Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dobrze ci idzie, ale jak chcesz naprawdę poćwiczyć to wymodeluj kobietę... Jak modelowałem mięśniaków, i potwory to szło raz dwa, ale jak zacząłem płeć piękną rzeźbić to szło mi 3 razy wolniej...

  • Odpowiedzi 111
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no wiesz.. żeby wymodelować mięśniaka też trzeba mieć doświadczenie i wiedzę o anatomii. Choć na poćwiczeniu sobie modelowania nie skończę, mam zamiar jeszcze dokończyć ten model, wraz z texturami, szybką pozą i końcowym renderem. Wiem.. brzmi niewiarygodnie, ale tak zrobię xD

 

Edit: Dzięki za komentarz

Napisano

Fajnie wyglada z przodu. Wcisnij nos i zuchwe do srodka, zwlaszcza nos. Uszy niezle ale jeszcze wymagaja pracy. Oczy malo realistyczne, takie lezki. Nos moglby byc troche wezszy.

Napisano

A gdzie glowa Davida? Czy to to? ;]

Ucho w poprzednim modelu powinno w niektorych miejscach zlewac sie z czacha. Jest tez za bardzo przekrecone w prawo. Ogolnie jest spoko.

Napisano
Dzięki, a głowę davida robiłem, ale nie wyszła :D Może spróbuję zrobić jeszcze raz..

 

Pokaż ją i tak,zawsze przyjemnie popatrzeć że innym też coś nie wychodzi:)

Obcy fajny...

Gość Morte
Napisano

Niezły mieśniak-z plackami toś chyba przefajnował, a poza tym proporcje zjechane, głowa za małą rece za krótkie.

 

Poza tym coraz lepiej ci idzie!

Napisano

Witaj,

 

Test z claytubes bardzo fajny. Jednak cała sztuka polega na tym, aby od pierwszego poziomu podziału budować bryłę i w miarę przybywania poly z kolejnym podziałem co raz dalej uwydatniać to czego nie można było uwydatnić level niżej. Tutaj wrzucam taki tutorial, co prawda o Mudboxie, ale zasada jest taka sama. Czemu jest to ważne ? Jeśli budujesz bryłę od samego początku to później nie masz wrażenia "zblurowanego" modelu i różnych innych nieprzyjemności. Poza tym zdecydowanie musisz popracować nad formą, czy to wrinkles czy to mięsień - nie będzie to zwykła prosta "krecha". Szerokość "krechy", intensywność wgłębienia itd. wszystko wynika z anatomii - warto dokładnie przyglądać się referencjom ludzi, błędem było by bazować tylko na anatomii muskulatury, bo rzecz jasna - skóra wiele zakrywa. Tutaj jeszcze taki link, który mam nadzieję wiele wyjaśni. Progress widać i tylko tak dalej, a będzie jeszcze lepiej !

 

Pozdrawiam

Napisano

Morte: dzięki, nad proporcjami ciągle siedzę. No właśnie, ręce mi też coś za małe się wydawały, ale zdecydowałem się na razie nie ruszać ich.

 

Hagelades: Dzięki za tutorial i za ten link do forum chociaż już znam tą stronę, ale dzięki za przypomnienie o niej.

 

zarova: łydy hmm.. mogę je trochę przysmoothować :D.

Napisano

Mały update. Nad głową nie siedziałem zbyt wiele, bo nie chciało mi się za bardzo i brakowało polygonów, musiałbym zrobić na głowie retopo, w sumie może zrobię.

 

male02ro0.th.jpg

Napisano

oo.. klicek :D Dzięki, jeszcze będę nad tym znaczy nad Joe'm pracował.

 

PS: wszystkim tak wolno się ładuje obrazek po powiększeniu czy tylko mi??

Napisano

Właśnie dłonie za małe i okolice nadgarstków też przez to dziwnie wygladają. Klata jeszcze trochę za bardzo pofalowana ale ogólnie Joe bardzo fajny.

Napisano

Dłonie i stopy faktycznie drobne jak u panienki a to kawał chłopa przecież,z tymi fałdami na przodzie kolana też trochę przesadziłeś:)Cała reszta super!

Napisano (edytowane)

Dobra już widać.Z profila bardzo fajnie,z przodu szyja trochę mi nie pasuje i górna częsć ucha jakby trochę za bardzo w stronę głowy ucieka(ale może to wina ujęcia).Twarz mi się podoba.

Edytowane przez mafida
Napisano

tak.. profil jest elegancki.. natomiast z przodu moze nie tyle kosci policzkowe, co rzuchwa wydaje sie byc za chuda, przez co policzki wydaja sie byc za duze... nie wiem czy oczy nie sa za blisko siebie osadzone, moze to tylko zludzenie. Czy luki brwiowe sa juz zakonczone?? usta i nos bardzo ladnie dopracowane

Napisano

Dzięki za komentarze, pozmieniałem parę rzeczy. SereCk oczy nie są za blisko, korzystam z refek ;). Adam_m ucho nie jest za bardzo skręcone, bo jak wcześniej pisałem wspomagam się refkami.

 

Pozdro

 

iza00backwt6.th.jpg

iza00frontiv3.th.jpg

iza00sidecj4.th.jpg

 

I dla siatkarzy

 

iza00framefn6.th.jpg

Napisano

ło... nie no panie siata wymiata...łaby gdyby nie te trójkąciki przy uchu.

Wiem jestem zboczony...

 

A tak na prawdę siata śliczna(tzn laduje na dysiorku pysiorku) i możesz z nią taki detal pojechać ze hej!

Napisano

Technicznie bardzo fachowo:)

ta kosc pod szyja jest za duza i te kosci pod oczami tez za duze;) nieznam nazw fachowych sorki:)

Gaweł prosze jeszcze o material z ostatnich screenow:)

Napisano (edytowane)

obojczyki nie wyglądają za bardzo, za grube , ja bym lekko uwidocznił mostkowo-obojczykowo-sutkowy , co do twarzy to coś za bardzo uwidoczniona kość jarzmowa i łuk jarzmowy , ogólnie za bardzo podkreślone mięśnie twarzy jak na kobietę

 

ogólnie podziwiam, super siatka

Edytowane przez Georgas
Napisano

Po bardzo długim motywowaniu się do włączenia maxa na nowym kompie, powstał kolejny apdejt kobiety-terminatora.

 

terminatorp.th.jpg

 

 

I TROCHĘ MNIEJ OFICJALNE RENDERKI

 

43630118.th.jpg

 

17521469.th.jpg

 

I TUTAJ JESZCZE TROCHĘ STARSZA WERSJA Z PROFILU BEZ AO

 

finish2m.th.jpg

 

 

Za jakiekolwiek komentarze, dzięki!

Napisano

Tak jak Ci pisałem dzisiaj shader daje radę ale wprowadziłbym kilka zmian w modelu. Pracka ma potencjał, mam nadzieję że będziesz to ciągnął.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności