Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 26
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Myślę, że animacja jest na zbyt wczesnym etapie, żeby cokolwiek komentować, no chyba, że masz na myśli timing kończyn górnych - ręce prawidłowo się ruszają (tzn. nie za szybko ani nie za wolno). Jeśli chodzi o rig, to tutaj tak samo, jeśli chcesz sprawdzić czy jest w miarę prawidłowy to zrób test zwiększając wychylenia kości i sprawdź czy gdzieniegdzie nie psuję się tekstura, albo nie wystrzeliwują face'y. Także, życze powodzenia i czekam na dalszy progress :).

 

Ps. Ładna tekstura potworka :)

 

Pozdrawiam

Napisano

Heh, no niewiele, zeby oceniac animacje, bo nic konkretnego nie zrobil. Wrzuc animacje jak juz zrobisz 3 rozne walkcycle ;) ;) ;) Wtedy bedzie przynajmniej wiadomo, ze potrenowales.

 

Zycze powodzenia, czeka Cie wiele pracy:) Duzo obserwuj, ogladaj jak sie ruszaja ludzie na ulicy, itd ;)

 

 

Fajny modelik, podobaja mi sie dlonie:)

Napisano

dzieki za komentarze i cenne rady chłopaki

 

wlasnie o to mi chodziło bardziej zeby pokazac model i ze cos sie dzieje i na jakim etapie to stoi :)

nie jest to wlasciwa animacja - a tak jak w temacie wip :)

Napisano

czesść

 

narazie nie chcialbym zdradzać :)

 

między innymi robie ją do kumpla na "teledysk" - na zasadach obupulnej wymaiany - ja bede maił piosenke pod animke a on wizualizacje do piosenki

 

nie bede robił tej animacji pod muzykę, bo chce aby funkcjonowała jako osobny twór i nie była zależna od muzy :)

 

pozdrawaim

Napisano

Hm dwie małe rzeczy poki co mi sie rzuciły w oczy:

1. Osobny twór jako teledysk do animki (w sensie niedopasowywania pod muzyke) zaszkodzi zarówno animacji jak i piosence ;)

2. Pionowe kadry ;)

 

Ciekaw jestem co Ci z tego wyjdzie, jezeli wyjdzie, bo poki co zapowiada sie fajnie

Napisano

Czesc

dzięki za kom :)

wiesz JmTm00, moze i zaszkodzi - gdy bedziesz patrzył na to jak na teledysk, ale jesli bedziesz patrzył na to jak na animacje z muzyką w tle to juz wrażenie bedzie inne :) Kumpel nie ma nic przeciwko i spoko. Trzeba niekiedy isc na kompromisy;)

 

Możesz rozwinąć myśl z pionowymi kadrami :) bo nie wiem za bardzo co chciałeś przez to powiedzieć/napisać :)

 

pozdrawiam

Napisano

polterge!st a widziałeś kiedyś film/animację o pionowym kadrze? myślę, że JmTm00 miał na myśli to, iż pokazujesz rendery z kompozycją która nie może się znaleźć w animacji, która będzie miała kadr poziomy.

 

zgadzam się też z tym że animacja powinna pasować do muzyki, tepem i akcją, inaczej wrażenie będzie po prostu tragiczne...chyba nie chcesz żeby widz oglądając animacją myślał przez połowę jej trwania "kurde beznadzieja niezgrał tego z muzyką" po czym ją wyłączył...

 

wiesz, nie będziesz wszystkim mówił że muzyka jest niezgrana z filmem specjalnie, a miało to na celu...no własnie, co?

 

dość marudzenia :) klimat renderów wygląda mi trochę TOOLowato więc z niecierpliwością czekam na coś wiecej :)

 

pozdrawiam!

Napisano

czesc :)

Co do kadrowania, to napisałem że to są statyki-nie są to stop klatki z animki, w animacji bedzie inaczej - co nie zmienia faktu, że dzisiaj wszystko mozna i równie dobrze moge zrobic tak skadrowane ujęcia w animacji :)

 

Co do muzy, to moze rzeczywiscie macie racje, zobacze jak to bedzie:)

Napisano
czesc :)

...dzisiaj wszystko mozna i równie dobrze moge zrobic tak skadrowane ujęcia w animacji :)

 

 

 

Echh, czyli trzeba bedzie monitor na boku ustawic :D ? Wiesz mi sie rozchodzi tylko o proporcje ekranu który jest bardziej szerszy niż wyzszy rozumisz ;) Stąd moje obawy co do kadru, niemniej jednak eksperymentować warto wiec bez stestowania tego przypadku mozemy tak sobie wymieniac posty ;) Ciekaw jestem Twojej koncepcji pionowego kadru :D (bynajmniej nie jest to atak w Twoim kierunku) Pozdrawiam

Napisano

Spoko, wcale nie odbieram tego jak atak, poprostu zwykła wymiana zdań :)

 

Pionowe kadrowanie - nja sobie to wyobrażam tak- 3 takie pionowe kadry obok siebie mogą juz wypełnić cały ekran - na każdym z nich moge jednoczesnie przedstawic tą samą sytuacje z różnych kamer, mozna tez zrobic tak -dac jeden pionowy kadr na środku ekranu, a reszte zostawic w czerni,lub wypelnic jakims deseniem. Programy do compositingu(czy jak to sie tam nazywa :) ) dają niemal nieograniczone mozliwosci w tej materii :)

 

To oczywiscie teoretyczne założenia, bo nie wiem czy zastosuje takie kadrowanie :)

 

Pozdro

Napisano

Ależ to pojechane jest :) Fajnie, że starasz się ogarnąć całość i zwracać uwagę na drobne detale.. takie jak te skoki obrazu czy dodanie zadrapań... to na pewno słuszny kierunek aby samej animacji dać odpowiednią oprawę plastyczną, stanowiącą o nastroju danego ujęcia. Myślę, że po prostu na razie troszkę brakuje doświadczenia w animacji i różne niedociągnięcia, o których wspomniałeś, rzucają się mocno w oczy... no ale spokojnie... nie wszystko od razu. Kadrowanie jest ciekawe i sam projekt też dobrze wróży. Oby tak dalej... każdy kolejny na pewno będzie łatwiej realizować i poprzez zbierane doświadczenie nie popełnisz dwa razy tych samych błędów...

 

co do moich odczuć, to coś tak szaro i bez kontrastu.. troszkę to ujmuje.. jakby niedoświetlone były te ujęcia. Takie pierwsze wrażenie.

Napisano

Dzięki Kris :)

Wreszcie udało mi się doprowadzić te animke do konca :) Szczerze powiedziawszy to nie jestem z niej zadowolony w 100%, jest pare rzeczy które teraz zrobiłbym nieco inaczej. Tak czy siak, ciesze sie, że doprowadziłem to do końca :)

Nie mogłem pogodzić animacji z klipem, dlatego zrezygnowałem z efektów typowych dla teledysków- przeskoki, przyspieszenia itp. Postanowiłem, że do klipu dogram jeszcze pare innych ujeć i inaczej i troche inaczej to poskładam, a animacje zostawie juz na tym etapie :)

Muzyka: Crux

plik ma sporo, bo ponad 40 mb

 

Wszelkie komentarze mile widziane:)

 

link http://rapidshare.com/files/38494420/--a_do_3--.avi.html

 

 

btw jakby kogoś interesowało, to w tym wątku http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=24842&page=7 jest niepełny storyboard, który zrobiłem do tej animki, jak widac wyszło inaczej :D

Napisano

Czuję się absolutnie niekompetentny, żeby oceniać twoją animację, bo zupełnie jej nie rozumiem ;)

 

Z drugiej strony, taka praca nie może pozostać bez komentarza:

 

Model postaci - bardzo dobry,

Texturki też mi się podobają,

Całkiem ciekawe ustawienia renderera, DoF, ogólnie bardzo plastyczne;

W sumie pasuje do muzyki.

 

Ale animacja postaci dosyć sztywna;

Słaby pomysł, z absolutnym brakiem ruchu i jedynie kręcącą się kamerą z dużym blurem, a tak jest przez większość czasu.

 

Jak już pisałem wcześniej całości nie będę podsumowywał.

 

Pozdrawiam

Napisano

Dzięki Lumpy :)

 

Rozumiem że nie ogarniasz strony fabularnej ?? :) ;)

Starałem się ją tak skonstruować, żeby nie była jednoznaczna i zostawiła pewne pole interpretacyjne :) :)

 

Może przytocze mojego kolege, on tak odebrał te animke :)

 

"Film zaczyna się od ekranu, na którym

widnieje symbol a^3. Już on mówi bardzo wiele. Jeśli przeczytam to A do sześcianu

od razu widać, że chodzi o grę słów. Nasz bohater podchodzi w czasie animacji do

kostki, która przecież jest sześcianem. Z tego wniosek, że sam bohater oznaczony

jest jako A. To z kolei pociąga za sobą myśl, że przecież tak oznacza się w sztuce

everymanów - każdy może zostać tak opieczętowany. Oznacza to, że ta animacja

mówi o każdym z nas, o każdym człowieku. Idąc dalej warto zwrócić uwagę na

pewien zwrot - "głupi do kwadratu". Czasami jest on używany, a jego mocniejsza

wersja to "głupi do sześcianu", z czego wnioskuję, że bohater symbolizujący ogółem

człowieka, jest po prostu głupi. Głupi, bo podchodzi do kostki, A do sześcianu.

 

Ważne jest także to, że bohater jest ślepy - gdy go widzimy po raz pierwszy budzi

się, zaczyna działać. Zbliża się do sześcianu - jego obiektu pożądania. W tle słychać

muzykę i słowa "I see..". Zatem widać, iż bohater, mimo że ślepy, widzi. Co to oznacza?

Że dążąc do celu człowiek potrafi być ślepy na wszystko wokół. A sięga po sześcian -

takie wyciągnięcie ręki symbolizuje chęć posiadania. Ale co się dzieje, kiedy już to ma?

Wydaje się ją kontrolować, ale ona się unosi i zniekształca. Coś się w niej zmienia i upada

na ziemię. Cel, który osiągnął nasz ślepiec, właśnie się zdewaluował. Gdy już go miał

wydał się mało znaczący, stracił dawną magię i upadł. Dawny cel wydaje się mniejszy.

To, co osiągamy, z czasem wydaje się nam mało znaczące i niewarte uwagi. Przez cały

czas to kostka była bohaterem, ona była w centrum, ale traci swoją moc i upada. Tak

postępują wszyscy ludzie i według mnie to właśnie starał się powiedzieć Przemek"

 

:)

Gość User190
Napisano

Wrzuć animkę na coś, co nie jest rapidshare.com :)

Napisano

Danke, szło jak krew z nosa ale ju jest :]

 

No więc: Fajnie to wyszło musze powiedzieć, brakuje mi tutaj jakiejś korekcji koloru ale generalnie morowo, najwazniejsze ze jest klimacik. W pewnym momencie zmęczyłem sie tym skalowaniem obrazu bo troszke za dlugo sie powtarza i jakby nic z niego nie wynika. Początek fajowo wyszedł niestety pózniej odszedłeś od postaci skupiając sie na boxie (który moim zdaniem jest o wiele mniej ciekawszy ;) Podoba mi sie ze minimalizm obrazu, podoba mi sie ten fov podoba mi sie postać...w sumie szkoda ze tak krótko. Kaszetka wymusiłaby na Tobie inny rodzaj kadrowania co pomogłoby całości (np. ten obrót ala matrix) troszke tak nie pasuje do całości, która jest bardzo w klimacie animacji lalkowych, co jest duzym plusem. Pozdrawiam

 

Btw: to są normalki, to jest scanline??

Napisano

Czesć :)

 

Dzikęki za komentarz JmTm00 :)

 

Nie ma tam normalnych, jest to model wyexportowany z z-brusha, a render to v ray, z bardzo "niskimi" ustawieniami- zależało mi też na czasie. Światło spot, inverse square i troche volume lighta :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności