Napisano 1 Czerwiec 200816 l Dobrze ci idzie, ale jak chcesz naprawdę poćwiczyć to wymodeluj kobietę... Jak modelowałem mięśniaków, i potwory to szło raz dwa, ale jak zacząłem płeć piękną rzeźbić to szło mi 3 razy wolniej...
Napisano 1 Czerwiec 200816 l Autor no wiesz.. żeby wymodelować mięśniaka też trzeba mieć doświadczenie i wiedzę o anatomii. Choć na poćwiczeniu sobie modelowania nie skończę, mam zamiar jeszcze dokończyć ten model, wraz z texturami, szybką pozą i końcowym renderem. Wiem.. brzmi niewiarygodnie, ale tak zrobię xD Edit: Dzięki za komentarz
Napisano 5 Czerwiec 200816 l Dobry poczatek-jak robisz to myszką to gratuluje,ja przy pomocy myszki w zbrushu umiem robić tylko pryszczate kulki:P
Napisano 14 Czerwiec 200816 l Autor zainspirowany tutorialem nielota postanowiłem wyrzeźbić coś swojego z niczego. Trochę ciężko tak myszką, ale jakoś se poradziłem.
Napisano 14 Czerwiec 200816 l Bardzo fajnie!A teraz walnij mu troche detalu ps.kup tablet różnica jest gigantyczna!!!
Napisano 15 Czerwiec 200816 l Autor Dzięki! Zrobię mu jeszcze retopo dla treningu i dorobię potem jakiś detal. A tablet już zamierzam kupić od paru miesięcy :D
Napisano 18 Czerwiec 200816 l Autor Taki lekki update (trochę z nudów :D), trochę poprawiłem uszy i kształt oczów i dolną wargę zmieniłem.
Napisano 18 Czerwiec 200816 l Fajnie wyglada z przodu. Wcisnij nos i zuchwe do srodka, zwlaszcza nos. Uszy niezle ale jeszcze wymagaja pracy. Oczy malo realistyczne, takie lezki. Nos moglby byc troche wezszy.
Napisano 18 Czerwiec 200816 l Autor Dzięki, a co jest nie tak dokładnie z uszami? Mógłbyś jakoś zaznaczyć?
Napisano 24 Czerwiec 200816 l A gdzie glowa Davida? Czy to to? ;] Ucho w poprzednim modelu powinno w niektorych miejscach zlewac sie z czacha. Jest tez za bardzo przekrecone w prawo. Ogolnie jest spoko.
Napisano 24 Czerwiec 200816 l Właśnie gdzie głowa Davida? Alienowi bym jednak jakiś otwór gębowy zrobił i powieki może wkoło oczu .
Napisano 24 Czerwiec 200816 l Autor Dzięki, a głowę davida robiłem, ale nie wyszła :D Może spróbuję zrobić jeszcze raz..
Napisano 24 Czerwiec 200816 l Dzięki, a głowę davida robiłem, ale nie wyszła :D Może spróbuję zrobić jeszcze raz.. Pokaż ją i tak,zawsze przyjemnie popatrzeć że innym też coś nie wychodzi:) Obcy fajny...
Napisano 24 Czerwiec 200816 l Zamiast robic od nowa zmien ta ktora masz, inaczej do usra*** smierci :)
Napisano 5 Lipiec 200816 l wow ale żylaki Tak jakoś mi się od razu skojarzyło http://www.bodybagscount.com/Horror/Fusebox/Img/Film/JasonX.jpg
Napisano 5 Lipiec 200816 l Niezły mieśniak-z plackami toś chyba przefajnował, a poza tym proporcje zjechane, głowa za małą rece za krótkie. Poza tym coraz lepiej ci idzie!
Napisano 6 Lipiec 200816 l Witaj, Test z claytubes bardzo fajny. Jednak cała sztuka polega na tym, aby od pierwszego poziomu podziału budować bryłę i w miarę przybywania poly z kolejnym podziałem co raz dalej uwydatniać to czego nie można było uwydatnić level niżej. Tutaj wrzucam taki tutorial, co prawda o Mudboxie, ale zasada jest taka sama. Czemu jest to ważne ? Jeśli budujesz bryłę od samego początku to później nie masz wrażenia "zblurowanego" modelu i różnych innych nieprzyjemności. Poza tym zdecydowanie musisz popracować nad formą, czy to wrinkles czy to mięsień - nie będzie to zwykła prosta "krecha". Szerokość "krechy", intensywność wgłębienia itd. wszystko wynika z anatomii - warto dokładnie przyglądać się referencjom ludzi, błędem było by bazować tylko na anatomii muskulatury, bo rzecz jasna - skóra wiele zakrywa. Tutaj jeszcze taki link, który mam nadzieję wiele wyjaśni. Progress widać i tylko tak dalej, a będzie jeszcze lepiej ! Pozdrawiam
Napisano 6 Lipiec 200816 l Autor Morte: dzięki, nad proporcjami ciągle siedzę. No właśnie, ręce mi też coś za małe się wydawały, ale zdecydowałem się na razie nie ruszać ich. Hagelades: Dzięki za tutorial i za ten link do forum chociaż już znam tą stronę, ale dzięki za przypomnienie o niej. zarova: łydy hmm.. mogę je trochę przysmoothować :D.
Napisano 7 Lipiec 200816 l Autor Mały update. Nad głową nie siedziałem zbyt wiele, bo nie chciało mi się za bardzo i brakowało polygonów, musiałbym zrobić na głowie retopo, w sumie może zrobię.
