Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam

postanowiłem przedstawić światu pierwszą moją niesamowitą animację o niezwykle wyszukanym tytule \"Mucholex\" :D

Zrobiłem ją dokładnie rok temu. Sporo w niej błędów, ale dużo sie przy nie napracowałem.

Powstawała bez scenariusza , wszystko wymyślałem w trakcie tworzenia. Początkowo miał być to tylko mój pokój, później dodałem latający samolocik, muche , i całą reszte.

Złote figurki były niestety wyciągniete z Posera ,bo nie umiałem jeszcze modelować postaci :)

Więc zapraszam do ściągania i komentowania : http://www.raygun-movie.webpark.pl/

 

P.S.strona ta ma ograniczony transfer więc jeśli nie che się ściągać to trzeba troche poczekać :(

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

geeeez, 35mb prawie ?? no ale ściągnę, tak z ciekawości :)

pozdrawiam [piwo]

P.S. chyba nawet animacja \"Undo\" miała mniej niż 35mb :P

Napisano

Animke ściągnąłem, i... całkiem fajna:] Tlyko kamera, a dokładniej szerokokątny obiekty. W zasadzie zbyt szerokokątny:D A tak to fajne

Pozdro,

kozioo

 

PS: Robisz takie drewniane modele jakie wiszą pod sufitem na prawde??

Napisano
  • Autor

No nareszcie ktoś ściągnął moje \"dzieło\" :D

Co do szerokokątnej kamery, to nie wiem dlaczego, ale bardzo lubie ich używać ( może z czasem mi to przejdzie :) ) .

 

Poza tym plik NIE jest już rozdrobniony, a zajmuje 35 MB bo to w sumie jest 4 min. filmu.

 

P.S. Tymi modelami zajmowałem sie dosyć dawno temu, teraz już ich nie składam :)

 

Napisano

No widać, że się napracowałeś:) Nawet fajnie ci to wyszło jak na animację bez scenariusza. Zwroty akcji są dość nieprzywidywalne i były dla mnie zaskoczeniem. Tylko na początku za duzo reklam;) Chociaż w sumie dzięki temu wiadomo na jakim sprzęcie to robiłeś:D

 

P.S. Jak szukasz miejsca gdzie wrzucać takie duże pliki, to jest taki serwis tripod.lycos.co.uk, tylko nie wrzucaj \"gołych\" plików:D

 

Pozdro[piwo]

Napisano

w końcu to ściągnąłem :D muszę przyznać, że jedyne co mnie trochę na swój sposób nudziło, to te wybuchy, po których wszystkie obiekty rozlatywały się w ten sam sposób, a mogłeś nie \"rozwalać\" ich do końca, tylko zostawić niektóre części całe, bo w końcu wybuch nie rozbija wszystkiego na atomy :D ale ogólnie animacja mi się bardzo podoba, włożyłes w nią dużo wysiłku a to się liczy :) mam tylko jedno pytanie... ile ci się to renderowało i na jakim sprzęcie ?? :D

pozdrawiam [piwo]

Napisano

dla mnie zdecydowanie za ciemno i niestety ale jakość tekstur niezbyt ciekawa. Loozack ma racje co do tych wybuchów - wysadzać można na kilka sposobów - nie tylko Bomb\'em. Co do sposobu prowadzenia kamery to jest strasznie chaotyczny, a te zabawy z peryspektywą przeszkadzaja a nie pomagają.

 

A teraz co mi się podobało - napewno szczegółowość pokoju (mimo tego, że gazety za zgiete kwadratowawo) i to, że kreatywnie podszedłeś do scenariusza. Dobrze też wyszła postprodukcja - ten ostatki wybuch to chyba Combustion.

 

A teraz rady - Plisssssss nie używaj Flarek i Electric Fiery z VPosta bo są straszne. Powinieneś tez pomyśleć nad typografią.

 

To tak na gorąco - pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Dzięki za te wspaniałe komentarze:)

Połki: Wielkie dzięki za adres, napewno sie przyda.

Renderowało sie z przerwami przez prawie cały tydzień . Łącznie coś ok. 70 godzin :D. Sprzęt ( częściowo widoczny na filmiku:)) to P4 2GHz , 512 DDR i GeForce Ti 4200:D.

Macie racje, troche przesadziłem z wybuchami. Zrobiłem je wyłącznie w Maxie za pomocą systemu cząsteczek ( nie bomb). Nie używałem też Combustion. Teksturki były standardowe (oprócz tych skanowanych i jednej malowanej), dlatego troche słabe. Co do scenariusza miło że ktoś nazywa go kreatywnym[lol2]

 

Dzięki jeszcze raz za zainteresowanie :)

Napisano

Hmmmm, doprowadziłeś animę od początku do końca i za to należą się gratulacje.

 

Poza tym... Mi się nie podoba.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności