Shalivan Napisano 11 Luty 2007 Share Napisano 11 Luty 2007 Hej ziomki :) mam problema :( otoż sobie zrobiłem postać i chciałem do niej włoski dorobić ale niestety hery sie nie chcą wyranderować w całosci otto przykład: -Probowałam zmienić wszystkie ustawienia we włosach.MR włączony. (ale ich nie konwertowałem na splajny ani meshe (ew to moze być powod aczkolwiek nie powinien)) - uzywałem róznych rendererów od scanline, ental itd.... - renerowałem na 2 systemach, vista i win xp 64 - uzywałem 2 różnych maxów (32 i 64bit) - importowałem mesha do innego pliku - zmieniałem materiał włosów - robiłem je od początku EDIT: - tak przeszukałem google ;) no ale niestety nic nie pomogło, więc w akcie desperacji zwracam sie do was masterów oprogramowania graficznego o pomoc :D bo ja już narawde nie mam pojęcia co moge jeszcze z tym zrobić. z góry dzięki :* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vorek Napisano 11 Luty 2007 Share Napisano 11 Luty 2007 a jakie masz światła w scenie ? o ile mnie pamięć nie myli, to żeby włoski się wyrenderowały, musisz mieć co najmniej jednego spota. No i ustaw konwersję na geometrię, nie pamiętam dokładnie jak to się nazywało :) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość bluefer Napisano 11 Luty 2007 Share Napisano 11 Luty 2007 Zmień kadr na poziomy. Powinno pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shalivan Napisano 11 Luty 2007 Autor Share Napisano 11 Luty 2007 sprawdzałem pod różnymi kątami, nie rozumiem z tym poziomym (max renderuje włosy tylko z perspective). przy użyciu kamery to samo. zmieniałem parametry i kąt. Vorek nie mam ani jednego swiatełka, dzięki zaraz obadam :) EDIT: Niestaty za światłami to samo i w mentalu i w scanline, z samym spotem i z innymi. EDIT2: A tak własciwie to nie rozumiem tego toalnie, szczególnie że renderuje jakiś tam fragment. skalowanie i przesuwanie wzgl. widoku renderu też nie pomaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 11 Luty 2007 Share Napisano 11 Luty 2007 a w efektach dodałeś włosy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shalivan Napisano 11 Luty 2007 Autor Share Napisano 11 Luty 2007 Tak AGmakonts, nawet bawiłem się ustawieniami, chociaż moze jeszcze coś ominąłem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vorek Napisano 11 Luty 2007 Share Napisano 11 Luty 2007 ja też ostatnio miałem z tym problemy, pamiętam tylko że bardzo mi pomógł wtedy najzwyklejszy w świecie help ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shalivan Napisano 11 Luty 2007 Autor Share Napisano 11 Luty 2007 Skorzystam... jak coś sie zmieni dam znać :D PS mam tylko nadzieje że sie szybko zmieni :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
naeq Napisano 12 Luty 2007 Share Napisano 12 Luty 2007 w czy w ogóle max przelicza ci włoski przed renderowaniem ?? tzn jeżeli używasz włosków maxowych :)) a 2 sprawa, to może daj im większa grubość, przekonvertuj do mesha i wyrenderuj, albo poprosostu zaznaczyłeś opcje by nie były widoczne dla maxa, to w tedy nawet konvertowanie nie pomoże... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość bluefer Napisano 12 Luty 2007 Share Napisano 12 Luty 2007 Ja miałem taki problem tylko wtedy gdy wysokość renderu była sporo większa od jego szerokości. Zmieniłem proporcje kadru i wszysko grało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 12 Luty 2007 Share Napisano 12 Luty 2007 ustaw w efektach renderu buffer vorek nie musza byc swiatla aby byl render :) jak ustawisz mrprim (w efektach renderu) to musisz wlaczyc mentala :) bo inaczej niewyrenderuje wlosow i takze polecam helpa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shalivan Napisano 12 Luty 2007 Autor Share Napisano 12 Luty 2007 w czy w ogóle max przelicza ci włoski przed renderowaniem ?? tzn jeżeli używasz włosków maxowych :)) a 2 sprawa, to może daj im większa grubość, przekonvertuj do mesha i wyrenderuj, albo poprosostu zaznaczyłeś opcje by nie były widoczne dla maxa, to w tedy nawet konvertowanie nie pomoże... Tak Falcolm probowałem wszystkiego. Dzięki Ja miałem taki problem tylko wtedy gdy wysokość renderu była sporo większa od jego szerokości. Zmieniłem proporcje kadru i wszysko grało. jest 3:4 standart zmieniałem taż na inne ustaw w efektach renderu buffer vorek nie musza byc swiatla aby byl render :) jak ustawisz mrprim (w efektach renderu) to musisz wlaczyc mentala :) bo inaczej niewyrenderuje wlosow i takze polecam helpa :) Myśle nielot że właśnie jest w tym problem i sie chyba rozwiązał :) wyranderowałem włoski (sie 2 h renderowało) ale przynajmniej działa popracuje jeszcze nad tymi parametrami. Dzięki wszystkim za pomoc :) i pozdrawiam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się