Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!!

 

Na pole bitwy przybywam trochę spóźniony...

Tak na szybko :) Model i tekstury zrobione z tydzień temu, na normale i speki nie miałem czasu. Moja pierwsza próba z "GameArtem" dużo mnie nauczyła (trza było redukować siatkę, no i w texturowaniu jestem słaby) Przy redukcji poly dałem triangulację i model wyszedł jak z Quake'a + źle pocięta siatka, trochę to utrudniło mi pracę... Textury zerżnięte z konceptu ;)

 

Z shaderem:

krasnalfront.jpg

krasnalside.jpg

 

I w wersji Shadeless(chociaż nie wiem czy to potrzebne):

frontshless.jpg

sideshless.jpg

 

Model ma 1222 trisów.

 

Innych renderów, siatki i textur narazie nie pokażę bo nie jestem u siebie i dałem tylko te które mam na serverze. Dodatkowo mogę powiedzeć, że model ma już szkielet i można go animować. Nie wiem do kiedy jest bitwa przedłużona także jak coś to w innym wątku zaprezentuję resztę.

 

Pozdrawiam,

Creator

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

szkoda że wcześniej nie przyłączyłeś się do dyskusji. Tekstura n/c z koncepttu:) Ogólnie fajnie.

Napisano

Za bardzo rozmyta ta textura. Mogłeś ją trochę podrasować jeśli darta z konceptu "żywcem"...

 

PS: A gdzie kufelek? Myślałeś, że nikt nie zauważy?:)

 

Pozdro, gratki ukończenia!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności