Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

wiesz co jest jedno rozwiazanie nawet proste kiedys tez jak zaczynalem robic w rhino mialem wiele dizwnych rzeczy ze splitem i temu pdobnymi narzedziami ale potem zaczalem modelowac w skali 1:1 do orginalu np. dlugosc auta to 4700mm i w rhino tez ma 4700mm i tak zaczolem i wiesz nagle jakby reka odjal wszystkie problemy ktore mialem wczesniej zniknely.

jest wyjscie zwieksztyc w preferencjach dokladnosc np do 0.0001mm ale lepiej jest robic do 0.1 niz wymyslac wymiary a wydaje mi sie ze u ciebie tak jest

  • Odpowiedzi 73
  • Wyświetleń 9,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No dobra,ale tak powiem co m wymiar do tego kształtu? Myśleałem że jest ten surface skopany, więc poprowadziłem prostą w poprzek, następnie go wyciełem. Prostą wycięło mi bez żadnych problemów ale z tym kształtem grilla jest juz problem.

 

 

 

To mam zmienić dokładność wyświetlania w jednostkach czy jednostkach strony? Czy zmienić tolerancje? Dokładności nie da się zmienić poniżej 1.

Napisano

Tak, ogólnie jakieś skopane są, ale zaczynam od początku jak mówi bzyku, zaraz zaczne wycinać ten grill więc się zobaczy jak to wyjdzie.

 

 

 

No i zrobiłem furę od początku po swojemu i się udało. nie wiem dlaczego wtedy tak wychodziło. Zaraz wrzucę fotkę z grillem.

 

 

 

01ffe6984ecf7958m.jpg

Cuś takiego spłodziłem. Ten grill nie wygląda jeszcze dobrze bo nie ma na aucie szczegółów, ale jak dojdą lampy i tablica rej. będzie lepiej. Co o tym sądzicie?

Napisano

erm ... grill wyglada na strasznie toporny :>

 

ale bardziej mnie martwi jak zamierzasz zamknac te szczeliny ponizej :)

 

pozdrawiam

Napisano

Które szczeliny? Te łączenie grilla z resztą nadwozia?

Napisano

ciężko będzie dalej to pociągnąć widać brak continuity na dole obok grila mogłes to zrobić z jednej powierzchni i powicinać i dziwnie wygląda to załamanie na dole ale nie jest źle jak na pierwszy samochód;)

Napisano

No właśnie o to chciałem się dowiedzieć. Czy da rade poprawić te ostre krawędzie. Na przednim błotniku na górnej części. No i właśnie na grillu?

7e1e23d8ede2560fm.jpg

 

 

 

Wróć, na grillu zrobiłem, dałem tylko duplicate edge już tych istniejących. Następnie wsio rebuild, no i wyprowadzenie surfeca po krzywych. Tego rantu już nie ma na grillu.

A co z tymi nakładkami na błotnikach? Muszę od początku curve robić, czy jakaś funkcja jest żeby to naprawić?

Napisano

zrób tak: usuń ten kwadracik na grilu między tym co jest na czerwono rozciąg blend curve i zrób 2raila z railami na niebiesko:)

Napisano

dawcio właśnie tak zrobiłem. Edytowałem posta tego na górze. Już jest ok. Tylko powiedz czy jest jakieś proste rozwiązanie tych ostrych krawędzi? Np. jak robisz mirror to na masce itp. powstaje ostra krawędź. Jak to naprawić? Czy trzeba robić maskę od początku? Pomóż mi.Pozdrawiam

Napisano

bo jak robisz krzywe na maske to musisz najpier zrobić mirrora krzywej i najlepiej narzędziem match curve je połączyć żeby miały continuity i jak potem bedziesz robił powierzchnie na takich krzywych to na pewno nie bedzie żadnych ostrych powierzchni;) a teraz to już chyba tylko duży filet na środku maski ci pomoże

Napisano

bfba9356f32cce99m.jpg

 

Coś takiego wyskrobałem. Dzisiaj zrobiłem lampy, tzn. główny kształt, jeszcze trzeba popoprawiać gdzieniegdzie.

Napisano

To jest wątek z problemami i pytaniami odnośnie programu, obrazki pokazuj w nowym wątku w dziale WiP. :)

Tak dla porządku.

Napisano

dokladnie tak jak RA pisze jak chcesz pokazac co zrobiles to w dizale WIP a nie w rhinoceros bo my tu czegos takiego nie prowadzimy

Napisano

Tak rozumiem, tylko chciałem rozwiązać ten problem. pozdrawiam

Napisano

Tak wiem, zaczynam robić od początku. Dzięki

Napisano

Witam

Chciałem sobie coś rozłożyć na siatki. Chodzi mi głównie o jakość i dokładność. Tu jest problem, ponieważ po rozwinięciu płaszczyzny, i po zapisaniu pliku do .ai tak wygląda ta siatka w corelu. Jak zrobić aby linie były dokładne? pozdrawiam.

 

 

 

41495832ii6.jpg

Napisano

w RH3 masz komende ExtractWireframe potem mozesz zapisac do ai i masz na 100% wektory

Napisano

Czyli w 4.0 nie da rady tego zrobić? Czyli instalować 3.0?

Napisano

najpierw sprawdz a potem dizwnie odpowiadaj poto jest linia komend z tipami by bylo latwiej podpowiem tylko tyle ze skoro jest to w rh3 to domysl sie czy jest w rh4 :)

Napisano

No tak, wiem że jest w rhino 4.0, ale i tak było to samo. Nie zauważyłem że w corelu miałem ustawioną grubość linii na 1. Zmieniłem na mniejszą i jest ok. Dzięki bzyku, jak zwykle pomogłeś. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności