Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!!

 

Na pole bitwy przybywam trochę spóźniony...

Tak na szybko :) Model i tekstury zrobione z tydzień temu, na normale i speki nie miałem czasu. Moja pierwsza próba z "GameArtem" dużo mnie nauczyła (trza było redukować siatkę, no i w texturowaniu jestem słaby) Przy redukcji poly dałem triangulację i model wyszedł jak z Quake'a + źle pocięta siatka, trochę to utrudniło mi pracę... Textury zerżnięte z konceptu ;)

 

Z shaderem:

krasnalfront.jpg

krasnalside.jpg

 

I w wersji Shadeless(chociaż nie wiem czy to potrzebne):

frontshless.jpg

sideshless.jpg

 

Model ma 1222 trisów.

 

Innych renderów, siatki i textur narazie nie pokażę bo nie jestem u siebie i dałem tylko te które mam na serverze. Dodatkowo mogę powiedzeć, że model ma już szkielet i można go animować. Nie wiem do kiedy jest bitwa przedłużona także jak coś to w innym wątku zaprezentuję resztę.

 

Pozdrawiam,

Creator

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Za bardzo rozmyta ta textura. Mogłeś ją trochę podrasować jeśli darta z konceptu "żywcem"...

 

PS: A gdzie kufelek? Myślałeś, że nikt nie zauważy?:)

 

Pozdro, gratki ukończenia!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności