Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich.

Ostatnio wziąłem się znowu za modele:) po jakiejś dwuletniej przerwie :)

Moje doświadczenie jest bardzo małe, bo nie miałem z tym zbyt dużo do czynienia.

Pozwoliłem sobie założyć temat w którym chciałbym umieszczać swoje pracki.

Mam nadzieje ze zdobędę trochę informacji i niezbędnej wiedzy.

 

Na pierwszy ogień wrzucam robota bojowego, którego zrobiłem na podstawie swojego arta http://www.digart.pl/zoom/230822/pole_bitwy.html

Model miał być w miare prosty i zbudowany z malej ilosci polygonow, ale chyba brakuje mi w tym konsekwencji bo jak dla mnie to juz bardzo skomplikowany wyszedł :)

render2.jpg

render1.jpg

Za wszelkie uwagi będę wdzięczny

  • Odpowiedzi 19
  • Wyświetleń 3,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
całkiem ladne tylko tej główki nie widac

 

Jakbym spotkał takiego robota, wrogo do mnie nastawionego to nie martwiłbym się, gdzie jest głowa tylko tym, jak uciec przed takimi spluwami:P

 

Ładny model, świetny szkielet, ładne naramienniki. Te krzywizny dodają mu uroku.

Napisano

Gedeon-Jakbym spotkał takiego robota, wrogo do mnie nastawionego to nie martwiłbym się, gdzie jest głowa tylko tym, jak uciec przed takimi spluwami:P

 

 

No widzisz a ja chciałbym spojrzec mu gleboko w oczy zanim mnie rozpieprzy :P

Napisano
No widzisz a ja chciałbym spojrzec mu gleboko w oczy zanim mnie rozpieprzy :P

 

Oko. Wg. arta on ma jedno oko:D

Napisano
Oko. Wg. arta on ma jedno oko:D

 

moze i miec nawet jedno chodzi mi o to ze na arcie jakie pokazuje geno7 główka jest wieksza i tam jakos lepiej trzymaja sie proporcje narka

Napisano
  • Autor

Dzieki za pozytywne uwagi:) Faktycznie glowa troche mniejsza niz u tego na arcie, nie zwróciłem uwagi.

Napisano
  • Autor

Tym Razem wpadłem na pomysł żeby zrobić sobie jakąś postać ludzką.Chciałem zrobić współczesnego żołnierza, z lekko futurystycznymi akcentami.Narazie w całości wymodelowałem główke.Tylna cześć jest nieco bardziej niedopracowana bo i tak bedzie miał chelm.Wieczorkiem może wrzucę nieco wiecej a narazie sama głowa.

Za wszelkie uwagi będę bardzo wdzieczny :)

 

glowa.jpg

Napisano

Witaj

Pokaż siatkę. Fałda na nosie, mi się nie podoba i guzy na łuku brwiowym. Przy ustach za bardzo "wystaje". Ogólnie bardzo fajnie.

Napisano
  • Autor

adam_m : dzieki za uwage.Jak mozna wyrenderować siatkę, wiem ze chyba kiedys to robilem ale zapomnialem :(

Napisano

F10/zakładka Render/Force Wireframe (zaznaczasz). Można ustalić grubość siatki (wire thickness). Możesz też zrobić zrzut ekranu do ps i gotowe.

Napisano
  • Autor

Dzieki adam. Jak tak patrze na siatke to widze ze strasznie sie Zamotalem :)

siatkabok.jpg

siatkafront.jpg

 

Wrzucam to co mi sie udalo narazie zrobic.Jeszcze sporo szczegółów do zrobienia.Narazie myśle ze poprzestane na popiersiu bo zrobienie całej postaci to troche za duże wyzwanie jak dla mnie.

 

zolnierzrender1.jpg

Napisano

a ja na twoim miejscu bym sie skusil na cala postac, widac ze sobie radzisz, a na siatce cos na uszach sie zrobila za duza mucka

Napisano
  • Autor

Jak Mowiłem na razie poprzestałem na popiersiu z tego względu że chcialbym potrenować teraz robienie teksturek.Myśle że jak sobie poradze z tym modelikiem to pomysle o zrobieniu jakieś całej postaci.A na wrzucam to co do tej pory wystrugałem :)soldierrender1.jpgrazie

soldierrender2.jpg

Napisano

krzywo na klacie dalej, te tarcze nie pasują do zagłębien w reszcie armoru i nie wygląda to pieknie reszta bardzo łądnie ale te fałdy jakoś nienaturalnie wyglądają

Napisano

no jestem ciekawy jak go po-teksturujesz, model dość przyzwoity, faktem jest że przydało by się zmienić to co napisał poprzednik, pomyśl nad tym

pozdro

Napisano

"model dość przyzwoity" : >

 

jesli to jest "model dość przyzwoity" zwazywszy na 2-letnia przerwe kolegi to mysle ze przynajmniej polowa ludzi, ktorzy bawia sie grafika powinna sobie odpuscic : >

 

a co do spasowania elementow ... to proponuje obejzec deske rozdzielcza jakiegos samochodu (oczywiscie pod katem spasowania elementow) jeszcze raz zadac pytanie czy wyglada to az tak zle ...

 

moim skromnym zdaniem wyglada to naprawde dobrze ...

 

Ps. z przyjemnoscia zobaczylbym oba modele z malowanymi przez ciebie texturkami ... bo z tego co widzialem to photoshopa tez "dosc przyzwoicie" :P opanowales :)

 

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Dzieki wam za uwagi.Myśle że faktycznie usune te szpary pod tarczami na klacie (jesli dobrze zrozumialem to tu jest problem)

AGmakonts: nie wiem czy dobrze zrozumialem, ale chyba chodzi ci o faldy na mundurze? jesli tak to przyznam sie ze jeszcze nie opanowalem dobrze robienia takich naturalnych faldek

zipper: tak photoshopa mam dobrze opanowanego pod kątem digitalpaintingu, jeesli chodzi o robienie teksturek to sie dopiero okaże ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności