Napisano 23 Maj 200717 l Mam pytanie odnośnie 3ds maxa. Czy ilość ramu wpływa tylko na komfort pracy w oknach, czy przyśpiesza także renderowanie? Jeśli nie ten dział, to sorki:D
Napisano 23 Maj 200717 l głównie umożliwia rendering większych scen. jeśli ci mieli dyskiem przez 5 minut przed renderem to dokup więcej ramu :P
Napisano 23 Maj 200717 l Autor Heh:D Czasem się coś takiego zdarza, ale czy np. większa ilość ramu ma wpływ na takie czynniki, jak przeliczanie GI i FG? Czy w tym bierze udział tylko proc? I jeśli mam 2x512 mb ddr2 twin mos'y to lepiej kupić 2x512mb takich samych czy innych? Dzięki za odpowiedź.
Napisano 23 Maj 200717 l Ja mam 256 i duże problemy z tego powodu. Muszę renderować "na raty", inaczej wyskakuje błąd i zamyka Max'a.
Napisano 23 Maj 200717 l GI i FG to operacje realizowane praktycznie tylko przez procesor. RAM, jak już wspomniał Master Kiełbaster przydaje się przy większych scenach, zwłaszcza oteksturowanych (dużo operacji "dyskowych"). Zamiast 4 x 512MB polecam 2x1GB z prostego powodu. Dual channel działa tylko na 2 gniazdach.
Napisano 23 Maj 200717 l Autor Czyli jak teraz dokupię kości innej firmy niż Twin Mos to nie powinno być żadnego konfliktu? Czy jak będą tej samej firmy to w jakiś sposób będą ze sobą lepiej pracowały?
Napisano 23 Maj 200717 l a ja dodam ze sam dual chanel nie wiele daje bo bez tego kosci i taka smigaja , zysk ledwo pare procent jesli juz mozesz dokupic inne kosci jesli nie kreicsz ich to nie powinno byc problemu ze wspolpraca
Napisano 22 Czerwiec 200717 l GI i FG to operacje realizowane praktycznie tylko przez procesor. RAM, jak już wspomniał Master Kiełbaster przydaje się przy większych scenach, zwłaszcza oteksturowanych (dużo operacji "dyskowych"). Zamiast 4 x 512MB polecam 2x1GB z prostego powodu. Dual channel działa tylko na 2 gniazdach. Czyli plyty z 4ema 2x np zolte i 2x czarne sa jak dzwoneczek na psim PISiorku ?? Myslalem ze mozna robic 2x dual channel
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto