Skocz do zawartości

odwracanie polygonów


pioootras

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki problem... Mam model terenu który nie ja robilem i ma on mnóstwo poodwracanych poly, a co za tym idzie przy renderze robi sie kaszka...:/ Czy jest jakis sposob zeby wybrac te poodwracane poly i zrobic flip bez recznego zaznaczania ich? w przeciwnym razie zajmie mi to conajmniej miesiac... :/ plisss help

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

98030c44703b600c.jpg

1 popsuta siatka

2 zaznacz wszystkie poly

3. w modyfikatorach wybierz normal ktore odwroci Ci poly w jedną strone

4. j/w

5 przekonwertuj na poly - jezeli przerzuci w złą strone zaznacz wszystkie polygony i daj FLIP

 

 

 

widze sie spoznilem :) ale rozwiazuje Twoj problem. Odwraca wszystkie jezeli ich nie zaznaczysz, zaznaczajac polygony odwraca je w jedna strone ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety ten modyfikator odwraca wszytskie polygony :/

 

Jak już pisałem niejednokrotnie, na defaultowych ustawieniach owszem. Można jednak zaznaczyć w tym modyfikatorze cudownego ptaszka pt. unify normals który ujednolica normalne na siatce. Niestety jeżeli model ma skopana geometrie to i to czasem nie pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pioootras ale to nic nie da musisz recznie gdyz to miejsce ktore zaznaczyles wyzej tam modele sa nie polaczone tzw jak masz np. poliogn i przecina go edges na krzyz to te dwa trojkaty sa osobno zobacz sobie i sprobuj zaznaczyc caly domek (polygon) zobaczysz ze zaznaczy tylko czesc a nie caly

sprobuj zrobic tak zaznacz cala scene (wszystkie domki) i dac weld z mala wartoscia np. 0,1 i wtedy dac modyfikator normal :)

pozdro i powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności