Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

 

Ostatnio po raz 4 oddalem mojego laptopa na gwarancje. Za pierwszym razem popsul sie naped i przycisk start. Za 2 i 3 tylko naped. Czy mam prawo domagac sie wymiany sprzetu(calego laptopa) na nowy, czy pozostaje mi tylko cieszyc sie z wymiany samego napedu. Stracilem juz 3miesiace, a teraz strace 4 miesiac uzytkowania. Wydaje mi sie, ze to przesada.

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Na gwarancji powinieneś mieć napisane, w jakim czasie dokonana zostanie naprawa. Jeśli się przedłuża, możesz żądać o zwrot kasy lub o nowy sprzęt.

Powinno być też wspomniane o tym, ile razy jedna część może być wymieniana/naprawiana.

Pozdrawiam

Napisano

A gdyby się sprzedawca stawiał to warto zasięgnąć pomocy choćby w Inspekcji Handlowej, i wspomnieć o tym samemu sprzedawcy, co pewnie skutecznie go zmiękczy. Zachowaj na wszelki wypadek wszelką korespondencję z nimi;) No i poczytaj o swoich prawach, na necie pełno jest informacji na temat praw konsumenta, a to warto wiedzieć;)

Napisano

Warunki wymiany sprzętu na nowy powinny być opisane w karcie gwarancyjnej, jest ich na pewno kilka, dwa podstawowe to :

-niedotrzymanie-przekroczenie terminu naprawy z reguły od 14 do 21 dni roboczych

-powtarzająca się kilkakrotnie do 5 razy ta sama usterka

 

Jeśli w karcie niema opisu tych warunków to firma-sprzedawca tego sprzętu musi je udostępnić na piśmie.

Napisano
  • Autor

Dziekuje za pomoc.

 

Niestety oddalem regulamin gwaracji razem z papierami do sklepu. Za tydzien bede wiedzial juz cos na temat to podziele sie wiesciami.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności