Napisano 30 Kwiecień 200717 l Witam!! Na pole bitwy przybywam trochę spóźniony... Tak na szybko :) Model i tekstury zrobione z tydzień temu, na normale i speki nie miałem czasu. Moja pierwsza próba z "GameArtem" dużo mnie nauczyła (trza było redukować siatkę, no i w texturowaniu jestem słaby) Przy redukcji poly dałem triangulację i model wyszedł jak z Quake'a + źle pocięta siatka, trochę to utrudniło mi pracę... Textury zerżnięte z konceptu ;) Z shaderem: I w wersji Shadeless(chociaż nie wiem czy to potrzebne): Model ma 1222 trisów. Innych renderów, siatki i textur narazie nie pokażę bo nie jestem u siebie i dałem tylko te które mam na serverze. Dodatkowo mogę powiedzeć, że model ma już szkielet i można go animować. Nie wiem do kiedy jest bitwa przedłużona także jak coś to w innym wątku zaprezentuję resztę. Pozdrawiam, Creator
Napisano 1 Maj 200717 l szkoda że wcześniej nie przyłączyłeś się do dyskusji. Tekstura n/c z koncepttu:) Ogólnie fajnie.
Napisano 1 Maj 200717 l Za bardzo rozmyta ta textura. Mogłeś ją trochę podrasować jeśli darta z konceptu "żywcem"... PS: A gdzie kufelek? Myślałeś, że nikt nie zauważy?:) Pozdro, gratki ukończenia!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto