Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

troche bawilem sie 3ds maxie, chcac wyrzezbic jakas istotkie jednak po czasie przekonalem sie jakie to karkolomne wyzwanie (szczegolnie w 3ds maxie) od paru dni mam mudboxa i musze powiedziec ze tam jest to duzo latwiejsze, przyjemniejsze i sprawia wieksza frajde. grafika sie nie zajmuje, zainteresowalem sie z pare miesiecy temu, wydaje mi sie ze 3ds max nadaje sie idealnie do architektury ale nie do zywych istot. chcialbym bardziej sie wglebic w modelowanie, wkrecilem sie, dlatego az zapal mi nie minie porobie cos a zdjecia do komentowania przesle na forum, prosze o rady i wskazuwki.

wymodelowalem wlasnie taka glowke, troche taka plastikowata wyszla ale nie znam jeszcze za bardzo tego mudboxa, chcialbym pododawac jakis rysow zmarszczek ale nie wiem jak to sie robi, czy istenieje moze jakies wdrazanie ?? flatta albo mova uzywam a to lipa czesto z tego wychodzi.

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dobra spoko ja tam sie nie znam, to moja subiektywna ocena, po prostu dla takiego prosciucha jak ja przerzucenie sie z tak skomplikowanego i rozbudowanego programu do duzo bardziej uproszczonego a jednoczesnie dajacego wiele mozliwosci bylo dobrym posunieciem. amatorem jestem, chcialbym sie pouczyc a nie klocic o takie perdoly.

Napisano

stworzylem nastepny modelik, troche lepszy lecz nadal taki plastikowaty, kurcze za podluzne te twarzyczki robie, uszko troszke lepsze dzieki temu ze siatke w tym miejscu zagescilem, oko troche gorsze chociaz lepiej chyba rozmieszczone w poprzednim takie jakies za bliskie sie wydawaly. doradzcie co poprawic, pleas :)

-Mtrack dzieki ale w 3ds to bym sie z rok musial pobawic, spline to w ogole masakra, trzeba miec niezle pojecie co sie robi bo strasznie lubia wydziwiac i stwarzac niespodzianki.

Master Kielbaster- a moze jakies konkrety chyba ze wszystko jest "nieproporcjonalne" z czym bym sie nawet zgodzil hehe

Napisano

Widać, że ta twarz to jeden z twoich pierwszych modeli organicznych. Ja osobiście radziłbym Ci przestudiować anatomię i proporcje twarzy, albo skorzystać z jakichś referek. Takie coś powinno poskutkować.

Napisano

Na forum są setki głów razem z siatkami. Pooglądaj i dopracuj proporcje. Zaraz ktoś powie, ze tacy ludzie bywają, to ja odpowiem pokaż referke i będzie wszystko jasne. Powodzenia.

Napisano

wlasnie zrobilem kolejna twarzyczke, tzn w sumie nie skonczylem bo zbyt pozno spostrzeglem iz brakuje symetri. kurcze nie wiem dlaczego taka lipa sie stala nie scalowalem ani nie przesuwalem, jakies bledy chyba, teraz nie ma sensu juz nic z tym robic chyba ze zna ktos jakis sposob, gorna czesc nosa i oczy sa objete tym defektem, od czego to moze byc ?? jak sie przed tym przestrzec ??

 

ta twarz robilem z fotek a nie z paly jak poprzednio, powoli zaczynam kumac ta anatomie i budowe twarzy :)

Napisano

Ten model jest już znacznie lepszy od popszedniego. Najważniejsze że ogólne rysy twarzy i proporcje są poprawne. Przydało by się teraz przejść do rzeźbienia szczegółów. Głównie chodzi o oczy i usta, bo na razie są w zalążku :-). Kombinuj kombinuj, idziesz w dobrym kierunku. Niestety nie znam odpowiedzi na problem z symetrią

Napisano

dzieki Ciechu :-)

 

wpienia mnie to strasznie, moze nie mozna w czasie modelowania wybiegac nazedziem poza obszar jednej polowki, mozliwe ze wtedy program sie gubi, szczegolnie gdy uzywam pincha do zageszczania siatki ale przy movie podobnie sie dzieje. poprobuje jeszcze. szukalem jakiegos patha jednak na nic takiego sie nie natknalem.

a wdrazanie jest banalnie proste hehe po prostu wlacza sie invert funktion a ja sie tak meczylem :)

Napisano

za dużo bubli, stary człowiek ma raczej podłużne fałdy, głębsze i bardziej wyraźne w niektórych miejscach (z boku ust, koło oczu, na czole)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności