Napisano 23 Marzec 200717 l Witam. Mam problem z wyświetlaniem w viewportach podglądu modelu z shaderami. Problem dotyczy podglądu z kamery i perspective. Podgląd ortogonalny i user jest OK. Instalowałem już różne sterowniki i żadne nie pomagają rozwiązać tego problemu. OpenGL robi jeszcze większą kaszankę niż DirectX. Polepszenie jakości dało włączenie Backface Cull dla wszystkich obiektów ale nie do końca. Jeżeli jakieś ścianki znajdują się zaraz jedna za drugą to przenikają się przy większych oddaleniach. Miał ktoś może podobne problemy. Soft to 3dsmax9, Windows XP pro +SP2
Napisano 23 Marzec 200717 l Problemem jest napewno karta graficzna, moge sie poswiecic i wziac twoją w zamian za moją :)
Napisano 23 Marzec 200717 l Tores niestety wiekoszc osob ma takie problemy tutaj opisalem mniej wiecej co nalezy zrobic, mi pomoglo : http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=36689
Napisano 23 Marzec 200717 l Autor Dzięki Klicek ale na 91.xx.xx też miałem te problemy. Widziałem ten wątek. Co do wymiany grafy na nową to nie wiem czy by uwzględnili ten problem bo mamy w pracy 2 identyczne kompy i to samo się dzieje.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto