Grave Napisano 1 Czerwiec 2008 Napisano 1 Czerwiec 2008 Dobrze ci idzie, ale jak chcesz naprawdę poćwiczyć to wymodeluj kobietę... Jak modelowałem mięśniaków, i potwory to szło raz dwa, ale jak zacząłem płeć piękną rzeźbić to szło mi 3 razy wolniej...
gawel72 Napisano 1 Czerwiec 2008 Autor Napisano 1 Czerwiec 2008 no wiesz.. żeby wymodelować mięśniaka też trzeba mieć doświadczenie i wiedzę o anatomii. Choć na poćwiczeniu sobie modelowania nie skończę, mam zamiar jeszcze dokończyć ten model, wraz z texturami, szybką pozą i końcowym renderem. Wiem.. brzmi niewiarygodnie, ale tak zrobię xD Edit: Dzięki za komentarz
gawel72 Napisano 3 Czerwiec 2008 Autor Napisano 3 Czerwiec 2008 Model na minibitwę 3dtotal. Na razie ok. 1 km/h
mafida Napisano 5 Czerwiec 2008 Napisano 5 Czerwiec 2008 Dobry poczatek-jak robisz to myszką to gratuluje,ja przy pomocy myszki w zbrushu umiem robić tylko pryszczate kulki:P
gawel72 Napisano 5 Czerwiec 2008 Autor Napisano 5 Czerwiec 2008 Dzięki za komentarz, tak skulptuje myszką :)
gawel72 Napisano 14 Czerwiec 2008 Autor Napisano 14 Czerwiec 2008 zainspirowany tutorialem nielota postanowiłem wyrzeźbić coś swojego z niczego. Trochę ciężko tak myszką, ale jakoś se poradziłem.
mafida Napisano 14 Czerwiec 2008 Napisano 14 Czerwiec 2008 Bardzo fajnie!A teraz walnij mu troche detalu ps.kup tablet różnica jest gigantyczna!!!
gawel72 Napisano 15 Czerwiec 2008 Autor Napisano 15 Czerwiec 2008 Dzięki! Zrobię mu jeszcze retopo dla treningu i dorobię potem jakiś detal. A tablet już zamierzam kupić od paru miesięcy :D
gawel72 Napisano 16 Czerwiec 2008 Autor Napisano 16 Czerwiec 2008 Taka główka z tej samej bazy co w poście 57
gawel72 Napisano 18 Czerwiec 2008 Autor Napisano 18 Czerwiec 2008 Taki lekki update (trochę z nudów :D), trochę poprawiłem uszy i kształt oczów i dolną wargę zmieniłem.
Gomez Napisano 18 Czerwiec 2008 Napisano 18 Czerwiec 2008 Fajnie wyglada z przodu. Wcisnij nos i zuchwe do srodka, zwlaszcza nos. Uszy niezle ale jeszcze wymagaja pracy. Oczy malo realistyczne, takie lezki. Nos moglby byc troche wezszy.
gawel72 Napisano 18 Czerwiec 2008 Autor Napisano 18 Czerwiec 2008 Dzięki, a co jest nie tak dokładnie z uszami? Mógłbyś jakoś zaznaczyć?
marcin wuu Napisano 18 Czerwiec 2008 Napisano 18 Czerwiec 2008 Hmmm - czy to jest męska kobieta czy kobiecy facet?
Gomez Napisano 24 Czerwiec 2008 Napisano 24 Czerwiec 2008 A gdzie glowa Davida? Czy to to? ;] Ucho w poprzednim modelu powinno w niektorych miejscach zlewac sie z czacha. Jest tez za bardzo przekrecone w prawo. Ogolnie jest spoko.
Tomala Napisano 24 Czerwiec 2008 Napisano 24 Czerwiec 2008 Właśnie gdzie głowa Davida? Alienowi bym jednak jakiś otwór gębowy zrobił i powieki może wkoło oczu .
gawel72 Napisano 24 Czerwiec 2008 Autor Napisano 24 Czerwiec 2008 Dzięki, a głowę davida robiłem, ale nie wyszła :D Może spróbuję zrobić jeszcze raz..
mafida Napisano 24 Czerwiec 2008 Napisano 24 Czerwiec 2008 Dzięki, a głowę davida robiłem, ale nie wyszła :D Może spróbuję zrobić jeszcze raz.. Pokaż ją i tak,zawsze przyjemnie popatrzeć że innym też coś nie wychodzi:) Obcy fajny...
Gomez Napisano 24 Czerwiec 2008 Napisano 24 Czerwiec 2008 Zamiast robic od nowa zmien ta ktora masz, inaczej do usra*** smierci :)
kukua Napisano 5 Lipiec 2008 Napisano 5 Lipiec 2008 wow ale żylaki Tak jakoś mi się od razu skojarzyło http://www.bodybagscount.com/Horror/Fusebox/Img/Film/JasonX.jpg
Gość Morte Napisano 5 Lipiec 2008 Napisano 5 Lipiec 2008 Niezły mieśniak-z plackami toś chyba przefajnował, a poza tym proporcje zjechane, głowa za małą rece za krótkie. Poza tym coraz lepiej ci idzie!
serratus Napisano 6 Lipiec 2008 Napisano 6 Lipiec 2008 Witaj, Test z claytubes bardzo fajny. Jednak cała sztuka polega na tym, aby od pierwszego poziomu podziału budować bryłę i w miarę przybywania poly z kolejnym podziałem co raz dalej uwydatniać to czego nie można było uwydatnić level niżej. Tutaj wrzucam taki tutorial, co prawda o Mudboxie, ale zasada jest taka sama. Czemu jest to ważne ? Jeśli budujesz bryłę od samego początku to później nie masz wrażenia "zblurowanego" modelu i różnych innych nieprzyjemności. Poza tym zdecydowanie musisz popracować nad formą, czy to wrinkles czy to mięsień - nie będzie to zwykła prosta "krecha". Szerokość "krechy", intensywność wgłębienia itd. wszystko wynika z anatomii - warto dokładnie przyglądać się referencjom ludzi, błędem było by bazować tylko na anatomii muskulatury, bo rzecz jasna - skóra wiele zakrywa. Tutaj jeszcze taki link, który mam nadzieję wiele wyjaśni. Progress widać i tylko tak dalej, a będzie jeszcze lepiej ! Pozdrawiam
gawel72 Napisano 6 Lipiec 2008 Autor Napisano 6 Lipiec 2008 Morte: dzięki, nad proporcjami ciągle siedzę. No właśnie, ręce mi też coś za małe się wydawały, ale zdecydowałem się na razie nie ruszać ich. Hagelades: Dzięki za tutorial i za ten link do forum chociaż już znam tą stronę, ale dzięki za przypomnienie o niej. zarova: łydy hmm.. mogę je trochę przysmoothować :D.
gawel72 Napisano 7 Lipiec 2008 Autor Napisano 7 Lipiec 2008 Mały update. Nad głową nie siedziałem zbyt wiele, bo nie chciało mi się za bardzo i brakowało polygonów, musiałbym zrobić na głowie retopo, w sumie może zrobię.
gawel72 Napisano 16 Lipiec 2008 Autor Napisano 16 Lipiec 2008 (edytowane) Joe: Edit: Zapomniałem dopisać, że Joe nie jest rzeźbiony z mojej bazy. Edytowane 16 Lipiec 2008 przez gawel72
KLICEK Napisano 16 Lipiec 2008 Napisano 16 Lipiec 2008 bardzo fajny joe :D brakuje mi troche wyczucia w grubosciach przedramienia, dloni a szczegolnie tylnej jej czesci :) 1
gawel72 Napisano 16 Lipiec 2008 Autor Napisano 16 Lipiec 2008 oo.. klicek :D Dzięki, jeszcze będę nad tym znaczy nad Joe'm pracował. PS: wszystkim tak wolno się ładuje obrazek po powiększeniu czy tylko mi??
gawel72 Napisano 16 Lipiec 2008 Autor Napisano 16 Lipiec 2008 Mnie się 30% obrazka ładuje już 5 minut, a zawsze czekałem dwie sekundy.
Tomala Napisano 16 Lipiec 2008 Napisano 16 Lipiec 2008 Właśnie dłonie za małe i okolice nadgarstków też przez to dziwnie wygladają. Klata jeszcze trochę za bardzo pofalowana ale ogólnie Joe bardzo fajny.
mafida Napisano 16 Lipiec 2008 Napisano 16 Lipiec 2008 Dłonie i stopy faktycznie drobne jak u panienki a to kawał chłopa przecież,z tymi fałdami na przodzie kolana też trochę przesadziłeś:)Cała reszta super!
gawel72 Napisano 26 Grudzień 2008 Autor Napisano 26 Grudzień 2008 (edytowane) Nad takim modelem aktualnie pracuje. Co wy na to :D? Edytowane 26 Grudzień 2008 przez gawel72
mafida Napisano 26 Grudzień 2008 Napisano 26 Grudzień 2008 (edytowane) Dobra już widać.Z profila bardzo fajnie,z przodu szyja trochę mi nie pasuje i górna częsć ucha jakby trochę za bardzo w stronę głowy ucieka(ale może to wina ujęcia).Twarz mi się podoba. Edytowane 26 Grudzień 2008 przez mafida
adam_m Napisano 27 Grudzień 2008 Napisano 27 Grudzień 2008 Tak, ucho za bardzo skręcone do tyłu i ciut za grube na dole. Kości policzkowe wystają chyba za mocno. Reszta bardzo ok. Pozdr.
SereCk Napisano 27 Grudzień 2008 Napisano 27 Grudzień 2008 tak.. profil jest elegancki.. natomiast z przodu moze nie tyle kosci policzkowe, co rzuchwa wydaje sie byc za chuda, przez co policzki wydaja sie byc za duze... nie wiem czy oczy nie sa za blisko siebie osadzone, moze to tylko zludzenie. Czy luki brwiowe sa juz zakonczone?? usta i nos bardzo ladnie dopracowane
gawel72 Napisano 27 Grudzień 2008 Autor Napisano 27 Grudzień 2008 Dzięki za komentarze, pozmieniałem parę rzeczy. SereCk oczy nie są za blisko, korzystam z refek ;). Adam_m ucho nie jest za bardzo skręcone, bo jak wcześniej pisałem wspomagam się refkami. Pozdro I dla siatkarzy
Gość Morte Napisano 27 Grudzień 2008 Napisano 27 Grudzień 2008 ło... nie no panie siata wymiata...łaby gdyby nie te trójkąciki przy uchu. Wiem jestem zboczony... A tak na prawdę siata śliczna(tzn laduje na dysiorku pysiorku) i możesz z nią taki detal pojechać ze hej!
mafida Napisano 28 Grudzień 2008 Napisano 28 Grudzień 2008 Dolna powieka chyba trochę za bardzo z przodu i ten garb przy połączeniu szyji z obojczykami z przodu dziwnie wygląda.Pokaż front:)
Kirian Napisano 28 Grudzień 2008 Napisano 28 Grudzień 2008 Technicznie bardzo fachowo:) ta kosc pod szyja jest za duza i te kosci pod oczami tez za duze;) nieznam nazw fachowych sorki:) Gaweł prosze jeszcze o material z ostatnich screenow:)
Georgas Napisano 28 Grudzień 2008 Napisano 28 Grudzień 2008 (edytowane) obojczyki nie wyglądają za bardzo, za grube , ja bym lekko uwidocznił mostkowo-obojczykowo-sutkowy , co do twarzy to coś za bardzo uwidoczniona kość jarzmowa i łuk jarzmowy , ogólnie za bardzo podkreślone mięśnie twarzy jak na kobietę ogólnie podziwiam, super siatka Edytowane 3 Kwiecień 2009 przez Georgas
gawel72 Napisano 28 Grudzień 2008 Autor Napisano 28 Grudzień 2008 (edytowane) Problem ten już pewnie był rozwiązywane ze sto razy, ale ja dotychczas go nie rozwiązałem. Skala obiektu jest dobra (wysokość głowy ok 30 cm) i nic. Może jest ktoś w stanie pomóc? Mam maxa 9. I renderuje w mentalu. http://img216.imageshack.us/my.php?image=wtfcs9.jpg Edytowane 29 Grudzień 2008 przez gawel72
gawel72 Napisano 29 Grudzień 2008 Autor Napisano 29 Grudzień 2008 Dzięki za komentarze! Jeszcze będę nad tym modelem pracował. A tutaj materiał o który prosił Kirian, oczywiście nie jest mój xD. http://www.sendspace.com/file/b1i8n1 .A co do tego problemu z SSS z mentala, wie ktoś jak sie pozbyć tych błędów?
gawel72 Napisano 31 Marzec 2009 Autor Napisano 31 Marzec 2009 Po bardzo długim motywowaniu się do włączenia maxa na nowym kompie, powstał kolejny apdejt kobiety-terminatora. I TROCHĘ MNIEJ OFICJALNE RENDERKI I TUTAJ JESZCZE TROCHĘ STARSZA WERSJA Z PROFILU BEZ AO Za jakiekolwiek komentarze, dzięki!
Tomala Napisano 31 Marzec 2009 Napisano 31 Marzec 2009 Tak jak Ci pisałem dzisiaj shader daje radę ale wprowadziłbym kilka zmian w modelu. Pracka ma potencjał, mam nadzieję że będziesz to ciągnął.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się