matio2007 Napisano 22 Kwiecień 2007 Napisano 22 Kwiecień 2007 Pracuję w ostatnim czasie nad wizualizacją mojej przyszłej łazienki. Generalnie wszystko jest wymodelowane i oświetlone, natomiast nie wygląda to tak jak bym oczekiwał od realistycznej wizki :). Myślę że do pełnego realizmu brakuje ustawienia dobrych świateł lub też materiały nie są najlepsze. (brak drzwi i niedopasowanie kafelków do siebie są tylko przejściowe) 3d studio 9 i Vray. Światła - vray lights oraz photometric free point (isotropic) Zapraszam do dyskusji na temat: co można poprawić żeby wizualka wyglądała jak foto :D http://www.free4up.com/ShowImage.aspx?fn=148134161068107.jpg http://www.free4up.com/ShowImage.aspx?fn=109027211124122.jpg http://www.free4up.com/ShowImage.aspx?fn=160039241153242.jpg
arturprx2 Napisano 23 Kwiecień 2007 Napisano 23 Kwiecień 2007 proponuje właczyć camera correction na dziendobry ;) i te fugi takie średnie... zabić sie mozna ;) a po za tym całkiem przyzwoicie wyglada, sufit deko ciemny... pozdrawiam
Hynol Napisano 23 Kwiecień 2007 Napisano 23 Kwiecień 2007 Umywalka chyba strasznie nisko, za bidet mogła by robic. Lustro też nadaje się głównie do badania pempka (golenie się przy takiej wysokości lustra może powodować poważne kłopoty z kręgosłupem ;) ). Kafelki na podłodze bardzo nie fajne. Obudowa wanny również mi się nie podoba (nie widać materiału kompletnie i wnika dziwnie w kafeliki). Co do silników GI, to ustawienie QMC jako secondary w stosunku do IR mapy na medium jako primary to kiepski pomysł.
tadzio Napisano 24 Kwiecień 2007 Napisano 24 Kwiecień 2007 kafle na podlodze niewymiarowe, czy tak sie na kamerze rozjechaly? pozdr
arturprx2 Napisano 24 Kwiecień 2007 Napisano 24 Kwiecień 2007 Tak wogle to pasowało by tą glazure poskładać do kupy ;)
matio2007 Napisano 24 Kwiecień 2007 Autor Napisano 24 Kwiecień 2007 Ok. Dzięki za wszystkie uwagi i czekam na więcej. Poprawiłem kilka rzeczy: -ułożenie płytek jak już wcześniej wspominałem było niedokończone, obecnie zostało poprawione -zmniejszyłem fugi na płytkach podłogowych (wielkość kafli jest jak najbardziej wymiarowa) -umywalka jest na dobrej wysokości, natomiast lustro faktycznie było za nisko, teraz powinno być wszystko ok -nałożyłem nowy materiał na wannę - wrzuciłem camera correction ale coś nie jestem do niego przekonany, teraz ujęcie wygląda trochę nierealistycznie jak dla mnie http://www.free4up.com/ShowImage.aspx?fn=007209234035092.jpg
QbisieQ Napisano 24 Kwiecień 2007 Napisano 24 Kwiecień 2007 Wszystko pięknie ale coś z tą kamerą jest nie tak: ta podłoga taka rozjechana-koniecznie do poprawy. Reszta jak dla mnie wygląda cudnie. Powodzenia ! :-)
matio2007 Napisano 3 Maj 2007 Autor Napisano 3 Maj 2007 No dobra. Po tygodniu poszukiwań mam nową wersję rendera - generalnie pozmieniałem ustawienia renderera, nieznacznie materiałów. Zapraszam do komentowania. Niestety nie ma camera correction ponieważ zmieniłem na vray camera i nie ma tam chyba takiej opcji, albo też ja jej nie mogę znaleźć. http://www.free4up.com/ShowImage.aspx?fn=037074215246090.jpg
RA Napisano 3 Maj 2007 Napisano 3 Maj 2007 O, od razu lepiej. Teraz ma to ręce i nogi (render). :) Tylko te zacienione rogi obrazka wyłącz w opcjach kamery, nie daje to imo nic ciekawego obrazkowi.
matio2007 Napisano 3 Maj 2007 Autor Napisano 3 Maj 2007 hm, nie wiem gdzie jest taka opcja zaciemniania rogów, musiałem ja chyba przypadkiem włączyć albo jest włączona jako default :) Jak ktoś będzie wiedział to bardzo proszę o radę gdzie można ustawić camera correction w vray physical camera. Pzd
RA Napisano 3 Maj 2007 Napisano 3 Maj 2007 Odznaczasz "vignetting" (to te zaciemnienie) i klikasz "Guess vertical shift" w ustawieniach kamery vray'a.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się