Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

displacem np mozna jesli o to Ci chodzi.

pozdr

 

edit: a w mayce..to ja nie wiem czy tam jest..ale powinno byc;P

Napisano

Jeśli Ci chodzi o dodanie go na geometrii to możesz probować boolanem, ale zazwyczaj wychodzi klops przy tych operacjach. Chyba że proBoolean-em ale nie wiem czy na mayke też jest ten plugin.

 

Najlepiej wymodelować ręcznie (extrude itp), wyjdzie wtedy poprawnie.

 

A jak tylko w renderze ma to być widoczne to tak jak tadzio radzi:)

 

pozdro!

Napisano

a w mayce..to ja nie wiem czy tam jest..ale powinno byc;P

Maya to co, z innego świata oprogramowanie? :D

Napisano

ja tam nie wiem czy z innego ;P

w mayce nie grzebalem nigdy wiec nie wiem co tam siedzi. disp na bank jest ale co tam innego ma to nie wiem ;)

lol

pozdr

Napisano

tadzio: Displacement jest w każdym mającym znaczenie sofcie 3d. Zresztą sprawa zależy bardziej od renderera jak od softu.

 

ciacho191: Powiedz lepiej jaki efekt chcesz uzyskać, bo może nie trzeba czegoś takiego wycinać w siatce. Natomiast jeśli trzeba to najlepiej będzie split poly tool, albo wykorzystać nurbsy.

Napisano
  • Autor

no mi chodzi o to jak by było cos wygrawerowane np narysuje cos w pancie (LoL) i żebym mógł to na np zbroi i nie chodzi mi o teksture

Napisano

To najlpepsza będzie właśnie mapa displacement.

Jeśli już musisz mieć to koniecznie na siatce, to Maya ma opcję utworzenia geometrii na podstawie mapy disp, ale robi coś strasznego z siatką.

Najlepiej wtedy będzie chyba wrzucić bitmapkę na imageplane'a i ręcznie kroić polygony.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności