RENUAL Napisano 24 Czerwiec 2007 Napisano 24 Czerwiec 2007 mam jeden obiekt,ktorego klon symetrycznie przeskalowalem -1 wzgledem osi x,stykaja sie niebieskimi krawedziami. Teraza mam pytanie: jak je polaczyc w jeden obiekt,a potem jak polaczyc szybko odzielone,nachodzace na siebie punkty(zakladam ze takie beda). za pomoc z gory dzieki
Muminek Napisano 24 Czerwiec 2007 Napisano 24 Czerwiec 2007 Poly.Mesch>Bolean>union -_- Powstanie nowy obiekt połączenie dwóch połówek nie trzeba potem nic liczyć . Tylko wciśnij na tym nowym freez , albo schowaj "rodziców" jak chcesz ich dziecko modyfikować. Ciekawie powinno działać jak nie skopiujesz ale sklonujesz jedną połówkę , wtedy operacje na jej dawcy DNA :D wpłyną na nią samą . Tym samym wpłyną na ich potomka. Nie sprawdzałem tego. Łączenie punktów itp. wciśnij M pojawią się 3 ikonki : 1 przesuń 2 przeciągnij na punkt 3 zespawał/złącz. Powinno działać na krawędziach i chyba krzywych ,zależy co masz zaznaczone. Dobra jak ktoś tu zaglądnie Jak ukryć punkty na siatce podczas modelowania . Wiem że polygony wystarczy zaznaczyć i wcisnąć H , ale przy punktach to nie działa.
Gość e=mc^2 Napisano 24 Czerwiec 2007 Napisano 24 Czerwiec 2007 panel po lewej stronie Create>Poly.Mesh>Merge i pojawi sie kilka ciekawych opcji
gryzon Napisano 25 Czerwiec 2007 Napisano 25 Czerwiec 2007 Jak ukryć punkty na siatce podczas modelowania . Wiem że polygony wystarczy zaznaczyć i wcisnąć H , ale przy punktach to nie działa. Zdecydowanie opcja Merge tak jak powiedzial e=mc^2. Jeśli chodzi o ukrywanie punktów podczas modelowania to niestety jest to niemożliwe. Też chciałem coś takiego uzyskać ale da się ukryć tylko krawędzie. Może kiedyś coś z tym zrobią. Pozdrowienia
blood_brother Napisano 25 Czerwiec 2007 Napisano 25 Czerwiec 2007 Ale jak się schowa odpowiednie poligony to punkty też powinny zniknąć.
gryzon Napisano 25 Czerwiec 2007 Napisano 25 Czerwiec 2007 Ale jak się schowa odpowiednie poligony to punkty też powinny zniknąć. Tak zgadza się. Selekcja poligonow "u" klawisz "h" ukrycie. Klawisz ctrl+h odkrycie wszystkich ukrytych. Ale tutaj ja raczej zrozumiałem ukrycie punktów w sensie ich nie wyświetlania. Niektórzy lubią zrobić sobie taki viewport na którym widać model bez zbędnych przeszkadzajek, podczas gdy na innym maja wszystko, punkty kontrolne, krawędzie itd. A jak to wygląda w innych softach ? Viewporty są elastyczne na coś takiego. ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się