polterge!st Napisano 17 Maj 2007 Napisano 17 Maj 2007 Witam od jakiegos czasu tworze nową animkę - juz kawałek mam za sobą - modelowanie i rigowanie(drugie w życiu - więc pewnie idealnie nie jest) wrzucam tu animke testową ok 5 mb i trwa 5sekund - odtwarzajcie z windows media player wszelkie komentarze mile widziane :) http://rapidshare.com/files/31824920/Untitled1.avi.html
serratus Napisano 17 Maj 2007 Napisano 17 Maj 2007 Myślę, że animacja jest na zbyt wczesnym etapie, żeby cokolwiek komentować, no chyba, że masz na myśli timing kończyn górnych - ręce prawidłowo się ruszają (tzn. nie za szybko ani nie za wolno). Jeśli chodzi o rig, to tutaj tak samo, jeśli chcesz sprawdzić czy jest w miarę prawidłowy to zrób test zwiększając wychylenia kości i sprawdź czy gdzieniegdzie nie psuję się tekstura, albo nie wystrzeliwują face'y. Także, życze powodzenia i czekam na dalszy progress :). Ps. Ładna tekstura potworka :) Pozdrawiam
Reanimator Napisano 17 Maj 2007 Napisano 17 Maj 2007 Heh, no niewiele, zeby oceniac animacje, bo nic konkretnego nie zrobil. Wrzuc animacje jak juz zrobisz 3 rozne walkcycle ;) ;) ;) Wtedy bedzie przynajmniej wiadomo, ze potrenowales. Zycze powodzenia, czeka Cie wiele pracy:) Duzo obserwuj, ogladaj jak sie ruszaja ludzie na ulicy, itd ;) Fajny modelik, podobaja mi sie dlonie:)
Kris_R Napisano 18 Maj 2007 Napisano 18 Maj 2007 To faktycznie bardziej pokazuje model i tekstur niż animację... no ale cos tam się rusza... zaczyna się ruszać.
polterge!st Napisano 18 Maj 2007 Autor Napisano 18 Maj 2007 dzieki za komentarze i cenne rady chłopaki wlasnie o to mi chodziło bardziej zeby pokazac model i ze cos sie dzieje i na jakim etapie to stoi :) nie jest to wlasciwa animacja - a tak jak w temacie wip :)
polterge!st Napisano 19 Maj 2007 Autor Napisano 19 Maj 2007 dzięki :) mam nadzieje ze tego nie spartole :) jeszcze wrzucam kilka statycznych rendów :)
Kris_R Napisano 22 Maj 2007 Napisano 22 Maj 2007 Kadry wyglądają fajno. Ciekawe co to będzie za animka :) Opowiesz ciut więcej o samym pomyśle?
polterge!st Napisano 22 Maj 2007 Autor Napisano 22 Maj 2007 czesść narazie nie chcialbym zdradzać :) między innymi robie ją do kumpla na "teledysk" - na zasadach obupulnej wymaiany - ja bede maił piosenke pod animke a on wizualizacje do piosenki nie bede robił tej animacji pod muzykę, bo chce aby funkcjonowała jako osobny twór i nie była zależna od muzy :) pozdrawaim
JmTm00 Napisano 26 Maj 2007 Napisano 26 Maj 2007 Hm dwie małe rzeczy poki co mi sie rzuciły w oczy: 1. Osobny twór jako teledysk do animki (w sensie niedopasowywania pod muzyke) zaszkodzi zarówno animacji jak i piosence ;) 2. Pionowe kadry ;) Ciekaw jestem co Ci z tego wyjdzie, jezeli wyjdzie, bo poki co zapowiada sie fajnie
polterge!st Napisano 28 Maj 2007 Autor Napisano 28 Maj 2007 Czesc dzięki za kom :) wiesz JmTm00, moze i zaszkodzi - gdy bedziesz patrzył na to jak na teledysk, ale jesli bedziesz patrzył na to jak na animacje z muzyką w tle to juz wrażenie bedzie inne :) Kumpel nie ma nic przeciwko i spoko. Trzeba niekiedy isc na kompromisy;) Możesz rozwinąć myśl z pionowymi kadrami :) bo nie wiem za bardzo co chciałeś przez to powiedzieć/napisać :) pozdrawiam
Master Kiełbaster Napisano 28 Maj 2007 Napisano 28 Maj 2007 jak dla mnie to ma on wyjątkowo dziwny wyraz twarzy i pozy, szczególnie na 3 kadrze... ( http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/50074f843d7dbd95.html takie skojarzenie :P )
mort Napisano 28 Maj 2007 Napisano 28 Maj 2007 polterge!st a widziałeś kiedyś film/animację o pionowym kadrze? myślę, że JmTm00 miał na myśli to, iż pokazujesz rendery z kompozycją która nie może się znaleźć w animacji, która będzie miała kadr poziomy. zgadzam się też z tym że animacja powinna pasować do muzyki, tepem i akcją, inaczej wrażenie będzie po prostu tragiczne...chyba nie chcesz żeby widz oglądając animacją myślał przez połowę jej trwania "kurde beznadzieja niezgrał tego z muzyką" po czym ją wyłączył... wiesz, nie będziesz wszystkim mówił że muzyka jest niezgrana z filmem specjalnie, a miało to na celu...no własnie, co? dość marudzenia :) klimat renderów wygląda mi trochę TOOLowato więc z niecierpliwością czekam na coś wiecej :) pozdrawiam!
polterge!st Napisano 28 Maj 2007 Autor Napisano 28 Maj 2007 czesc :) Co do kadrowania, to napisałem że to są statyki-nie są to stop klatki z animki, w animacji bedzie inaczej - co nie zmienia faktu, że dzisiaj wszystko mozna i równie dobrze moge zrobic tak skadrowane ujęcia w animacji :) Co do muzy, to moze rzeczywiscie macie racje, zobacze jak to bedzie:)
JmTm00 Napisano 29 Maj 2007 Napisano 29 Maj 2007 czesc :) ...dzisiaj wszystko mozna i równie dobrze moge zrobic tak skadrowane ujęcia w animacji :) Echh, czyli trzeba bedzie monitor na boku ustawic :D ? Wiesz mi sie rozchodzi tylko o proporcje ekranu który jest bardziej szerszy niż wyzszy rozumisz ;) Stąd moje obawy co do kadru, niemniej jednak eksperymentować warto wiec bez stestowania tego przypadku mozemy tak sobie wymieniac posty ;) Ciekaw jestem Twojej koncepcji pionowego kadru :D (bynajmniej nie jest to atak w Twoim kierunku) Pozdrawiam
polterge!st Napisano 29 Maj 2007 Autor Napisano 29 Maj 2007 Spoko, wcale nie odbieram tego jak atak, poprostu zwykła wymiana zdań :) Pionowe kadrowanie - nja sobie to wyobrażam tak- 3 takie pionowe kadry obok siebie mogą juz wypełnić cały ekran - na każdym z nich moge jednoczesnie przedstawic tą samą sytuacje z różnych kamer, mozna tez zrobic tak -dac jeden pionowy kadr na środku ekranu, a reszte zostawic w czerni,lub wypelnic jakims deseniem. Programy do compositingu(czy jak to sie tam nazywa :) ) dają niemal nieograniczone mozliwosci w tej materii :) To oczywiscie teoretyczne założenia, bo nie wiem czy zastosuje takie kadrowanie :) Pozdro
polterge!st Napisano 10 Czerwiec 2007 Autor Napisano 10 Czerwiec 2007 Witam :)) W linku 20 sekundowy wip. Wahałem sie czy go pokazywać, bo jest tam jeszcze troche niedoróbek i niektóre ujęcia będe poprawiał, ale co mi tam :) Muzyka jest podłożona tylko po to żeby coś tam było, w koncowej wersji bedzie inna :) pozdro http://rapidshare.com/files/36302246/animczywko.wmv.html
Kris_R Napisano 10 Czerwiec 2007 Napisano 10 Czerwiec 2007 Ależ to pojechane jest :) Fajnie, że starasz się ogarnąć całość i zwracać uwagę na drobne detale.. takie jak te skoki obrazu czy dodanie zadrapań... to na pewno słuszny kierunek aby samej animacji dać odpowiednią oprawę plastyczną, stanowiącą o nastroju danego ujęcia. Myślę, że po prostu na razie troszkę brakuje doświadczenia w animacji i różne niedociągnięcia, o których wspomniałeś, rzucają się mocno w oczy... no ale spokojnie... nie wszystko od razu. Kadrowanie jest ciekawe i sam projekt też dobrze wróży. Oby tak dalej... każdy kolejny na pewno będzie łatwiej realizować i poprzez zbierane doświadczenie nie popełnisz dwa razy tych samych błędów... co do moich odczuć, to coś tak szaro i bez kontrastu.. troszkę to ujmuje.. jakby niedoświetlone były te ujęcia. Takie pierwsze wrażenie.
polterge!st Napisano 21 Czerwiec 2007 Autor Napisano 21 Czerwiec 2007 Dzięki Kris :) Wreszcie udało mi się doprowadzić te animke do konca :) Szczerze powiedziawszy to nie jestem z niej zadowolony w 100%, jest pare rzeczy które teraz zrobiłbym nieco inaczej. Tak czy siak, ciesze sie, że doprowadziłem to do końca :) Nie mogłem pogodzić animacji z klipem, dlatego zrezygnowałem z efektów typowych dla teledysków- przeskoki, przyspieszenia itp. Postanowiłem, że do klipu dogram jeszcze pare innych ujeć i inaczej i troche inaczej to poskładam, a animacje zostawie juz na tym etapie :) Muzyka: Crux plik ma sporo, bo ponad 40 mb Wszelkie komentarze mile widziane:) link http://rapidshare.com/files/38494420/--a_do_3--.avi.html btw jakby kogoś interesowało, to w tym wątku http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=24842&page=7 jest niepełny storyboard, który zrobiłem do tej animki, jak widac wyszło inaczej :D
Lumpy Napisano 21 Czerwiec 2007 Napisano 21 Czerwiec 2007 Czuję się absolutnie niekompetentny, żeby oceniać twoją animację, bo zupełnie jej nie rozumiem ;) Z drugiej strony, taka praca nie może pozostać bez komentarza: Model postaci - bardzo dobry, Texturki też mi się podobają, Całkiem ciekawe ustawienia renderera, DoF, ogólnie bardzo plastyczne; W sumie pasuje do muzyki. Ale animacja postaci dosyć sztywna; Słaby pomysł, z absolutnym brakiem ruchu i jedynie kręcącą się kamerą z dużym blurem, a tak jest przez większość czasu. Jak już pisałem wcześniej całości nie będę podsumowywał. Pozdrawiam
polterge!st Napisano 21 Czerwiec 2007 Autor Napisano 21 Czerwiec 2007 Dzięki Lumpy :) Rozumiem że nie ogarniasz strony fabularnej ?? :) ;) Starałem się ją tak skonstruować, żeby nie była jednoznaczna i zostawiła pewne pole interpretacyjne :) :) Może przytocze mojego kolege, on tak odebrał te animke :) "Film zaczyna się od ekranu, na którym widnieje symbol a^3. Już on mówi bardzo wiele. Jeśli przeczytam to A do sześcianu od razu widać, że chodzi o grę słów. Nasz bohater podchodzi w czasie animacji do kostki, która przecież jest sześcianem. Z tego wniosek, że sam bohater oznaczony jest jako A. To z kolei pociąga za sobą myśl, że przecież tak oznacza się w sztuce everymanów - każdy może zostać tak