Napisano 16 Lipiec 200816 l Autor Joe: Edit: Zapomniałem dopisać, że Joe nie jest rzeźbiony z mojej bazy. Edytowane 16 Lipiec 200816 l przez gawel72
Napisano 16 Lipiec 200816 l bardzo fajny joe :D brakuje mi troche wyczucia w grubosciach przedramienia, dloni a szczegolnie tylnej jej czesci :)
Napisano 16 Lipiec 200816 l Autor oo.. klicek :D Dzięki, jeszcze będę nad tym znaczy nad Joe'm pracował. PS: wszystkim tak wolno się ładuje obrazek po powiększeniu czy tylko mi??
Napisano 16 Lipiec 200816 l Autor Mnie się 30% obrazka ładuje już 5 minut, a zawsze czekałem dwie sekundy.
Napisano 16 Lipiec 200816 l Właśnie dłonie za małe i okolice nadgarstków też przez to dziwnie wygladają. Klata jeszcze trochę za bardzo pofalowana ale ogólnie Joe bardzo fajny.
Napisano 16 Lipiec 200816 l Dłonie i stopy faktycznie drobne jak u panienki a to kawał chłopa przecież,z tymi fałdami na przodzie kolana też trochę przesadziłeś:)Cała reszta super!
Napisano 26 Grudzień 200816 l Autor Nad takim modelem aktualnie pracuje. Co wy na to :D? Edytowane 26 Grudzień 200816 l przez gawel72
Napisano 26 Grudzień 200816 l Dobra już widać.Z profila bardzo fajnie,z przodu szyja trochę mi nie pasuje i górna częsć ucha jakby trochę za bardzo w stronę głowy ucieka(ale może to wina ujęcia).Twarz mi się podoba. Edytowane 26 Grudzień 200816 l przez mafida
Napisano 27 Grudzień 200816 l Tak, ucho za bardzo skręcone do tyłu i ciut za grube na dole. Kości policzkowe wystają chyba za mocno. Reszta bardzo ok. Pozdr.
Napisano 27 Grudzień 200816 l tak.. profil jest elegancki.. natomiast z przodu moze nie tyle kosci policzkowe, co rzuchwa wydaje sie byc za chuda, przez co policzki wydaja sie byc za duze... nie wiem czy oczy nie sa za blisko siebie osadzone, moze to tylko zludzenie. Czy luki brwiowe sa juz zakonczone?? usta i nos bardzo ladnie dopracowane
Napisano 27 Grudzień 200816 l Autor Dzięki za komentarze, pozmieniałem parę rzeczy. SereCk oczy nie są za blisko, korzystam z refek ;). Adam_m ucho nie jest za bardzo skręcone, bo jak wcześniej pisałem wspomagam się refkami. Pozdro I dla siatkarzy
Napisano 27 Grudzień 200816 l ło... nie no panie siata wymiata...łaby gdyby nie te trójkąciki przy uchu. Wiem jestem zboczony... A tak na prawdę siata śliczna(tzn laduje na dysiorku pysiorku) i możesz z nią taki detal pojechać ze hej!
Napisano 28 Grudzień 200816 l Dolna powieka chyba trochę za bardzo z przodu i ten garb przy połączeniu szyji z obojczykami z przodu dziwnie wygląda.Pokaż front:)
Napisano 28 Grudzień 200816 l Technicznie bardzo fachowo:) ta kosc pod szyja jest za duza i te kosci pod oczami tez za duze;) nieznam nazw fachowych sorki:) Gaweł prosze jeszcze o material z ostatnich screenow:)
Napisano 28 Grudzień 200816 l obojczyki nie wyglądają za bardzo, za grube , ja bym lekko uwidocznił mostkowo-obojczykowo-sutkowy , co do twarzy to coś za bardzo uwidoczniona kość jarzmowa i łuk jarzmowy , ogólnie za bardzo podkreślone mięśnie twarzy jak na kobietę ogólnie podziwiam, super siatka Edytowane 3 Kwiecień 200915 l przez Georgas
Napisano 28 Grudzień 200816 l Autor Problem ten już pewnie był rozwiązywane ze sto razy, ale ja dotychczas go nie rozwiązałem. Skala obiektu jest dobra (wysokość głowy ok 30 cm) i nic. Może jest ktoś w stanie pomóc? Mam maxa 9. I renderuje w mentalu. http://img216.imageshack.us/my.php?image=wtfcs9.jpg Edytowane 29 Grudzień 200816 l przez gawel72
Napisano 29 Grudzień 200816 l Autor Dzięki za komentarze! Jeszcze będę nad tym modelem pracował. A tutaj materiał o który prosił Kirian, oczywiście nie jest mój xD. http://www.sendspace.com/file/b1i8n1 .A co do tego problemu z SSS z mentala, wie ktoś jak sie pozbyć tych błędów?
Napisano 31 Marzec 200915 l Autor Po bardzo długim motywowaniu się do włączenia maxa na nowym kompie, powstał kolejny apdejt kobiety-terminatora. I TROCHĘ MNIEJ OFICJALNE RENDERKI I TUTAJ JESZCZE TROCHĘ STARSZA WERSJA Z PROFILU BEZ AO Za jakiekolwiek komentarze, dzięki!
Napisano 31 Marzec 200915 l Tak jak Ci pisałem dzisiaj shader daje radę ale wprowadziłbym kilka zmian w modelu. Pracka ma potencjał, mam nadzieję że będziesz to ciągnął.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto