pioootras Napisano 14 Kwiecień 2007 Share Napisano 14 Kwiecień 2007 Mam taki problem... Mam model terenu który nie ja robilem i ma on mnóstwo poodwracanych poly, a co za tym idzie przy renderze robi sie kaszka...:/ Czy jest jakis sposob zeby wybrac te poodwracane poly i zrobic flip bez recznego zaznaczania ich? w przeciwnym razie zajmie mi to conajmniej miesiac... :/ plisss help Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReflectVision Napisano 14 Kwiecień 2007 Share Napisano 14 Kwiecień 2007 vertexow czy poly ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pioootras Napisano 14 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 14 Kwiecień 2007 przepraszam za rozped... juz poprawilem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 14 Kwiecień 2007 Share Napisano 14 Kwiecień 2007 W maxie jest modyfikator Normal, który chyba to potrafi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pioootras Napisano 14 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 14 Kwiecień 2007 Niestety ten modyfikator odwraca wszytskie polygony :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReflectVision Napisano 14 Kwiecień 2007 Share Napisano 14 Kwiecień 2007 1 popsuta siatka 2 zaznacz wszystkie poly 3. w modyfikatorach wybierz normal ktore odwroci Ci poly w jedną strone 4. j/w 5 przekonwertuj na poly - jezeli przerzuci w złą strone zaznacz wszystkie polygony i daj FLIP widze sie spoznilem :) ale rozwiazuje Twoj problem. Odwraca wszystkie jezeli ich nie zaznaczysz, zaznaczajac polygony odwraca je w jedna strone ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pioootras Napisano 14 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 14 Kwiecień 2007 qba: na plane działa tak jak pokazałeś ale na tym modelu co ja mam nie pomaga... wrzucam zreszta plik... jak ktoś coś wymyśli to prosze o wskazówki... http://rapidshare.com/files/25975290/model.3DS.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Topek Napisano 14 Kwiecień 2007 Share Napisano 14 Kwiecień 2007 pioootras mozesz napisac gdzie ci sie poodwracalo? przegladam toto i wydaje mi sie ze wszystko jest ok, na renderach rowniez (wrzuc screena) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReflectVision Napisano 14 Kwiecień 2007 Share Napisano 14 Kwiecień 2007 faktycznie pokaszanione strasznie .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pioootras Napisano 14 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 14 Kwiecień 2007 chociażby w tym miejscu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Topek Napisano 14 Kwiecień 2007 Share Napisano 14 Kwiecień 2007 kurczaki, dalej nie wiem o co chodzi :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pioootras Napisano 14 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 14 Kwiecień 2007 topek: a to co umiesciles to jest render czy wikod z viewporta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Topek Napisano 14 Kwiecień 2007 Share Napisano 14 Kwiecień 2007 render scanlight czysty (zaraz po zaimportowaniu) we viewporcie mam to samo. z takiej odleglosci jaka pokazales na screenie tez mam taka kaszane. i jeszcze jedno - mam maxa 7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pioootras Napisano 14 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 14 Kwiecień 2007 No to się wszytsko zgadza... w scanlinie jest ok ale nie w vrayu, który jest czuły na tego typu rzeczy... no i teraz jest problem jak sie tego latwo pozbyc... reczne odwracanie polygonow zajmie zbyt duzo czasu tutaj widok z rendera vrayem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Topek Napisano 14 Kwiecień 2007 Share Napisano 14 Kwiecień 2007 vray - ustawienia default moze to wina ustawien vray'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pioootras Napisano 14 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 14 Kwiecień 2007 to nie jest wina ustawien... przy default masz wlaczone swiatlo default, ale juz po wstawieniu jakiegokolwiek innego pojawi sie to co u mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 14 Kwiecień 2007 Share Napisano 14 Kwiecień 2007 Niestety ten modyfikator odwraca wszytskie polygony :/ Jak już pisałem niejednokrotnie, na defaultowych ustawieniach owszem. Można jednak zaznaczyć w tym modyfikatorze cudownego ptaszka pt. unify normals który ujednolica normalne na siatce. Niestety jeżeli model ma skopana geometrie to i to czasem nie pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pioootras Napisano 14 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 14 Kwiecień 2007 hynol: juz do tego doszedlem... troche to pomogło ale ten model jest chyba tak skopany że nic wiecej sie nie da z tego wyciagnac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 14 Kwiecień 2007 Share Napisano 14 Kwiecień 2007 pioootras ale to nic nie da musisz recznie gdyz to miejsce ktore zaznaczyles wyzej tam modele sa nie polaczone tzw jak masz np. poliogn i przecina go edges na krzyz to te dwa trojkaty sa osobno zobacz sobie i sprobuj zaznaczyc caly domek (polygon) zobaczysz ze zaznaczy tylko czesc a nie caly sprobuj zrobic tak zaznacz cala scene (wszystkie domki) i dac weld z mala wartoscia np. 0,1 i wtedy dac modyfikator normal :) pozdro i powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pioootras Napisano 14 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 14 Kwiecień 2007 nic to nie dało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi