Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

No coz, nie bylem wyjatkiem i mi takze temat skojarzyl sie z ornitologia, jednak zaraz za tym przyslowiowym malym ptaszkiem pojawila sie wielka uzbrojona w zeby paszcza i przypomniala sie lekcja biologii z podstawowki, na ktorej omawiane byly przyklady symbiozy miedzy gatunkami.

 

Koncepcja, ktora sie z tego narodzila jest nastepujaca: ptaszek siedzi sobie w paszczy krokodyla i niewzruszony wyjada smakowite pasozyty z dziasel drapieznika, w zamian za co ten pozwala mu ujsc z potrzasku swoich szczek zywcem.

 

Jakis szkic koncepcyjny postaram sie machnac w najblizszych dniach, poki co kilka wygooglanych zdjec:

http://www.duiops.net/seresvivos/galeria/cococaimanes/Siamese%20Crocodile,%20Vietnam.jpg

 

science3_9.jpg

endaccSpur-winged%20Plover%20and%20Nile%20Crocodile%20pnhs.jpg

 

Jesli chodzi o kadr, to docelowo sklanialbym sie do ujecia z pierwszego (zlinkowanego) zdjęcia, moze nico nizszego - aby rzecz przedstawic z perspektywy ptaszka :).

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Szybka kompozycja na bazie zdjecia- chodzi glownie o klimat, kolorki i ujecie. Wstepnie i mniej wiecej oczywiscie, docelowo trzeba bedzie jakos bardziej wyeksponowac tego ptaszka :).

 

croc_mini.jpg

 

Krokodyl bedzie lezal w plytkiej wodzie, w polcieniu, oswietlony z jednej strony silnym popoludniowym swiatlem slonecznym.

Napisano

Zgadzam się z nielotem :) Powodzonka przy pracy ;)

 

Edit:

 

Zastanawia mnie jedna rzecz ... jak zrobisz skórę płaza ... Czy w ZBrushu czy zrobisz to jako zwykłą teksturke :) ?

Napisano

@nielot007: Thx, zdaje sobie sprawe, ale tym razem mam nadzieje podolac.

 

@Koniu_PL: Planuje w skali makro (luski, miesnie) ZBrush (lub Mudbox), zas w skali mikro (zmarszczki, pory) bump/normal. Ale i tak zaczne od ptaszka, zeby prostszy start byl :). Krokodyl zas, nie jestem dobry z biologii, ale to chyba gad jest ;).

 

@satanicus1991: Jesli obejmuje w 90% fotomontaz to ok :D.

 

@giorgione: Dzieki, to ma byc tez zabawa a nie katowanie sie ;). Co do ptaszka, to jego niewielkie rozmiary moga byc problemem (stay on topic ;)), ale mysle, ze jak juz bede mial elementy sceny to odpowiednia kompozycja i oswietlenie skupia na nim wieksza uwage, z tym szkicem juz mi sie nie chcialo bawic.

 

@Lewus: Thx, mam nadzieje, ze nie zmieni sie to po przeniesieniu w 3-ci wymiar :P.

 

To ostatnie zaczne uskuteczniac zapewne pod koniec weekendu, do tego czasu mam pare zlecen flashowych do pokonczenia, tak wiec do nastepnego rendera ;).

Napisano

Jakis update by sie przydal wreszcie ;). Zaczynam od pijawnika- bo tak sie nazywa ow ptaszek (pluvianus aegyptius). Poki co "lysy", kolejnym krokiem bedzie ubieranie go w piorka.

bird.jpg

bird2.jpg

bird_mesh.jpg

bird_rig.jpg

 

Wszelkie uwagi mile widziane :).

Napisano

Hmm, biorac pod uwage ilosc czasu pozostala do konca nie wiem na ile to sensowne, ale co tam- wreszcie mam chwile czasu, wiec postanowilem kontynuowac prace. Wprawdzie wciaz dopiero zaczynam, ale najwyzej skoncze scenke juz poza bitwa :).

 

Proces upiorkawiania postanowilem zaczac od lotek w skrzydlach. Tylko one i te w ogonie beda wymodelowanymi piorkami, reszta bedzie w wiekszym stopniu polegac na teksturach, bo musialbym klaster od ilmu wynajac :P.

 

wing.jpg

bird.jpg

Napisano

ladne piorka:) dawaj dalej tydzien to wbrew pozorom sporo czasu:D moim zdaniem nie powinienes bawic sie w taki detal przy tak malych obiektach jak ten ptak sadzac po koncepcie chyba ze sie cos zmieni i wyczesany ptaszek trafi na pierwszy plan;)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności