Tores Napisano 23 Marzec 2007 Napisano 23 Marzec 2007 Witam. Mam problem z wyświetlaniem w viewportach podglądu modelu z shaderami. Problem dotyczy podglądu z kamery i perspective. Podgląd ortogonalny i user jest OK. Instalowałem już różne sterowniki i żadne nie pomagają rozwiązać tego problemu. OpenGL robi jeszcze większą kaszankę niż DirectX. Polepszenie jakości dało włączenie Backface Cull dla wszystkich obiektów ale nie do końca. Jeżeli jakieś ścianki znajdują się zaraz jedna za drugą to przenikają się przy większych oddaleniach. Miał ktoś może podobne problemy. Soft to 3dsmax9, Windows XP pro +SP2
max_1989 Napisano 23 Marzec 2007 Napisano 23 Marzec 2007 Problemem jest napewno karta graficzna, moge sie poswiecic i wziac twoją w zamian za moją :)
KLICEK Napisano 23 Marzec 2007 Napisano 23 Marzec 2007 Tores niestety wiekoszc osob ma takie problemy tutaj opisalem mniej wiecej co nalezy zrobic, mi pomoglo : http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=36689
Tores Napisano 23 Marzec 2007 Autor Napisano 23 Marzec 2007 Dzięki Klicek ale na 91.xx.xx też miałem te problemy. Widziałem ten wątek. Co do wymiany grafy na nową to nie wiem czy by uwzględnili ten problem bo mamy w pracy 2 identyczne kompy i to samo się dzieje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się