Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam taki problem ... Zrobiłem sobie blend 2 materiałów i chciałbym go wyrenderować jako jpg jak to zrobić

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zależy generalnie od oprogramowania...

Nie lepiej, szybciej, łatwiej zrobić to w np. Photoshopie niż paprać się w maxach/mayach i innych behemotach?

Napisano
  • Autor

heh w sumie racja ja robie w maxie akurat wlasciwie to racja ze lepiej w photoshopie. Ale jak ma ktoś jakiś pomysł na to zeby z maxa to zrobic to tez nie bedzie źle

Napisano

Rozwinę wypowiedź Bruneq'a

 

- Self Illumination materiału na 100%

- Nakładasz materiał na plane'a

- Nakładasz modyfikator UVW map na planar, przestawaisz Mapping Channel na 1 i dopasowujesz wielkość gizma na taką, jakiego masz plane'a

- Render => Render to texture lub klawisz "0"

- Gdzieś tam jest opcja Use existing mapping i wybierasz kanał 1 (ten co w modyfikatorze)

- Klikasz przycisk [ add ] i dodajesz do listy mapę Diffuse

- Ustawiasz rozdziałkę i

- Render!

- Potem tylko zapisujesz mapkę do wybranego formatu z maxowego bufora (okienko z renderem) lub w lokacji, w której podałeś wyjściowy plik.

 

Pisałem z pamięci, więc nazwy mogą się delikatnie różnić, ale sens jest zachowany i na pewno znajdziesz, to co ci potrzeba.

Napisano
  • Autor

dzięki wielkie działa wszystko :) nie wiedziałem jak używać dokładnie render to texture stąd ten problem dzięki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności