Krs Napisano 15 Kwiecień 2007 Napisano 15 Kwiecień 2007 Witam.zamieszczam wizki nad ktorymi pracowalem przez ostatnie dni. moj projekt muzeum i biblioteki w cranbrook obok detroit. za pare dni oddanie a mam jeszcze sporo do zrobienia wiec jest jeszcze sporo bledow.oceniajcie i komentujcie.dzieki za wszelkie uwagi i porady. http://img442.imageshack.us/my.php?image=render1sz6.jpg http://img411.imageshack.us/my.php?image=render2gh3.jpg
huzdebos Napisano 15 Kwiecień 2007 Napisano 15 Kwiecień 2007 siemanko budynek nawet fajny, ale renderingi do bani, strasznie smutne, szarobure - ew. popraw kolorystyke w PS-ie, wręcz odpychające no i efekty "poprawiania" w Ps-ie widac :d pzdrw
@seba@ Napisano 15 Kwiecień 2007 Napisano 15 Kwiecień 2007 Budynki fajne, ale wizka koszmar. Zrob lepiej odrecznie ;)
Hynol Napisano 15 Kwiecień 2007 Napisano 15 Kwiecień 2007 Nie wygląda to dobrze. Renderingi straszne, od kolorów i światła poczynając przez textury, na okropnym tle kończąc. Same budynki ok, chyba, choć ja się nie znam na architekturze. Małe jakieś jak na biblioteke ;). Wywal na dzień dobry to koszmarne niebo - od tego zacznij :)
Krs Napisano 15 Kwiecień 2007 Autor Napisano 15 Kwiecień 2007 odrecznie to sobie mozesz... bez urazy ale oczekuje raczej bardziej konstruktywnych uwag.po to zamieszczam prace.
huzdebos Napisano 15 Kwiecień 2007 Napisano 15 Kwiecień 2007 to nie przedszkole, nikt za reke nie przeprwadzi cię ;) popraw oświetlenie - ew. w PS-ie podnieś kolory, daj ładniejsze tło, sposobów jest wiele na poprawe pzdrw
chudy Napisano 15 Kwiecień 2007 Napisano 15 Kwiecień 2007 nie wygląda to dobrze. albo za słabe aa ustawiłeś albo przy składaniu w PS sie skaszaniło. tło jest fatalne. najlepiej daj physical sky czy coś w tym stylu. materiały są kiepskie. sampling za mały, np na elewacjach w miejsach zacienionych. i coś chyba nie tak z perspektywą jest. jakby dolna część drugiego obrazka była dziwnie wygięta. ten kolo z kamerą jakiś taki dziwnie mały. no i tak jak już wcześniej pisali. jest strasznie szaro. zero życia na tych renderach. aha i masz takie samo podłoże w budynku jak i poza nim.
marcool Napisano 15 Kwiecień 2007 Napisano 15 Kwiecień 2007 no nienajlepiej oswietliles model, ale najbardziej raza w oczy te drzewa co zamiast listkow maja piksele, no i ogolnie duzo bledow, ale czas renderingu musiales miec dobry ;]
Krs Napisano 15 Kwiecień 2007 Autor Napisano 15 Kwiecień 2007 dzieki za rady.faktycznie malo sie tam dzieje ale to dlatego ze na jutro musze miec to i jeszcze kilka innych rzeczy wiec zwale to na pospiech.oczywiscie jakosci renderow na pospiech zwalic nie mozna wiec postaram sie jeszcz nad tym popracowac.niebo to hdri ktore chyba niepotrzebnie wrzucilem do environment.wszystko jest oswietlone tylko vraysun+uzupelniajace. posadzka placu ma wjezdzac do wewnatrz.takie jest zalozenie projektu. to moj 2 exterior wiec sie ucze,poza tym moj laptop jest za slaby na fajerwerki i faktycznie z czasem renderow galopowalem zeby sie wyrobic.dzieki wszystkim za komentarze. bajdełej, czego oprocz vray sun moglbym uzyc zeby ozywic scene? zwyklego directa?
klikus1984 Napisano 17 Kwiecień 2007 Napisano 17 Kwiecień 2007 popatrz tu http://www.tamizo.pl/PL/projekty/architektura/index.html
Rekomendowane odpowiedzi