Napisano 25 Czerwiec 200717 l Witam. Ostatnio po raz 4 oddalem mojego laptopa na gwarancje. Za pierwszym razem popsul sie naped i przycisk start. Za 2 i 3 tylko naped. Czy mam prawo domagac sie wymiany sprzetu(calego laptopa) na nowy, czy pozostaje mi tylko cieszyc sie z wymiany samego napedu. Stracilem juz 3miesiace, a teraz strace 4 miesiac uzytkowania. Wydaje mi sie, ze to przesada. Pozdrawiam
Napisano 25 Czerwiec 200717 l Na gwarancji powinieneś mieć napisane, w jakim czasie dokonana zostanie naprawa. Jeśli się przedłuża, możesz żądać o zwrot kasy lub o nowy sprzęt. Powinno być też wspomniane o tym, ile razy jedna część może być wymieniana/naprawiana. Pozdrawiam
Napisano 25 Czerwiec 200717 l A gdyby się sprzedawca stawiał to warto zasięgnąć pomocy choćby w Inspekcji Handlowej, i wspomnieć o tym samemu sprzedawcy, co pewnie skutecznie go zmiękczy. Zachowaj na wszelki wypadek wszelką korespondencję z nimi;) No i poczytaj o swoich prawach, na necie pełno jest informacji na temat praw konsumenta, a to warto wiedzieć;)
Napisano 25 Czerwiec 200717 l Warunki wymiany sprzętu na nowy powinny być opisane w karcie gwarancyjnej, jest ich na pewno kilka, dwa podstawowe to : -niedotrzymanie-przekroczenie terminu naprawy z reguły od 14 do 21 dni roboczych -powtarzająca się kilkakrotnie do 5 razy ta sama usterka Jeśli w karcie niema opisu tych warunków to firma-sprzedawca tego sprzętu musi je udostępnić na piśmie.
Napisano 25 Czerwiec 200717 l Autor Dziekuje za pomoc. Niestety oddalem regulamin gwaracji razem z papierami do sklepu. Za tydzien bede wiedzial juz cos na temat to podziele sie wiesciami.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto