arev Napisano 12 Kwiecień 2007 Napisano 12 Kwiecień 2007 Wersja 'public beta' ciekawego pluginu do edycji materiałów w 3ds max - NodeJoe. http://www.nodejoe.com/index_en.php Niektóre ficzersy: - przejrzystość tworzonych materiałów, - intuicyjny UI, - skalowalne i przesuwalne (grrr - zoomable and draggable) drzewo materiału, - automatyczne pobranie wszystkich materiałów z aktualnej sceny, - drag 'n' drop pomiędzy maxem a NJ, - równoległa praca ze standardowym edytorem materiałów 3dsm, - wersje dla 32 i 64 bitów (64 tylko dla max 9) - many, many more. Pozdrawiam. 1
streaker Napisano 12 Kwiecień 2007 Napisano 12 Kwiecień 2007 Dodam jeszcze to, bo bardzo ważna informacja: "NodeJoe automatically supports any material that is compatible with 3dsmax™, thus all available third-party material-plugins will work." zaraz zresztą przetestujemy :) super sprawa, zawsze mi czegoś takiego brakowało
Shogun 3D Napisano 12 Kwiecień 2007 Napisano 12 Kwiecień 2007 A a już zdążyłem zasięgnąć języka u kolegi w pracy i ponoć to się tnie i wiesza... Choć przynaję, że rozwiązanie optycznie ciekawe i przejrzyste.
xeav Napisano 30 Lipiec 2007 Napisano 30 Lipiec 2007 wydana została nowe wersja nodejoe oznaczona numerem 0.85 http://www.nodejoe.com/beta_en.php
piotrek Napisano 30 Lipiec 2007 Napisano 30 Lipiec 2007 Po co takie, jak pisał Shogun 3D, niestablilne pluginy, skoro można używać softu, który ma takie coś wbudowane zamiast niewygondego ME.
Ardeni Napisano 2 Sierpień 2007 Napisano 2 Sierpień 2007 Sprawdziłem to z ciekawości, nie jest aż tak źle, mi tam się nie zawiesiło itp, ale jakoś ciężko byłoby mi się do tego przyzwyczaić.
KLICEK Napisano 2 Sierpień 2007 Napisano 2 Sierpień 2007 nie ma nic lepszego niz praca na nodach ! szit ze tez nie wiedzialem o tym wczesniej :D juz sciagam :) ! Na glowna z tym newsem ! :D edit: ok przetestowalem z mentalem, finalrenderem i vrejem, działa wysmienicie, nic sie nie zacina, wszystko działa idealnie, podglad jest bardzo szybki, zaryzykuje stwierdzenie ze szybszy niz w standardzie, pozatym mozliwosc podgladu standardowego okna materialu, duuuuuuuuuzo daje, wszystko smiga jak nalezy :) moj plugin z ktorym juz sie nie rozstane :)
Shogun 3D Napisano 2 Sierpień 2007 Napisano 2 Sierpień 2007 No, dobra, przekonałeś mnie na tyle, że zaraz sciągne i próbuje, choć nadal do tego podchodzę jak pies do jeża.
Leru Napisano 2 Sierpień 2007 Napisano 2 Sierpień 2007 O przepyszna rzecz! KLICOR dobrze prawi, praca na nodach daje baardzo dużo, szczególnie jak z proceduralnymi materiałami sie pracuje to podgląd jest bardzo ważny. zaciągam i zmakuję Kiedyś faktycznie, był taki plugin który był zupełnie niestabilny (a może to był skrypt?). Nie pamiętam.
SYmek Napisano 3 Wrzesień 2007 Napisano 3 Wrzesień 2007 Boziu, zamiast nauczyć się jakiegoś przyzwoitego programu, wolicie poczekać aż ktoś Wam napisze plugin do programu, który niczego sam nie potrafi, tylko daje się łatać pluginami. Jak praca na nodach jest taka przyjemna, to dlaczego nie używacie programów, które od 10 lat mają nody do shaderów... no dobrze, nie chciałem zaczynać znanej wszystkim rozmowy, ale to jest zjawisko godne zainteresowania socjologa... można by niezły doktorat strzelić. Nie mówiąc już o tym, że gdyby się komuś chciało ukrócić piractwo pluginowe, Max miałby poważne kłopoty z dystrybucją , bo że Maxa niektórzy (wielu) macie legalnego, w to wierzę, ale że wszystkie pluginy, które są do niego potrzebne też macie legalne, w to już mniej wierzę.
piotrek Napisano 3 Wrzesień 2007 Napisano 3 Wrzesień 2007 a jaki program jest przyzwoity ? :) Taki, który umożliwia pracę w środowisku, które jest dla Ciebie wygodne.
SYmek Napisano 3 Wrzesień 2007 Napisano 3 Wrzesień 2007 i za cenę, która jest dla Ciebie dostępna....
ttaaddeekk Napisano 3 Wrzesień 2007 Napisano 3 Wrzesień 2007 fajniutkie thx, jak juz sie robi offtop to ciekawe czemu max jest tak popularny jak jescze nie slyszalem dobrej opini o nim
SYmek Napisano 3 Wrzesień 2007 Napisano 3 Wrzesień 2007 Bo był pierwszym i długo jedynym programem 3d na Windows. Bo można się go było uczyć i używać na piracie, bez SGI i Unixa. Bo powstało za tym mnóstwo pluginów, za które mało kto płaci, więc nie wliczamy ich w cenę systemu, która jest wielokrotnie wyższa od samego Maxa (2x przynajmniej). Bo rynek pracy napędza ludzi a ludzie napędzają rynek pracy i kółko się zamyka. Bo największa część rynku low-end (czyli freelance) w 3D to wizualizacja, a ta jest zmonopolizowana przez Autodesk - przez komplet narzędzi inżynierskich. ... bo koniec końców nie jest to zły soft, tylko bardzo przeciętny i leniwy (rozpieszczony przez brak poważnej konkurencji). Gdyby ta wzrosła w siłę Max kosztowałby 1500$, bo tyle kosztować powinien jeśli porównać jego możliwości z konkurencją.
streaker Napisano 3 Wrzesień 2007 Napisano 3 Wrzesień 2007 to ciekawe czemu max jest tak popularny jak jescze nie slyszalem dobrej opini o nim Nie takie rzeczy świat widział... ja dla przykładu jestem pernamentnie zdziwiony dlaczego ludzie używają internet explorera ?!? W dobie opery i firefoxa taki gniot ciągle zajmuje 3/4 rynku !
KLICEK Napisano 3 Wrzesień 2007 Napisano 3 Wrzesień 2007 to proste :) bo nie jest zainstalowane odrazu z windowsem :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się