Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Fiat Bravo


Turrok

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

wtiam...modelik fajny...lakierek tesh niczego sobie...co do bierznika to pan Loozack jush o nim napomniał...ja chciałbym zwrócić uwagę na kształt...napewn coś niewymiarowy jest tył...znaczy się nie przypomina on prawdziwego...:) a felgi to jush wogóle kosmiczne są :D

 

nie zmienia to fatku że podoba mi się furencja :)

 

pozdrawiam...[piwo]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za tyle opinii :D

 

:giegel

dzięki

to mój pierwszy model (skończony) :)

 

:blood_brother

patrząc na blueprinty to i tak zwęziłem i wydłużyłem lampy, może jakiś rzęski dołoże

 

:wiggles

tablice, możliwe że jeszcze dodam

 

:Lucas

glow światełek dodany w PS

 

:Tomek J

są ciemne szyby aby ukryć brak wnętrza :cool:

 

:Loozack

tia, z bieżnikiem dałem ciała :cool:

jeśli chodzi o materiał to zabawa z falloff w mapie diffuse i troche specular highlights.

 

:Skilo

jeśli chodzi o grill to trzymałem się blueprintów, może z rzutów troche płasko wyglądać

 

: Phantom

jakieś konkrety apropos niewymiarowago tyłu ?

 

 

Troche drutów:

Fiat_Bravo_7.jpg

 

TGoth

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo łądny model ale.. :)

1. przód - zderzak prawdopodobnie po polaczeniu polowek jest zbyt prosty, i prawdopodobnie swiatla masz za szeroko rozstawione (i faktycznie wydaja sie jakby za szerokie i krotkie :) )

2. tył: tylne kolo jakby wcisniete w samochód zresztą razem z karoseria :) porzynajmniej tak mi sie wydaje ze to to w kazdym razie z tylu cos w moim mniemaniu nie gra :) chodzi mi o to ze dół jest zbyt waski w stosunku do góry...

3. bieznik faktycznie jest odwrotnie hihi

poza tym baardzo ladnie :D

 

aa jeszcze jedno - do mnie glow nie przemawia :P widac ze dorobiony :)

pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za kreatywne opinie :D

 

:sikham

W następnym modelu będzie środek ;)

 

:Loozack

WIP na forum zobowiązuje, ale i motywuje )))

Zacząłem kolejny modelik, więc zapewne

zarzucę na WIPa. Thanks

 

:Quadysz

Na tym modelu ćwiczyłem polymodeling w maxie, bugów znajdzie się tam wiele.

Nie trzymałem się szczegółowo blueprintów. Na pewno są duże różnice pod kątem oryginału.

Z tym glowem to specjalnie przegiąłem))

 

TGoth

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności