Napisano 25 Czerwiec 200717 l whoha, fallout rulez, jedziemy z tym koxem Shot kto grał w jedyneczkę ten wie o co chodzi a Ci co nie grali niech się wstydzą :) ok 980tri ps. mozna zrobic wiecej niz 1 model? :) +edit dla tych co naprawde nie grali w fallouta xD
Napisano 25 Czerwiec 200717 l mozna zrobic wiecej niz jeden, wrzucasz wszystkie na jeden screen o rozmiarach 800x ile chcesz super idzie :)
Napisano 25 Czerwiec 200717 l naprawde fajny model, widze ze poszedles w 100% odwzorowanie koncepty :D szacunek :-)
Napisano 25 Czerwiec 200717 l Autor lecę trochę na spidzik, ale co tam, pomyziałem pędzlem już conieco :) i na teraz zostawiam ide spać :) 512 bez bajerów 990 +-10 tri (w 1 poscie dodałem 'referke' :) )
Napisano 26 Czerwiec 200717 l Model spoko, oczywiscie bez wire jakzeby inaczej ( ta mlodziez). Textura ... wiecej sie po tobie spodziewalem. Czuje sie zawiedziony ( wystarczajaco wjechalem na mbicje czy jeszcze mam pojezdzic??:P brrrummm bruuummmm :D)
Napisano 26 Czerwiec 200717 l zapowada sie ciekawie, mama nadziej ze przy texturce jeszcze przysiadzesz ?:)
Napisano 26 Czerwiec 200717 l Autor siata :P:P ide malować dalej a wy w miedzy czasie napiszcie cos wiecej co schrzanilem przy tej teksturze :?
Napisano 26 Czerwiec 200717 l Więcej białego na krawędziach betonu bym dodał, następnie z szybu wentylacyjnego na górze zwiększył bym kontrast tych zacieków. Następnie blacha brązowa chyba lepiej wygląda w oryginale gdy jest mniej gęsta (budynek robi się bardziej masywny) , powodzenia
Napisano 27 Czerwiec 200717 l Autor finito ;) costam poprawilem, zmienilem, nie duzo ale cos ogolnie to srednio zadowolony jestem ale moglo byc gorzej :) i txturka brzydka :P
Napisano 27 Czerwiec 200717 l Textura miejscami nieostra, ale fanie to wyszło :) Bo na dach poszła połowa powierzchni.. Mi się też podobuje!
Napisano 27 Czerwiec 200717 l Kurcze, ten budynek przywołuje tyle wspomnień ^^ Jak dla mnie bardzo fajnie to wyszło, ale co ja tam wiem o game arcie (chyba tak to się odmienia) =]
Napisano 27 Czerwiec 200717 l superancko :-) ale bede Cie meczyl zeby pexturke podrasowac, mozna by fajne ciebie i zabrodzenia dac na krawedziach i dodac tedralu. ale jak jeszcze raz podkresle mi sie podaba :D
Napisano 27 Czerwiec 200717 l Texturke mozesz podrasowac. Dodaj szarpena (unsharp mask - 141%;0.7px;1lvl) wyglada tak po przeciagnieciu -> Do tego dodalem brightness/contrast (-7;+15) oraz Hue/saturation (+9;+20;-7) ipobawilem sie shadow/highlight(20%;22%,155px;65%;46%;184px;+54;0; i reszta bez zmian) nastepnie channel mixer (tylko RED -> 112%;-16%;+2% constant na 0) lekko doprawilem replace colorem gdzie kolor to RGB -> 88;73;60 a fuzzinessna 30 i pokolei -7;+55 i - 8. Jak chcesz mozesz dac na koncu photo filter na filter: sepia density na 40% to otrzymasz troche cieplejsze kolory(wersja obok) Sadze jednak ze powinienes spokojniej brud nakladac. Teraz jest on troche chaotyczny. Jezeli chcesz urozmaicic texture dodaj jakies naklejki ktore dasz na plane z alpha, plakaty itd. Pamietaj tez ze brud musi byc logiczny. Rdza sie nie pojawia na betonie, chyba ze obok jest cos metalowego. Na betonie mozesz miec brud lub jezeli jest wigotno to glony albo mech. Rdza z brudem moze sciekac na ten betonowy fragment pod panelami, ale powinno jej byc na kopule chyba ze jest metalowa.
Napisano 27 Czerwiec 200717 l Autor ardeni, lewus, _harry, matys - thx poraszku - fakt, mogłem jeszcze troche podrasować tą teksturke ale zwyczajnie troche się śpieszyłem żeby to skończyć (taką minibitwę trzeba rozegrać ;D), jak znajde czas pobawie sie tym sharpenem i innymi ciekawostkami nieco bardziej bo jak pokazałeś można otrzymać kuszący efekt (choć po takim tjuningu w tym wypadku pare miejsc uległo nieznacznemu pogorszeniu) co do brudu - racja - troche zabardzo 'chaotycznie' ;D - rdza - no właśnie rdza - szczerze to patrzac na 'referke' niebardzo mogłem rozczaić czy to wszystko to metal czy już beton :) poszedłem więc na mocny kompromis :D i lecąc na ślepo polazłem za owym obrazkiem, nieco tylko urozmaicając sobie zycie ;) ogolnie thx wszystkim za komenty :)
Napisano 27 Czerwiec 200717 l Bardzo przyjemny budynek, gratuluję ukończenia. A co do rozmazania - ciekawie zrobi się dopiero wtedy, jak wszyscy na finał pokażemy obrazki o szerokości 800 :D
Napisano 28 Czerwiec 200717 l tekstury są spoko, ale brakuje paru detali. btw. Drzwi może centralnie powinny być.
Napisano 28 Czerwiec 200717 l Autor nie, nie centralnie, w srodku sa 2 pomieszczenia - 1 z winda a drugie ze stolikiem, i drzwi prowadza do tego ze stolikiem :) cos takiego :)
Napisano 29 Czerwiec 200717 l Autor kuba zarzucił fajne tło w innym temacie to szkoda by było go nie wykorzystać :) zrobiłem więc lekki montaż o charakterze propagandowym :D i wersja colorize :)
Napisano 30 Czerwiec 200717 l Bardzo fajnie wygląda - i ten pomysł z przedstawieniem modelu na plakacie w sepii też git:D
Napisano 30 Czerwiec 200717 l hehe dobre, szkoda tylko ze tak malo sharpena [przekaz podprogowo-metafizyczno-mentalny] wieeeecej sharpenaaaaa! :D:D[koniec przekazu] gratuluje ukończenia!
Napisano 1 Lipiec 200717 l Naprawde pozadna robota, szacunek za dokladne i drobiazgowe odwzorowanie koceptu. Oby tak dalej :-)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto