Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

 

Ostatnio po raz 4 oddalem mojego laptopa na gwarancje. Za pierwszym razem popsul sie naped i przycisk start. Za 2 i 3 tylko naped. Czy mam prawo domagac sie wymiany sprzetu(calego laptopa) na nowy, czy pozostaje mi tylko cieszyc sie z wymiany samego napedu. Stracilem juz 3miesiace, a teraz strace 4 miesiac uzytkowania. Wydaje mi sie, ze to przesada.

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Na gwarancji powinieneś mieć napisane, w jakim czasie dokonana zostanie naprawa. Jeśli się przedłuża, możesz żądać o zwrot kasy lub o nowy sprzęt.

Powinno być też wspomniane o tym, ile razy jedna część może być wymieniana/naprawiana.

Pozdrawiam

Napisano

A gdyby się sprzedawca stawiał to warto zasięgnąć pomocy choćby w Inspekcji Handlowej, i wspomnieć o tym samemu sprzedawcy, co pewnie skutecznie go zmiękczy. Zachowaj na wszelki wypadek wszelką korespondencję z nimi;) No i poczytaj o swoich prawach, na necie pełno jest informacji na temat praw konsumenta, a to warto wiedzieć;)

Napisano

Warunki wymiany sprzętu na nowy powinny być opisane w karcie gwarancyjnej, jest ich na pewno kilka, dwa podstawowe to :

-niedotrzymanie-przekroczenie terminu naprawy z reguły od 14 do 21 dni roboczych

-powtarzająca się kilkakrotnie do 5 razy ta sama usterka

 

Jeśli w karcie niema opisu tych warunków to firma-sprzedawca tego sprzętu musi je udostępnić na piśmie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności