Napisano 13 Luty 200718 l Witam wszystkich. Ostatnio wziąłem się znowu za modele:) po jakiejś dwuletniej przerwie :) Moje doświadczenie jest bardzo małe, bo nie miałem z tym zbyt dużo do czynienia. Pozwoliłem sobie założyć temat w którym chciałbym umieszczać swoje pracki. Mam nadzieje ze zdobędę trochę informacji i niezbędnej wiedzy. Na pierwszy ogień wrzucam robota bojowego, którego zrobiłem na podstawie swojego arta http://www.digart.pl/zoom/230822/pole_bitwy.html Model miał być w miare prosty i zbudowany z malej ilosci polygonow, ale chyba brakuje mi w tym konsekwencji bo jak dla mnie to juz bardzo skomplikowany wyszedł :) Za wszelkie uwagi będę wdzięczny
Napisano 14 Luty 200718 l całkiem ladne tylko tej główki nie widac Jakbym spotkał takiego robota, wrogo do mnie nastawionego to nie martwiłbym się, gdzie jest głowa tylko tym, jak uciec przed takimi spluwami:P Ładny model, świetny szkielet, ładne naramienniki. Te krzywizny dodają mu uroku.
Napisano 14 Luty 200718 l Gedeon-Jakbym spotkał takiego robota, wrogo do mnie nastawionego to nie martwiłbym się, gdzie jest głowa tylko tym, jak uciec przed takimi spluwami:P No widzisz a ja chciałbym spojrzec mu gleboko w oczy zanim mnie rozpieprzy :P
Napisano 14 Luty 200718 l No widzisz a ja chciałbym spojrzec mu gleboko w oczy zanim mnie rozpieprzy :P Oko. Wg. arta on ma jedno oko:D
Napisano 14 Luty 200718 l Oko. Wg. arta on ma jedno oko:D moze i miec nawet jedno chodzi mi o to ze na arcie jakie pokazuje geno7 główka jest wieksza i tam jakos lepiej trzymaja sie proporcje narka
Napisano 14 Luty 200718 l Autor Dzieki za pozytywne uwagi:) Faktycznie glowa troche mniejsza niz u tego na arcie, nie zwróciłem uwagi.
Napisano 14 Luty 200718 l Heyah ładnie ci idzie tylko ta głowa tak jak powiedzieli wcześniej jest mała Pozdro
Napisano 18 Luty 200718 l Autor Tym Razem wpadłem na pomysł żeby zrobić sobie jakąś postać ludzką.Chciałem zrobić współczesnego żołnierza, z lekko futurystycznymi akcentami.Narazie w całości wymodelowałem główke.Tylna cześć jest nieco bardziej niedopracowana bo i tak bedzie miał chelm.Wieczorkiem może wrzucę nieco wiecej a narazie sama głowa. Za wszelkie uwagi będę bardzo wdzieczny :)
Napisano 18 Luty 200718 l Witaj Pokaż siatkę. Fałda na nosie, mi się nie podoba i guzy na łuku brwiowym. Przy ustach za bardzo "wystaje". Ogólnie bardzo fajnie.
Napisano 18 Luty 200718 l Autor adam_m : dzieki za uwage.Jak mozna wyrenderować siatkę, wiem ze chyba kiedys to robilem ale zapomnialem :(
Napisano 18 Luty 200718 l F10/zakładka Render/Force Wireframe (zaznaczasz). Można ustalić grubość siatki (wire thickness). Możesz też zrobić zrzut ekranu do ps i gotowe.
Napisano 18 Luty 200718 l Autor Dzieki adam. Jak tak patrze na siatke to widze ze strasznie sie Zamotalem :) Wrzucam to co mi sie udalo narazie zrobic.Jeszcze sporo szczegółów do zrobienia.Narazie myśle ze poprzestane na popiersiu bo zrobienie całej postaci to troche za duże wyzwanie jak dla mnie.
Napisano 18 Luty 200718 l a ja na twoim miejscu bym sie skusil na cala postac, widac ze sobie radzisz, a na siatce cos na uszach sie zrobila za duza mucka
Napisano 23 Luty 200718 l Autor Jak Mowiłem na razie poprzestałem na popiersiu z tego względu że chcialbym potrenować teraz robienie teksturek.Myśle że jak sobie poradze z tym modelikiem to pomysle o zrobieniu jakieś całej postaci.A na wrzucam to co do tej pory wystrugałem :)razie
Napisano 24 Luty 200718 l krzywo na klacie dalej, te tarcze nie pasują do zagłębien w reszcie armoru i nie wygląda to pieknie reszta bardzo łądnie ale te fałdy jakoś nienaturalnie wyglądają
Napisano 24 Luty 200718 l no jestem ciekawy jak go po-teksturujesz, model dość przyzwoity, faktem jest że przydało by się zmienić to co napisał poprzednik, pomyśl nad tym pozdro
Napisano 24 Luty 200718 l "model dość przyzwoity" : > jesli to jest "model dość przyzwoity" zwazywszy na 2-letnia przerwe kolegi to mysle ze przynajmniej polowa ludzi, ktorzy bawia sie grafika powinna sobie odpuscic : > a co do spasowania elementow ... to proponuje obejzec deske rozdzielcza jakiegos samochodu (oczywiscie pod katem spasowania elementow) jeszcze raz zadac pytanie czy wyglada to az tak zle ... moim skromnym zdaniem wyglada to naprawde dobrze ... Ps. z przyjemnoscia zobaczylbym oba modele z malowanymi przez ciebie texturkami ... bo z tego co widzialem to photoshopa tez "dosc przyzwoicie" :P opanowales :) pozdrawiam
Napisano 24 Luty 200718 l Autor Dzieki wam za uwagi.Myśle że faktycznie usune te szpary pod tarczami na klacie (jesli dobrze zrozumialem to tu jest problem) AGmakonts: nie wiem czy dobrze zrozumialem, ale chyba chodzi ci o faldy na mundurze? jesli tak to przyznam sie ze jeszcze nie opanowalem dobrze robienia takich naturalnych faldek zipper: tak photoshopa mam dobrze opanowanego pod kątem digitalpaintingu, jeesli chodzi o robienie teksturek to sie dopiero okaże ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto