Gość pan_maska Napisano 21 Marzec 2007 Napisano 21 Marzec 2007 (edytowane) Powszechnie już denerwują nas wszelkie reklamy. Niektóre się wyróżniamy, niektóre nawet lubimy, czy więc akcja Sprite sprawi, że reklamy będą coraz ciekawsze? Dlaczego tak myślę? Ponieważ dzięki tej akcji sami możemy mieć wpływ na treść reklamy. Możemy ją współtworzyć. Myślę, że już teraz jej popularność dała do myślenia wszelkim agencjom reklamowym. Co wy o tym sądzicie? Aha i moja propozycja na zakończenie Reklamy Sprite: http://www.sprite.pl/blogs/spots2/?p=5067 Edytowane 25 Sierpień 2011 przez pan_maska
chveti Napisano 21 Marzec 2007 Napisano 21 Marzec 2007 Przynajmniej byś szczerze napisał że reklamujesz sprite i zachęcasz do dzielenia się pomysłami. Bo ten tekst w poście nie skłania do przemyśleń... :)
dariusz Napisano 21 Marzec 2007 Napisano 21 Marzec 2007 nie zauważyłeś że ten kolo dzierga szalik legii? i wysiadają w Krakowie?:) o lol, ktoś już wpadł na ten pomysł:(
piotrek Napisano 21 Marzec 2007 Napisano 21 Marzec 2007 Chyba będę musiał częściej oglądać TV, aby nie przegapić tych wszystkich "ciekawych reklam" skłaniających do refleksji...
Gość pan_maska Napisano 23 Marzec 2007 Napisano 23 Marzec 2007 (edytowane) Owszem akcja taka jest. Zapewne jest to kolejna, zwykła reklama. Takich akcji było już tysiące, ale daje ona też do myślenia. Bo co gdyby Sprite pozwolił nam rozwinąć główną idee, hasło: pragnienie nie ma szans, jak chcemy? Od zera? Tzn. bo na przykład tam: http://www.sprite.pl/blogs/spots2/?p=5067 , jako dokończenie musiałem układać coś wręcz na siłę. Zauważcie, jak wiele ludzi wpadło na ten sam pomysł dotyczący kibiców, szalika ligowego... Dlaczego? Bo tak trudno jest wymyślić coś innego do początku, jaki nam przedstawiono. Inaczej byłoby ciekawie, prawda? Nikt nic nie napisal :( Ale oto co mi wyszlo, kiedy jedynym ograniczeniem jest haslo Sprite: pragnienie nie ma szans Tym razem konwencja nie jest realistyczna – akcja nie dzieje się w świecie rzeczywistym, a w świecie kreskówek (aby było ciekawiej 3d), gdzie już do przemocy jesteśmy przyzwyczajeni. Mamy dla przykładu przedstawiony wyścig dwóch gepardów. Wiadomo stoją na dwóch łapach, jak człowiek... albo nawet nie muszę. Biegną, widzimy, jak piana cieknie im z ust, jak powoli się już męczą i... nagle! Z bok ekranu wyrasta tajemnicza łapa z butelką SPRITE. Jeden z gepardów ją łapie i łapczywie wypija. Przyspieszył niesamowicie zostawiając swojego rywala w tyle. Potem przemazanie ekranu i napis: PRAGNIENIE NIE MA SZANS. Tutaj nawet nie ma przemocy Edytowane 25 Sierpień 2011 przez pan_maska
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się