Creator Napisano 30 Kwiecień 2007 Napisano 30 Kwiecień 2007 Witam!! Na pole bitwy przybywam trochę spóźniony... Tak na szybko :) Model i tekstury zrobione z tydzień temu, na normale i speki nie miałem czasu. Moja pierwsza próba z "GameArtem" dużo mnie nauczyła (trza było redukować siatkę, no i w texturowaniu jestem słaby) Przy redukcji poly dałem triangulację i model wyszedł jak z Quake'a + źle pocięta siatka, trochę to utrudniło mi pracę... Textury zerżnięte z konceptu ;) Z shaderem: I w wersji Shadeless(chociaż nie wiem czy to potrzebne): Model ma 1222 trisów. Innych renderów, siatki i textur narazie nie pokażę bo nie jestem u siebie i dałem tylko te które mam na serverze. Dodatkowo mogę powiedzeć, że model ma już szkielet i można go animować. Nie wiem do kiedy jest bitwa przedłużona także jak coś to w innym wątku zaprezentuję resztę. Pozdrawiam, Creator
Cruzh3r Napisano 1 Maj 2007 Napisano 1 Maj 2007 szkoda że wcześniej nie przyłączyłeś się do dyskusji. Tekstura n/c z koncepttu:) Ogólnie fajnie.
Levus Napisano 1 Maj 2007 Napisano 1 Maj 2007 Za bardzo rozmyta ta textura. Mogłeś ją trochę podrasować jeśli darta z konceptu "żywcem"... PS: A gdzie kufelek? Myślałeś, że nikt nie zauważy?:) Pozdro, gratki ukończenia!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się