opieczętowany. Oznacza to, że ta animacja mówi o każdym z nas, o każdym człowieku. Idąc dalej warto zwrócić uwagę na pewien zwrot - "głupi do kwadratu". Czasami jest on używany, a jego mocniejsza wersja to "głupi do sześcianu", z czego wnioskuję, że bohater symbolizujący ogółem człowieka, jest po prostu głupi. Głupi, bo podchodzi do kostki, A do sześcianu. Ważne jest także to, że bohater jest ślepy - gdy go widzimy po raz pierwszy budzi się, zaczyna działać. Zbliża się do sześcianu - jego obiektu pożądania. W tle słychać muzykę i słowa "I see..". Zatem widać, iż bohater, mimo że ślepy, widzi. Co to oznacza? Że dążąc do celu człowiek potrafi być ślepy na wszystko wokół. A sięga po sześcian - takie wyciągnięcie ręki symbolizuje chęć posiadania. Ale co się dzieje, kiedy już to ma? Wydaje się ją kontrolować, ale ona się unosi i zniekształca. Coś się w niej zmienia i upada na ziemię. Cel, który osiągnął nasz ślepiec, właśnie się zdewaluował. Gdy już go miał wydał się mało znaczący, stracił dawną magię i upadł. Dawny cel wydaje się mniejszy. To, co osiągamy, z czasem wydaje się nam mało znaczące i niewarte uwagi. Przez cały czas to kostka była bohaterem, ona była w centrum, ale traci swoją moc i upada. Tak postępują wszyscy ludzie i według mnie to właśnie starał się powiedzieć Przemek" :)
Gość User190 Napisano 21 Czerwiec 2007 Napisano 21 Czerwiec 2007 Wrzuć animkę na coś, co nie jest rapidshare.com :)
Master Kiełbaster Napisano 22 Czerwiec 2007 Napisano 22 Czerwiec 2007 za dużo matriksów :P btw można to było zmieścić w 5 mb :P
JmTm00 Napisano 22 Czerwiec 2007 Napisano 22 Czerwiec 2007 Wrzuć animkę na coś, co nie jest rapidshare.com :) Dobrze prawi :]
polterge!st Napisano 22 Czerwiec 2007 Autor Napisano 22 Czerwiec 2007 hej :) wrzuciłem tu http://myfreefilehosting.com/f/6b290fd3ab_20.27MB i zmieniłem na wmv, teraz ma 20 MB :)
JmTm00 Napisano 22 Czerwiec 2007 Napisano 22 Czerwiec 2007 Danke, szło jak krew z nosa ale ju jest :] No więc: Fajnie to wyszło musze powiedzieć, brakuje mi tutaj jakiejś korekcji koloru ale generalnie morowo, najwazniejsze ze jest klimacik. W pewnym momencie zmęczyłem sie tym skalowaniem obrazu bo troszke za dlugo sie powtarza i jakby nic z niego nie wynika. Początek fajowo wyszedł niestety pózniej odszedłeś od postaci skupiając sie na boxie (który moim zdaniem jest o wiele mniej ciekawszy ;) Podoba mi sie ze minimalizm obrazu, podoba mi sie ten fov podoba mi sie postać...w sumie szkoda ze tak krótko. Kaszetka wymusiłaby na Tobie inny rodzaj kadrowania co pomogłoby całości (np. ten obrót ala matrix) troszke tak nie pasuje do całości, która jest bardzo w klimacie animacji lalkowych, co jest duzym plusem. Pozdrawiam Btw: to są normalki, to jest scanline??
polterge!st Napisano 24 Czerwiec 2007 Autor Napisano 24 Czerwiec 2007 Czesć :) Dzikęki za komentarz JmTm00 :) Nie ma tam normalnych, jest to model wyexportowany z z-brusha, a render to v ray, z bardzo "niskimi" ustawieniami- zależało mi też na czasie. Światło spot, inverse square i troche volume lighta :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się