że sie szybko zmieni :)
Napisano 12 Luty 200718 l w czy w ogóle max przelicza ci włoski przed renderowaniem ?? tzn jeżeli używasz włosków maxowych :)) a 2 sprawa, to może daj im większa grubość, przekonvertuj do mesha i wyrenderuj, albo poprosostu zaznaczyłeś opcje by nie były widoczne dla maxa, to w tedy nawet konvertowanie nie pomoże...
Napisano 12 Luty 200718 l Ja miałem taki problem tylko wtedy gdy wysokość renderu była sporo większa od jego szerokości. Zmieniłem proporcje kadru i wszysko grało.
Napisano 12 Luty 200718 l ustaw w efektach renderu buffer vorek nie musza byc swiatla aby byl render :) jak ustawisz mrprim (w efektach renderu) to musisz wlaczyc mentala :) bo inaczej niewyrenderuje wlosow i takze polecam helpa :)
Napisano 12 Luty 200718 l Autor w czy w ogóle max przelicza ci włoski przed renderowaniem ?? tzn jeżeli używasz włosków maxowych :)) a 2 sprawa, to może daj im większa grubość, przekonvertuj do mesha i wyrenderuj, albo poprosostu zaznaczyłeś opcje by nie były widoczne dla maxa, to w tedy nawet konvertowanie nie pomoże... Tak Falcolm probowałem wszystkiego. Dzięki Ja miałem taki problem tylko wtedy gdy wysokość renderu była sporo większa od jego szerokości. Zmieniłem proporcje kadru i wszysko grało. jest 3:4 standart zmieniałem taż na inne ustaw w efektach renderu buffer vorek nie musza byc swiatla aby byl render :) jak ustawisz mrprim (w efektach renderu) to musisz wlaczyc mentala :) bo inaczej niewyrenderuje wlosow i takze polecam helpa :) Myśle nielot że właśnie jest w tym problem i sie chyba rozwiązał :) wyranderowałem włoski (sie 2 h renderowało) ale przynajmniej działa popracuje jeszcze nad tymi parametrami. Dzięki wszystkim za pomoc :) i pozdrawiam :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto