Napisano 9 Czerwiec 200717 l Mam taki problem ... Zrobiłem sobie blend 2 materiałów i chciałbym go wyrenderować jako jpg jak to zrobić
Napisano 9 Czerwiec 200717 l Zależy generalnie od oprogramowania... Nie lepiej, szybciej, łatwiej zrobić to w np. Photoshopie niż paprać się w maxach/mayach i innych behemotach?
Napisano 9 Czerwiec 200717 l Autor heh w sumie racja ja robie w maxie akurat wlasciwie to racja ze lepiej w photoshopie. Ale jak ma ktoś jakiś pomysł na to zeby z maxa to zrobic to tez nie bedzie źle
Napisano 9 Czerwiec 200717 l Rozwinę wypowiedź Bruneq'a - Self Illumination materiału na 100% - Nakładasz materiał na plane'a - Nakładasz modyfikator UVW map na planar, przestawaisz Mapping Channel na 1 i dopasowujesz wielkość gizma na taką, jakiego masz plane'a - Render => Render to texture lub klawisz "0" - Gdzieś tam jest opcja Use existing mapping i wybierasz kanał 1 (ten co w modyfikatorze) - Klikasz przycisk [ add ] i dodajesz do listy mapę Diffuse - Ustawiasz rozdziałkę i - Render! - Potem tylko zapisujesz mapkę do wybranego formatu z maxowego bufora (okienko z renderem) lub w lokacji, w której podałeś wyjściowy plik. Pisałem z pamięci, więc nazwy mogą się delikatnie różnić, ale sens jest zachowany i na pewno znajdziesz, to co ci potrzeba.
Napisano 9 Czerwiec 200717 l Autor dzięki wielkie działa wszystko :) nie wiedziałem jak używać dokładnie render to texture stąd ten problem dzięki
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto