-hpx- Napisano 9 Czerwiec 2007 Napisano 9 Czerwiec 2007 Mam taki problem ... Zrobiłem sobie blend 2 materiałów i chciałbym go wyrenderować jako jpg jak to zrobić
piotrek Napisano 9 Czerwiec 2007 Napisano 9 Czerwiec 2007 Zależy generalnie od oprogramowania... Nie lepiej, szybciej, łatwiej zrobić to w np. Photoshopie niż paprać się w maxach/mayach i innych behemotach?
-hpx- Napisano 9 Czerwiec 2007 Autor Napisano 9 Czerwiec 2007 heh w sumie racja ja robie w maxie akurat wlasciwie to racja ze lepiej w photoshopie. Ale jak ma ktoś jakiś pomysł na to zeby z maxa to zrobic to tez nie bedzie źle
voyager Napisano 9 Czerwiec 2007 Napisano 9 Czerwiec 2007 Rozwinę wypowiedź Bruneq'a - Self Illumination materiału na 100% - Nakładasz materiał na plane'a - Nakładasz modyfikator UVW map na planar, przestawaisz Mapping Channel na 1 i dopasowujesz wielkość gizma na taką, jakiego masz plane'a - Render => Render to texture lub klawisz "0" - Gdzieś tam jest opcja Use existing mapping i wybierasz kanał 1 (ten co w modyfikatorze) - Klikasz przycisk [ add ] i dodajesz do listy mapę Diffuse - Ustawiasz rozdziałkę i - Render! - Potem tylko zapisujesz mapkę do wybranego formatu z maxowego bufora (okienko z renderem) lub w lokacji, w której podałeś wyjściowy plik. Pisałem z pamięci, więc nazwy mogą się delikatnie różnić, ale sens jest zachowany i na pewno znajdziesz, to co ci potrzeba.
-hpx- Napisano 9 Czerwiec 2007 Autor Napisano 9 Czerwiec 2007 dzięki wielkie działa wszystko :) nie wiedziałem jak używać dokładnie render to texture stąd ten problem dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się