Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej ziomki :) mam problema :( otoż sobie zrobiłem postać i chciałem do niej włoski dorobić ale niestety hery sie nie chcą wyranderować w całosci otto przykład:

 

untitled1gj7.jpg

 

-Probowałam zmienić wszystkie ustawienia we włosach.MR włączony. (ale ich nie konwertowałem na splajny ani meshe (ew to moze być powod aczkolwiek nie powinien))

- uzywałem róznych rendererów od scanline, ental itd....

- renerowałem na 2 systemach, vista i win xp 64

- uzywałem 2 różnych maxów (32 i 64bit)

- importowałem mesha do innego pliku

- zmieniałem materiał włosów

- robiłem je od początku

EDIT: - tak przeszukałem google ;)

 

no ale niestety nic nie pomogło, więc w akcie desperacji zwracam sie do was masterów oprogramowania graficznego o pomoc :D bo ja już narawde nie mam pojęcia co moge jeszcze z tym zrobić.

 

z góry dzięki :*

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 2,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a jakie masz światła w scenie ? o ile mnie pamięć nie myli, to żeby włoski się wyrenderowały, musisz mieć co najmniej jednego spota. No i ustaw konwersję na geometrię, nie pamiętam dokładnie jak to się nazywało :)

 

Pozdrawiam

Napisano

Zmień kadr na poziomy. Powinno pomóc.

Napisano
  • Autor

sprawdzałem pod różnymi kątami, nie rozumiem z tym poziomym (max renderuje włosy tylko z perspective). przy użyciu kamery to samo. zmieniałem parametry i kąt.

 

Vorek nie mam ani jednego swiatełka, dzięki zaraz obadam :)

EDIT: Niestaty za światłami to samo i w mentalu i w scanline, z samym spotem i z innymi.

 

 

EDIT2: A tak własciwie to nie rozumiem tego toalnie, szczególnie że renderuje jakiś tam fragment.

skalowanie i przesuwanie wzgl. widoku renderu też nie pomaga.

Napisano
  • Autor

Tak AGmakonts, nawet bawiłem się ustawieniami, chociaż moze jeszcze coś ominąłem...

Napisano

ja też ostatnio miałem z tym problemy, pamiętam tylko że bardzo mi pomógł wtedy najzwyklejszy w świecie help ;)

Napisano
  • Autor

Skorzystam... jak coś sie zmieni dam znać :D

 

PS mam tylko nadzieje że sie szybko zmieni :)

Napisano

w czy w ogóle max przelicza ci włoski przed renderowaniem ?? tzn jeżeli używasz włosków maxowych :)) a 2 sprawa, to może daj im większa grubość, przekonvertuj do mesha i wyrenderuj, albo poprosostu zaznaczyłeś opcje by nie były widoczne dla maxa, to w tedy nawet konvertowanie nie pomoże...

Napisano

Ja miałem taki problem tylko wtedy gdy wysokość renderu była sporo większa od jego szerokości. Zmieniłem proporcje kadru i wszysko grało.

Napisano

ustaw w efektach renderu buffer

vorek nie musza byc swiatla aby byl render :)

jak ustawisz mrprim (w efektach renderu) to musisz wlaczyc mentala :) bo inaczej niewyrenderuje wlosow

i takze polecam helpa :)

Napisano
  • Autor
w czy w ogóle max przelicza ci włoski przed renderowaniem ?? tzn jeżeli używasz włosków maxowych :)) a 2 sprawa, to może daj im większa grubość, przekonvertuj do mesha i wyrenderuj, albo poprosostu zaznaczyłeś opcje by nie były widoczne dla maxa, to w tedy nawet konvertowanie nie pomoże...

 

Tak Falcolm probowałem wszystkiego. Dzięki

 

Ja miałem taki problem tylko wtedy gdy wysokość renderu była sporo większa od jego szerokości. Zmieniłem proporcje kadru i wszysko grało.

 

jest 3:4 standart zmieniałem taż na inne

 

ustaw w efektach renderu buffer

vorek nie musza byc swiatla aby byl render :)

jak ustawisz mrprim (w efektach renderu) to musisz wlaczyc mentala :) bo inaczej niewyrenderuje wlosow

i takze polecam helpa :)

 

 

Myśle nielot że właśnie jest w tym problem i sie chyba rozwiązał :) wyranderowałem włoski (sie 2 h renderowało) ale przynajmniej działa popracuje jeszcze nad tymi parametrami.

 

Dzięki wszystkim za pomoc :) i pozdrawiam :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności