Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Dobrze ci idzie, ale jak chcesz naprawdę poćwiczyć to wymodeluj kobietę... Jak modelowałem mięśniaków, i potwory to szło raz dwa, ale jak zacząłem płeć piękną rzeźbić to szło mi 3 razy wolniej...

  • Odpowiedzi 111
  • Wyświetleń 13k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

no wiesz.. żeby wymodelować mięśniaka też trzeba mieć doświadczenie i wiedzę o anatomii. Choć na poćwiczeniu sobie modelowania nie skończę, mam zamiar jeszcze dokończyć ten model, wraz z texturami, szybką pozą i końcowym renderem. Wiem.. brzmi niewiarygodnie, ale tak zrobię xD

 

Edit: Dzięki za komentarz

Napisano

Dobry poczatek-jak robisz to myszką to gratuluje,ja przy pomocy myszki w zbrushu umiem robić tylko pryszczate kulki:P

Napisano
  • Autor

zainspirowany tutorialem nielota postanowiłem wyrzeźbić coś swojego z niczego. Trochę ciężko tak myszką, ale jakoś se poradziłem.

 

speedhead0100finds4.jpg

Napisano

Bardzo fajnie!A teraz walnij mu troche detalu

ps.kup tablet różnica jest gigantyczna!!!

Napisano
  • Autor

Dzięki! Zrobię mu jeszcze retopo dla treningu i dorobię potem jakiś detal.

A tablet już zamierzam kupić od paru miesięcy :D

Napisano
  • Autor

Taki lekki update (trochę z nudów :D), trochę poprawiłem uszy i kształt oczów i dolną wargę zmieniłem.

 

womanhead011xg4.jpg

womanhead012qm6.jpg

Napisano

Fajnie wyglada z przodu. Wcisnij nos i zuchwe do srodka, zwlaszcza nos. Uszy niezle ale jeszcze wymagaja pracy. Oczy malo realistyczne, takie lezki. Nos moglby byc troche wezszy.

Napisano
  • Autor

Dzięki, a co jest nie tak dokładnie z uszami? Mógłbyś jakoś zaznaczyć?

Napisano

A gdzie glowa Davida? Czy to to? ;]

Ucho w poprzednim modelu powinno w niektorych miejscach zlewac sie z czacha. Jest tez za bardzo przekrecone w prawo. Ogolnie jest spoko.

Napisano

Właśnie gdzie głowa Davida?

Alienowi bym jednak jakiś otwór gębowy zrobił i powieki może wkoło oczu .

Napisano
  • Autor

Dzięki, a głowę davida robiłem, ale nie wyszła :D Może spróbuję zrobić jeszcze raz..

Napisano
Dzięki, a głowę davida robiłem, ale nie wyszła :D Może spróbuję zrobić jeszcze raz..

 

Pokaż ją i tak,zawsze przyjemnie popatrzeć że innym też coś nie wychodzi:)

Obcy fajny...

Napisano

Zamiast robic od nowa zmien ta ktora masz, inaczej do usra*** smierci :)

Napisano

Niezły mieśniak-z plackami toś chyba przefajnował, a poza tym proporcje zjechane, głowa za małą rece za krótkie.

 

Poza tym coraz lepiej ci idzie!

Napisano

Witaj,

 

Test z claytubes bardzo fajny. Jednak cała sztuka polega na tym, aby od pierwszego poziomu podziału budować bryłę i w miarę przybywania poly z kolejnym podziałem co raz dalej uwydatniać to czego nie można było uwydatnić level niżej. Tutaj wrzucam taki tutorial, co prawda o Mudboxie, ale zasada jest taka sama. Czemu jest to ważne ? Jeśli budujesz bryłę od samego początku to później nie masz wrażenia "zblurowanego" modelu i różnych innych nieprzyjemności. Poza tym zdecydowanie musisz popracować nad formą, czy to wrinkles czy to mięsień - nie będzie to zwykła prosta "krecha". Szerokość "krechy", intensywność wgłębienia itd. wszystko wynika z anatomii - warto dokładnie przyglądać się referencjom ludzi, błędem było by bazować tylko na anatomii muskulatury, bo rzecz jasna - skóra wiele zakrywa. Tutaj jeszcze taki link, który mam nadzieję wiele wyjaśni. Progress widać i tylko tak dalej, a będzie jeszcze lepiej !

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Morte: dzięki, nad proporcjami ciągle siedzę. No właśnie, ręce mi też coś za małe się wydawały, ale zdecydowałem się na razie nie ruszać ich.

 

Hagelades: Dzięki za tutorial i za ten link do forum chociaż już znam tą stronę, ale dzięki za przypomnienie o niej.

 

zarova: łydy hmm.. mogę je trochę przysmoothować :D.

Napisano
  • Autor

Mały update. Nad głową nie siedziałem zbyt wiele, bo nie chciało mi się za bardzo i brakowało polygonów, musiałbym zrobić na głowie retopo, w sumie może zrobię.

 

male02ro0.th.jpg

Napisano
  • Autor

Joe:

Edit: Zapomniałem dopisać, że Joe nie jest rzeźbiony z mojej bazy.

 

joe01oa4.th.jpg

Edytowane przez gawel72

Napisano
  • Autor

oo.. klicek :D Dzięki, jeszcze będę nad tym znaczy nad Joe'm pracował.

 

PS: wszystkim tak wolno się ładuje obrazek po powiększeniu czy tylko mi??

Napisano

Właśnie dłonie za małe i okolice nadgarstków też przez to dziwnie wygladają. Klata jeszcze trochę za bardzo pofalowana ale ogólnie Joe bardzo fajny.

Napisano

Dłonie i stopy faktycznie drobne jak u panienki a to kawał chłopa przecież,z tymi fałdami na przodzie kolana też trochę przesadziłeś:)Cała reszta super!

Napisano
  • Autor

Nad takim modelem aktualnie pracuje. Co wy na to :D?

 

my.php?image=fronthm6.jpg

sideen1.th.jpg

frontti5.th.jpg

my.php?image=sidemp6.jpg

Edytowane przez gawel72

Napisano

Dobra już widać.Z profila bardzo fajnie,z przodu szyja trochę mi nie pasuje i górna częsć ucha jakby trochę za bardzo w stronę głowy ucieka(ale może to wina ujęcia).Twarz mi się podoba.

Edytowane przez mafida

Napisano

Tak, ucho za bardzo skręcone do tyłu i ciut za grube na dole. Kości policzkowe wystają chyba za mocno. Reszta bardzo ok. Pozdr.

Napisano

tak.. profil jest elegancki.. natomiast z przodu moze nie tyle kosci policzkowe, co rzuchwa wydaje sie byc za chuda, przez co policzki wydaja sie byc za duze... nie wiem czy oczy nie sa za blisko siebie osadzone, moze to tylko zludzenie. Czy luki brwiowe sa juz zakonczone?? usta i nos bardzo ladnie dopracowane

Napisano
  • Autor

Dzięki za komentarze, pozmieniałem parę rzeczy. SereCk oczy nie są za blisko, korzystam z refek ;). Adam_m ucho nie jest za bardzo skręcone, bo jak wcześniej pisałem wspomagam się refkami.

 

Pozdro

 

iza00backwt6.th.jpg

iza00frontiv3.th.jpg

iza00sidecj4.th.jpg

 

I dla siatkarzy

 

iza00framefn6.th.jpg

Napisano

ło... nie no panie siata wymiata...łaby gdyby nie te trójkąciki przy uchu.

Wiem jestem zboczony...

 

A tak na prawdę siata śliczna(tzn laduje na dysiorku pysiorku) i możesz z nią taki detal pojechać ze hej!

Napisano

Dolna powieka chyba trochę za bardzo z przodu i ten garb przy połączeniu szyji z obojczykami z przodu dziwnie wygląda.Pokaż front:)

Napisano

Technicznie bardzo fachowo:)

ta kosc pod szyja jest za duza i te kosci pod oczami tez za duze;) nieznam nazw fachowych sorki:)

Gaweł prosze jeszcze o material z ostatnich screenow:)

Napisano

obojczyki nie wyglądają za bardzo, za grube , ja bym lekko uwidocznił mostkowo-obojczykowo-sutkowy , co do twarzy to coś za bardzo uwidoczniona kość jarzmowa i łuk jarzmowy , ogólnie za bardzo podkreślone mięśnie twarzy jak na kobietę

 

ogólnie podziwiam, super siatka

Edytowane przez Georgas

Napisano
  • Autor

Problem ten już pewnie był rozwiązywane ze sto razy, ale ja dotychczas go nie rozwiązałem. Skala obiektu jest dobra (wysokość głowy ok 30 cm) i nic. Może jest ktoś w stanie pomóc? Mam maxa 9. I renderuje w mentalu.

 

http://img216.imageshack.us/my.php?image=wtfcs9.jpg

Edytowane przez gawel72

Napisano
  • Autor

Dzięki za komentarze! Jeszcze będę nad tym modelem pracował. A tutaj materiał o który prosił Kirian, oczywiście nie jest mój xD. http://www.sendspace.com/file/b1i8n1 .A co do tego problemu z SSS z mentala, wie ktoś jak sie pozbyć tych błędów?

Napisano
  • Autor

Po bardzo długim motywowaniu się do włączenia maxa na nowym kompie, powstał kolejny apdejt kobiety-terminatora.

 

terminatorp.th.jpg

 

 

I TROCHĘ MNIEJ OFICJALNE RENDERKI

 

43630118.th.jpg

 

17521469.th.jpg

 

I TUTAJ JESZCZE TROCHĘ STARSZA WERSJA Z PROFILU BEZ AO

 

finish2m.th.jpg

 

 

Za jakiekolwiek komentarze, dzięki!

Napisano

Tak jak Ci pisałem dzisiaj shader daje radę ale wprowadziłbym kilka zmian w modelu. Pracka ma potencjał, mam nadzieję że będziesz to ciągnął.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności