Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Mam taki problem... Mam model terenu który nie ja robilem i ma on mnóstwo poodwracanych poly, a co za tym idzie przy renderze robi sie kaszka...:/ Czy jest jakis sposob zeby wybrac te poodwracane poly i zrobic flip bez recznego zaznaczania ich? w przeciwnym razie zajmie mi to conajmniej miesiac... :/ plisss help

  • Odpowiedzi 19
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

98030c44703b600c.jpg

1 popsuta siatka

2 zaznacz wszystkie poly

3. w modyfikatorach wybierz normal ktore odwroci Ci poly w jedną strone

4. j/w

5 przekonwertuj na poly - jezeli przerzuci w złą strone zaznacz wszystkie polygony i daj FLIP

 

 

 

widze sie spoznilem :) ale rozwiazuje Twoj problem. Odwraca wszystkie jezeli ich nie zaznaczysz, zaznaczajac polygony odwraca je w jedna strone ;)

Napisano

pioootras mozesz napisac gdzie ci sie poodwracalo? przegladam toto i wydaje mi sie ze wszystko jest ok, na renderach rowniez (wrzuc screena)

Napisano

render scanlight czysty (zaraz po zaimportowaniu)

we viewporcie mam to samo. z takiej odleglosci jaka pokazales na screenie tez mam taka kaszane. i jeszcze jedno - mam maxa 7

Napisano
  • Autor

No to się wszytsko zgadza... w scanlinie jest ok ale nie w vrayu, który jest czuły na tego typu rzeczy... no i teraz jest problem jak sie tego latwo pozbyc... reczne odwracanie polygonow zajmie zbyt duzo czasu

 

tutaj widok z rendera vrayem

nowy2cn3.jpg

Napisano
  • Autor

to nie jest wina ustawien... przy default masz wlaczone swiatlo default, ale juz po wstawieniu jakiegokolwiek innego pojawi sie to co u mnie

Napisano
Niestety ten modyfikator odwraca wszytskie polygony :/

 

Jak już pisałem niejednokrotnie, na defaultowych ustawieniach owszem. Można jednak zaznaczyć w tym modyfikatorze cudownego ptaszka pt. unify normals który ujednolica normalne na siatce. Niestety jeżeli model ma skopana geometrie to i to czasem nie pomoże.

Napisano
  • Autor

hynol: juz do tego doszedlem... troche to pomogło ale ten model jest chyba tak skopany że nic wiecej sie nie da z tego wyciagnac...

Napisano

pioootras ale to nic nie da musisz recznie gdyz to miejsce ktore zaznaczyles wyzej tam modele sa nie polaczone tzw jak masz np. poliogn i przecina go edges na krzyz to te dwa trojkaty sa osobno zobacz sobie i sprobuj zaznaczyc caly domek (polygon) zobaczysz ze zaznaczy tylko czesc a nie caly

sprobuj zrobic tak zaznacz cala scene (wszystkie domki) i dac weld z mala wartoscia np. 0,1 i wtedy dac modyfikator normal :)

pozdro i powodzenia

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.