Tores Posted March 23, 2007 Posted March 23, 2007 Witam. Mam problem z wyświetlaniem w viewportach podglądu modelu z shaderami. Problem dotyczy podglądu z kamery i perspective. Podgląd ortogonalny i user jest OK. Instalowałem już różne sterowniki i żadne nie pomagają rozwiązać tego problemu. OpenGL robi jeszcze większą kaszankę niż DirectX. Polepszenie jakości dało włączenie Backface Cull dla wszystkich obiektów ale nie do końca. Jeżeli jakieś ścianki znajdują się zaraz jedna za drugą to przenikają się przy większych oddaleniach. Miał ktoś może podobne problemy. Soft to 3dsmax9, Windows XP pro +SP2
max_1989 Posted March 23, 2007 Posted March 23, 2007 Problemem jest napewno karta graficzna, moge sie poswiecic i wziac twoją w zamian za moją :)
KLICEK Posted March 23, 2007 Posted March 23, 2007 Tores niestety wiekoszc osob ma takie problemy tutaj opisalem mniej wiecej co nalezy zrobic, mi pomoglo : http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=36689
Tores Posted March 23, 2007 Author Posted March 23, 2007 Dzięki Klicek ale na 91.xx.xx też miałem te problemy. Widziałem ten wątek. Co do wymiany grafy na nową to nie wiem czy by uwzględnili ten problem bo mamy w pracy 2 identyczne kompy i to samo się dzieje.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now