Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Mam problem z wyświetlaniem w viewportach podglądu modelu z shaderami. Problem dotyczy podglądu z kamery i perspective. Podgląd ortogonalny i user jest OK. Instalowałem już różne sterowniki i żadne nie pomagają rozwiązać tego problemu. OpenGL robi jeszcze większą kaszankę niż DirectX. Polepszenie jakości dało włączenie Backface Cull dla wszystkich obiektów ale nie do końca. Jeżeli jakieś ścianki znajdują się zaraz jedna za drugą to przenikają się przy większych oddaleniach. Miał ktoś może podobne problemy. Soft to 3dsmax9, Windows XP pro +SP2

 

ekran1qo3.jpg

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 847
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Problemem jest napewno karta graficzna, moge sie poswiecic i wziac twoją w zamian za moją :)

Napisano
  • Autor

Dzięki Klicek ale na 91.xx.xx też miałem te problemy. Widziałem ten wątek. Co do wymiany grafy na nową to nie wiem czy by uwzględnili ten problem bo mamy w pracy 2 identyczne kompy i to samo się dzieje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności