Miłosz3ds Napisano 23 Maj 2007 Share Napisano 23 Maj 2007 Mam pytanie odnośnie 3ds maxa. Czy ilość ramu wpływa tylko na komfort pracy w oknach, czy przyśpiesza także renderowanie? Jeśli nie ten dział, to sorki:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 23 Maj 2007 Share Napisano 23 Maj 2007 głównie umożliwia rendering większych scen. jeśli ci mieli dyskiem przez 5 minut przed renderem to dokup więcej ramu :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 23 Maj 2007 Autor Share Napisano 23 Maj 2007 Heh:D Czasem się coś takiego zdarza, ale czy np. większa ilość ramu ma wpływ na takie czynniki, jak przeliczanie GI i FG? Czy w tym bierze udział tylko proc? I jeśli mam 2x512 mb ddr2 twin mos'y to lepiej kupić 2x512mb takich samych czy innych? Dzięki za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian Ozga Napisano 23 Maj 2007 Share Napisano 23 Maj 2007 Ja mam 256 i duże problemy z tego powodu. Muszę renderować "na raty", inaczej wyskakuje błąd i zamyka Max'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Remedy Napisano 23 Maj 2007 Share Napisano 23 Maj 2007 GI i FG to operacje realizowane praktycznie tylko przez procesor. RAM, jak już wspomniał Master Kiełbaster przydaje się przy większych scenach, zwłaszcza oteksturowanych (dużo operacji "dyskowych"). Zamiast 4 x 512MB polecam 2x1GB z prostego powodu. Dual channel działa tylko na 2 gniazdach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy Napisano 23 Maj 2007 Share Napisano 23 Maj 2007 dużych scen może się nie dać w ogóle wyrenderować jak jest mało ramu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 23 Maj 2007 Autor Share Napisano 23 Maj 2007 Czyli jak teraz dokupię kości innej firmy niż Twin Mos to nie powinno być żadnego konfliktu? Czy jak będą tej samej firmy to w jakiś sposób będą ze sobą lepiej pracowały? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Remedy Napisano 23 Maj 2007 Share Napisano 23 Maj 2007 Nie powinno ale może. Mogą ale nie muszą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 23 Maj 2007 Autor Share Napisano 23 Maj 2007 Ok dzięki bardzo:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wookie Napisano 23 Maj 2007 Share Napisano 23 Maj 2007 a ja dodam ze sam dual chanel nie wiele daje bo bez tego kosci i taka smigaja , zysk ledwo pare procent jesli juz mozesz dokupic inne kosci jesli nie kreicsz ich to nie powinno byc problemu ze wspolpraca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 23 Maj 2007 Share Napisano 23 Maj 2007 im wiecej ramu tym lepiej - cos koło 2 gb to minimum do lepszej zabawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
w0j0 Napisano 22 Czerwiec 2007 Share Napisano 22 Czerwiec 2007 GI i FG to operacje realizowane praktycznie tylko przez procesor. RAM, jak już wspomniał Master Kiełbaster przydaje się przy większych scenach, zwłaszcza oteksturowanych (dużo operacji "dyskowych"). Zamiast 4 x 512MB polecam 2x1GB z prostego powodu. Dual channel działa tylko na 2 gniazdach. Czyli plyty z 4ema 2x np zolte i 2x czarne sa jak dzwoneczek na psim PISiorku ?? Myslalem ze mozna robic 2x dual channel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się