Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Hapan Nova-class light cruiser


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hmm... Proto coś stanął z teksturkami do B-Winga, mnie się coś cholernie nie chce wziąć za dokończenie go, bo w sumie musiałbym na nowo zrobić kabinę... nie wspominam nawet o Action IV który leży i czeka na swą kolej...

No cóż, faktem jest, iż nie potrafię dokończyć raz zaczętej rzeczy... niestety. :/ Nie mam zamiaru jednak na siłę wracać do tamtych modeli, bo nic z tego nie wyjdzie - bez natchnienia wychodzą mi kompletne [ocenzurowano].

Piszę to wszystko dlatego, że trochę głupio mi prezentować tu kolejny model, gdy poprzednich nie skończyłem...

No cóż - przy tym modelu się zaprę i go skończę... i hope...

 

Co do samego modelu:

Jest to lekki krążownik hapańskiej produkcji (czyt. z wykorzystaniem skradzionych technologii) przeznaczony do osłony okrętów liniowych. Bardzo szybki, bardzo zwrotny i dość dobrze uzbrojony.

Jednak ten konkretny model to nie zwykły, seryjny egzemplarz. Ma on swoje konkretne przeznaczenie, którego jednak nie będę tu zdradzał, gdyż wszystkie informację na temat tegoż egzemplarza zostały sklasyfikowane jako tajne/poufne ;)

 

Pierwsze renderki poniżej.

 

Najpierw Nova w całej okazałości:

oculus5.jpg

 

I zbliżenie na emiter osłon:

oculus6.jpg

 

Jak widać, szczegółów jeszcze zbyt dużo nie ma, jednak będą przybywać iście wykładniczo. :cool: Pod tym względem mam zamiar pobić swojego B-Winga.

 

So... stay tuned :)

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Wielkie sorki za brak updatów, ale albo są jakieś problemy z tym forum (strony raz się ładują, raz nie), albo mam iść z siekierą na mojego ISP.

Koniec tłumaczenia się, czas na renderki.

 

Pierwszy jest trochę przestarzały - pokazuje szczegóły na rufie, jeszcze nie skończone. Ten bug co aż bije po oczach już poprawiony :)

 

oculus8.jpg

 

A teraz dwa najnowsze rendery. Pierwszy ze zbliżeniem na dziób, który własnie dziś zrobiłem i drugi pokazujący cały statek:

 

oculus15.jpg

 

oculus16.jpg

 

Dla ciekwaskich polycount - ponad 1 mln 300 tys face\'ów

 

To na razie wszystko. Mam nadzieję, że już jakoś mi to forum będzie chodziło i kolejne update\'y pojawiać się będą częściej...

Gość AcidBoyXL
Napisano

hmm 1.300.000, sporawo... nie wiem jakie planujesz ujecia ale juz wpspolczuje prockowi przy liczeniu koncowych renderow, niektore detale mozna by zastapic spokojnie texturka... ale mimo wszystko model fajny :)

 

pozdro

Napisano

żeby pokazać ile w to pracy włożyłeś mógłbyś zrobić animację (choćby 5-cio sekundową), naprzykład jak model przelatuje tuż koło kamery (bardzo blisko), chociaż przy takiej ilości face\'ów to trochę by ci rendering czasu zajął :) trzymaj się [piwo]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności