Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Zależy generalnie od oprogramowania...

Nie lepiej, szybciej, łatwiej zrobić to w np. Photoshopie niż paprać się w maxach/mayach i innych behemotach?

Napisano

heh w sumie racja ja robie w maxie akurat wlasciwie to racja ze lepiej w photoshopie. Ale jak ma ktoś jakiś pomysł na to zeby z maxa to zrobic to tez nie bedzie źle

Napisano

Rozwinę wypowiedź Bruneq'a

 

- Self Illumination materiału na 100%

- Nakładasz materiał na plane'a

- Nakładasz modyfikator UVW map na planar, przestawaisz Mapping Channel na 1 i dopasowujesz wielkość gizma na taką, jakiego masz plane'a

- Render => Render to texture lub klawisz "0"

- Gdzieś tam jest opcja Use existing mapping i wybierasz kanał 1 (ten co w modyfikatorze)

- Klikasz przycisk [ add ] i dodajesz do listy mapę Diffuse

- Ustawiasz rozdziałkę i

- Render!

- Potem tylko zapisujesz mapkę do wybranego formatu z maxowego bufora (okienko z renderem) lub w lokacji, w której podałeś wyjściowy plik.

 

Pisałem z pamięci, więc nazwy mogą się delikatnie różnić, ale sens jest zachowany i na pewno znajdziesz, to co ci potrzeba.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności