Napisano 22 Kwiecień 200717 l Pracuję w ostatnim czasie nad wizualizacją mojej przyszłej łazienki. Generalnie wszystko jest wymodelowane i oświetlone, natomiast nie wygląda to tak jak bym oczekiwał od realistycznej wizki :). Myślę że do pełnego realizmu brakuje ustawienia dobrych świateł lub też materiały nie są najlepsze. (brak drzwi i niedopasowanie kafelków do siebie są tylko przejściowe) 3d studio 9 i Vray. Światła - vray lights oraz photometric free point (isotropic) Zapraszam do dyskusji na temat: co można poprawić żeby wizualka wyglądała jak foto :D http://www.free4up.com/ShowImage.aspx?fn=148134161068107.jpg http://www.free4up.com/ShowImage.aspx?fn=109027211124122.jpg http://www.free4up.com/ShowImage.aspx?fn=160039241153242.jpg
Napisano 23 Kwiecień 200717 l proponuje właczyć camera correction na dziendobry ;) i te fugi takie średnie... zabić sie mozna ;) a po za tym całkiem przyzwoicie wyglada, sufit deko ciemny... pozdrawiam
Napisano 23 Kwiecień 200717 l Umywalka chyba strasznie nisko, za bidet mogła by robic. Lustro też nadaje się głównie do badania pempka (golenie się przy takiej wysokości lustra może powodować poważne kłopoty z kręgosłupem ;) ). Kafelki na podłodze bardzo nie fajne. Obudowa wanny również mi się nie podoba (nie widać materiału kompletnie i wnika dziwnie w kafeliki). Co do silników GI, to ustawienie QMC jako secondary w stosunku do IR mapy na medium jako primary to kiepski pomysł.
Napisano 24 Kwiecień 200717 l kafle na podlodze niewymiarowe, czy tak sie na kamerze rozjechaly? pozdr
Napisano 24 Kwiecień 200717 l Autor Ok. Dzięki za wszystkie uwagi i czekam na więcej. Poprawiłem kilka rzeczy: -ułożenie płytek jak już wcześniej wspominałem było niedokończone, obecnie zostało poprawione -zmniejszyłem fugi na płytkach podłogowych (wielkość kafli jest jak najbardziej wymiarowa) -umywalka jest na dobrej wysokości, natomiast lustro faktycznie było za nisko, teraz powinno być wszystko ok -nałożyłem nowy materiał na wannę - wrzuciłem camera correction ale coś nie jestem do niego przekonany, teraz ujęcie wygląda trochę nierealistycznie jak dla mnie http://www.free4up.com/ShowImage.aspx?fn=007209234035092.jpg
Napisano 24 Kwiecień 200717 l Wszystko pięknie ale coś z tą kamerą jest nie tak: ta podłoga taka rozjechana-koniecznie do poprawy. Reszta jak dla mnie wygląda cudnie. Powodzenia ! :-)
Napisano 3 Maj 200717 l Autor No dobra. Po tygodniu poszukiwań mam nową wersję rendera - generalnie pozmieniałem ustawienia renderera, nieznacznie materiałów. Zapraszam do komentowania. Niestety nie ma camera correction ponieważ zmieniłem na vray camera i nie ma tam chyba takiej opcji, albo też ja jej nie mogę znaleźć. http://www.free4up.com/ShowImage.aspx?fn=037074215246090.jpg
Napisano 3 Maj 200717 l O, od razu lepiej. Teraz ma to ręce i nogi (render). :) Tylko te zacienione rogi obrazka wyłącz w opcjach kamery, nie daje to imo nic ciekawego obrazkowi.
Napisano 3 Maj 200717 l Autor hm, nie wiem gdzie jest taka opcja zaciemniania rogów, musiałem ja chyba przypadkiem włączyć albo jest włączona jako default :) Jak ktoś będzie wiedział to bardzo proszę o radę gdzie można ustawić camera correction w vray physical camera. Pzd
Napisano 3 Maj 200717 l Odznaczasz "vignetting" (to te zaciemnienie) i klikasz "Guess vertical shift" w ustawieniach kamery vray'a.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto