Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Fajny temat, fajny limit, krótki termin, więc wypada wystartować :)

Spróbuję sił z taksówką, ale nie wiem jak mi pójdzie malowanie. Na chwilę obecną auto ma 992tri, może coś jeszcze potnę i dodam gdzie indziej, zanim je zmapuję.

 

 

clipboard01ssmr8.jpg

  • Odpowiedzi 31
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

lol extra fura ;D jesli moge to zasugerowal bym wywalenie tej rury albo zmniejszenie jej poligonow bo mam wrazenie ze ona sama wcina z 1/3 calego polycountu a dzieki temu mozna dorobic wecej szczegolow, chociz w sumie i tak wyglada bajerancko :-)

Gość Marioza
Napisano

to dobre, fajne autko, rury jak najbardziej mi sie podobja :)

Napisano

fajnie się zapowiada, rdze maluj w bardziej logiczny sposób tzn. na łączeniach, rantach, progach, więcej rdzy na dole niż np. na dachu.... ale jak by co to ja się nie znam :)

Napisano

nom, popracuj nad tą "zasyfioną żółcią", jest troche jednak jeszcze monotonna, jednolita.

 

Ale wrażenie ogolne jak najbardziej pozytywne robi!

Napisano

fajnie to wychodzi :-) podoba mi sie sam pomysl na texturke jest dosc nietuzinkowa i zajefajnie zmasakrowana :D az niemoge sie doczekac konca.

Napisano

No co wy, przecie to Fallout :). Teksturka wychodzi mi trochę rozmazana (malowałem na 1024, muszę popracować nad ostrością) Trochę domalowałem, dodatkowo wrzucam widok tyłu. Na koniec tekstura na życzenie SoAd ;)

 

clipboard01wt4.jpg

 

clipboard012jq0.jpg

Napisano

fajniutko.. stylistycznie przykombinował bym inne felgi poszedł bym w strone stalówek, fajnie rozkminiłeś szyby:) dobry pomysł, i numer boczny 1313 już chyba gdzieś widziałem ;p jeśli chodzi o wykorzystanie powierzchni tekstury to: powiększając przednią szybe mogłeś odrazu na niej wrzucić boczną troche było by kombinowania z ustawianiem poligonów ale chyba do zrobienia, tam gdzie jest szyba (poligon karoserii) wrzucił bym tą drobnice (światła, drobne kawałki) następnie nadkole tak naprawde mało bedzie widoczne wiec wystarczyło zmapować wszystko na jednym miejscu i jeszcze przeskalować w dół i tak nie bedzie widać piksli (ten element nie przyciąga uwagi), następnie opona poligony bierznika złożył bym na pół, albo na trzy razy i tak w jednym momencie widać tylko około 33% bierznika reszta się obraca i jest schowana w nadkolach... tak samo z napisem TAXI na jednym poligonie z lustrzanym odbiciem i też powinno wyświetlać ok. gdybyś to uwzględnił mógłbyś nieznacznie powiększyć inne poligony na uvałce.... niewiele byś zyskał ale przy tak małej teksturce zawsze coś... mam nadzieje że załapałeś o co chodziło w moim "technicznym bełkocie"

Gość Marioza
Napisano

Kuba świetnie to wyglada !! co do ostrosci , wyostrzales bardziej na zdublowanej warstwie ze zniejszonym kryciem? poza tym jedyne do czego mzona by sie przyczepic to ze niektore elementy moglby byc mniejsze na uvce a sama buda auta wieksza, felge pownienes potraktowac silnijszym kontrastem bo reszta jest mocnijsza a flga mdło szara, nawet porwnaj na texturze obok masz lampe i ona jest mocniejsza ,po tym zabiegu powinno juz jako calos grac

Napisano

Dzięki za komentarze i rady. Naprawdę cieszę się, że model się podoba.

Tony M.- chyba nie zdziwi Cię fakt, że za kierownicą siedzi sam Marian Koniuszko ;). Co do szyby - chciałem żeby boczna była przetarta "ręką", a przednia wycieraczkami, więc nałożenie odpada. Co do reszty masz rację, mogłem bardziej pokombinować, dodatkowo rurę mogłem pociąć na trzy części, bo jest dość powtarzalna.

 

mario - wyostrzyłem tylko tą podstawową warstwę, będę jeszcze próbował, więc dzięki za radę. Z felgą też pokombinuję. Dopiero teraz zauważyłem, że podwozia nie namalowałem :p

Napisano

Jeszcze raz dziękuję wszystkim za pomoc przy pracy. Wrzucam ostatnie regulaminowe obrazki - color, siatka i tekstura.

 

rendvj5.jpg

 

 

wireag7.jpg

 

 

teksturali8.jpg

Gość michlord
Napisano

Chyba na ciebie zagłosuje ;)

Gratulacje...

Napisano

Bardzo mi miło, że auto zostało tak pozytywnie odebrane :)

Lewus - z opacity mogło by wyjść trochę głupio bez wymodelowanego, choćby prowizorycznego wnętrza.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności