Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam pytanie odnośnie 3ds maxa. Czy ilość ramu wpływa tylko na komfort pracy w oknach, czy przyśpiesza także renderowanie? Jeśli nie ten dział, to sorki:D

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 3,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Heh:D Czasem się coś takiego zdarza, ale czy np. większa ilość ramu ma wpływ na takie czynniki, jak przeliczanie GI i FG? Czy w tym bierze udział tylko proc? I jeśli mam 2x512 mb ddr2 twin mos'y to lepiej kupić 2x512mb takich samych czy innych?

Dzięki za odpowiedź.

Napisano

GI i FG to operacje realizowane praktycznie tylko przez procesor. RAM, jak już wspomniał Master Kiełbaster przydaje się przy większych scenach, zwłaszcza oteksturowanych (dużo operacji "dyskowych").

 

Zamiast 4 x 512MB polecam 2x1GB z prostego powodu. Dual channel działa tylko na 2 gniazdach.

Napisano

dużych scen może się nie dać w ogóle wyrenderować jak jest mało ramu

Napisano
  • Autor

Czyli jak teraz dokupię kości innej firmy niż Twin Mos to nie powinno być żadnego konfliktu? Czy jak będą tej samej firmy to w jakiś sposób będą ze sobą lepiej pracowały?

Napisano

a ja dodam ze sam dual chanel nie wiele daje bo bez tego kosci i taka smigaja , zysk ledwo pare procent jesli juz

 

mozesz dokupic inne kosci jesli nie kreicsz ich to nie powinno byc problemu ze wspolpraca

Napisano
GI i FG to operacje realizowane praktycznie tylko przez procesor. RAM, jak już wspomniał Master Kiełbaster przydaje się przy większych scenach, zwłaszcza oteksturowanych (dużo operacji "dyskowych").

 

Zamiast 4 x 512MB polecam 2x1GB z prostego powodu. Dual channel działa tylko na 2 gniazdach.

 

Czyli plyty z 4ema 2x np zolte i 2x czarne sa jak dzwoneczek na psim PISiorku ?? Myslalem ze mozna robic 2x dual channel

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności