Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Pracuję w ostatnim czasie nad wizualizacją mojej przyszłej łazienki. Generalnie wszystko jest wymodelowane i oświetlone, natomiast nie wygląda to tak jak bym oczekiwał od realistycznej wizki :). Myślę że do pełnego realizmu brakuje ustawienia dobrych świateł lub też materiały nie są najlepsze. (brak drzwi i niedopasowanie kafelków do siebie są tylko przejściowe)

3d studio 9 i Vray. Światła - vray lights oraz photometric free point (isotropic)

Zapraszam do dyskusji na temat: co można poprawić żeby wizualka wyglądała jak foto :D

 

 

 

view1.jpg

 

view2.jpg

 

 

view3.jpg

http://www.free4up.com/ShowImage.aspx?fn=148134161068107.jpg

http://www.free4up.com/ShowImage.aspx?fn=109027211124122.jpg

http://www.free4up.com/ShowImage.aspx?fn=160039241153242.jpg

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

proponuje właczyć camera correction na dziendobry ;) i te fugi takie średnie... zabić sie mozna ;)

a po za tym całkiem przyzwoicie wyglada, sufit deko ciemny...

 

pozdrawiam

Napisano

Umywalka chyba strasznie nisko, za bidet mogła by robic. Lustro też nadaje się głównie do badania pempka (golenie się przy takiej wysokości lustra może powodować poważne kłopoty z kręgosłupem ;) ). Kafelki na podłodze bardzo nie fajne. Obudowa wanny również mi się nie podoba (nie widać materiału kompletnie i wnika dziwnie w kafeliki). Co do silników GI, to ustawienie QMC jako secondary w stosunku do IR mapy na medium jako primary to kiepski pomysł.

Napisano

Ok. Dzięki za wszystkie uwagi i czekam na więcej.

Poprawiłem kilka rzeczy:

-ułożenie płytek jak już wcześniej wspominałem było niedokończone, obecnie zostało poprawione

-zmniejszyłem fugi na płytkach podłogowych (wielkość kafli jest jak najbardziej wymiarowa)

-umywalka jest na dobrej wysokości, natomiast lustro faktycznie było za nisko, teraz powinno być wszystko ok

-nałożyłem nowy materiał na wannę

- wrzuciłem camera correction ale coś nie jestem do niego przekonany, teraz ujęcie wygląda trochę nierealistycznie jak dla mnie

 

http://www.free4up.com/ShowImage.aspx?fn=007209234035092.jpg

Napisano

Wszystko pięknie ale coś z tą kamerą jest nie tak: ta podłoga taka rozjechana-koniecznie do poprawy. Reszta jak dla mnie wygląda cudnie.

Powodzenia ! :-)

Napisano

O, od razu lepiej. Teraz ma to ręce i nogi (render). :)

Tylko te zacienione rogi obrazka wyłącz w opcjach kamery, nie daje to imo nic ciekawego obrazkowi.

Napisano

hm, nie wiem gdzie jest taka opcja zaciemniania rogów, musiałem ja chyba przypadkiem włączyć albo jest włączona jako default :)

Jak ktoś będzie wiedział to bardzo proszę o radę gdzie można ustawić camera correction w vray physical camera.

Pzd

Napisano

Odznaczasz "vignetting" (to te zaciemnienie) i klikasz "Guess vertical shift" w ustawieniach kamery vray'a.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności