Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

whoha, fallout rulez, jedziemy z tym koxem

 

bosgh9.jpg

Shot

 

kto grał w jedyneczkę ten wie o co chodzi a Ci co nie grali niech się wstydzą :)

 

ok 980tri

 

ps. mozna zrobic wiecej niz 1 model? :)

 

+edit

 

dla tych co naprawde nie grali w fallouta xD

konceptqo7.jpg

  • Odpowiedzi 22
  • Wyświetleń 5,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

naprawde fajny model, widze ze poszedles w 100% odwzorowanie koncepty :D szacunek :-)

Napisano
  • Autor

lecę trochę na spidzik, ale co tam, pomyziałem pędzlem już conieco :) i na teraz zostawiam ide spać :) 512 bez bajerów 990 +-10 tri

 

bos21qa9.jpg

 

(w 1 poscie dodałem 'referke' :) )

Napisano

Model spoko, oczywiscie bez wire jakzeby inaczej ( ta mlodziez).

Textura ... wiecej sie po tobie spodziewalem. Czuje sie zawiedziony ( wystarczajaco wjechalem na mbicje czy jeszcze mam pojezdzic??:P brrrummm bruuummmm :D)

Napisano

zapowada sie ciekawie, mama nadziej ze przy texturce jeszcze przysiadzesz ?:)

Napisano
  • Autor

siata :P:P

siataze0.jpg

 

ide malować dalej a wy w miedzy czasie napiszcie cos wiecej co schrzanilem przy tej teksturze :?

Napisano

Więcej białego na krawędziach betonu bym dodał, następnie z szybu wentylacyjnego na górze zwiększył bym kontrast tych zacieków. Następnie blacha brązowa chyba lepiej wygląda w oryginale gdy jest mniej gęsta (budynek robi się bardziej masywny) , powodzenia

Napisano
  • Autor

finito ;) costam poprawilem, zmienilem, nie duzo ale cos

boskoniecfb5.jpg

ogolnie to srednio zadowolony jestem ale moglo byc gorzej :)

 

i txturka brzydka :P

txturamk2.th.jpg

Napisano
Textura miejscami nieostra, ale fanie to wyszło :)

 

Bo na dach poszła połowa powierzchni..

Mi się też podobuje!

Napisano

Kurcze, ten budynek przywołuje tyle wspomnień ^^

Jak dla mnie bardzo fajnie to wyszło, ale co ja tam wiem o game arcie (chyba tak to się odmienia) =]

Napisano

superancko :-) ale bede Cie meczyl zeby pexturke podrasowac, mozna by fajne ciebie i zabrodzenia dac na krawedziach i dodac tedralu. ale jak jeszcze raz podkresle mi sie podaba :D

Napisano

Texturke mozesz podrasowac.

Dodaj szarpena (unsharp mask - 141%;0.7px;1lvl) wyglada tak po przeciagnieciu -> ognistymr4.th.jpg

Do tego dodalem brightness/contrast (-7;+15) oraz Hue/saturation (+9;+20;-7) ipobawilem sie shadow/highlight(20%;22%,155px;65%;46%;184px;+54;0; i reszta bez zmian) nastepnie channel mixer (tylko RED -> 112%;-16%;+2% constant na 0) lekko doprawilem replace colorem gdzie kolor to RGB -> 88;73;60 a fuzzinessna 30 i pokolei -7;+55 i - 8. Jak chcesz mozesz dac na koncu photo filter na filter: sepia density na 40% to otrzymasz troche cieplejsze kolory(wersja obok)

Sadze jednak ze powinienes spokojniej brud nakladac. Teraz jest on troche chaotyczny. Jezeli chcesz urozmaicic texture dodaj jakies naklejki ktore dasz na plane z alpha, plakaty itd. Pamietaj tez ze brud musi byc logiczny. Rdza sie nie pojawia na betonie, chyba ze obok jest cos metalowego. Na betonie mozesz miec brud lub jezeli jest wigotno to glony albo mech. Rdza z brudem moze sciekac na ten betonowy fragment pod panelami, ale powinno jej byc na kopule chyba ze jest metalowa.

Napisano
  • Autor

ardeni, lewus, _harry, matys - thx

 

poraszku - fakt, mogłem jeszcze troche podrasować tą teksturke ale zwyczajnie troche się śpieszyłem żeby to skończyć (taką minibitwę trzeba rozegrać ;D), jak znajde czas pobawie sie tym sharpenem i innymi ciekawostkami nieco bardziej bo jak pokazałeś można otrzymać kuszący efekt (choć po takim tjuningu w tym wypadku pare miejsc uległo nieznacznemu pogorszeniu)

 

co do brudu - racja - troche zabardzo 'chaotycznie' ;D - rdza - no właśnie rdza - szczerze to patrzac na 'referke' niebardzo mogłem rozczaić czy to wszystko to metal czy już beton :) poszedłem więc na mocny kompromis :D i lecąc na ślepo polazłem za owym obrazkiem, nieco tylko urozmaicając sobie zycie ;)

 

ogolnie thx wszystkim za komenty :)

Napisano

Bardzo przyjemny budynek, gratuluję ukończenia.

A co do rozmazania - ciekawie zrobi się dopiero wtedy, jak wszyscy na finał pokażemy obrazki o szerokości 800 :D

Napisano

tekstury są spoko, ale brakuje paru detali. btw. Drzwi może centralnie powinny być.

Napisano
  • Autor

nie, nie centralnie, w srodku sa 2 pomieszczenia - 1 z winda a drugie ze stolikiem, i drzwi prowadza do tego ze stolikiem :) cos takiego :)

Napisano
  • Autor

kuba zarzucił fajne tło w innym temacie to szkoda by było go nie wykorzystać :)

zrobiłem więc lekki montaż o charakterze propagandowym :D

 

oaza21ac7.jpg

 

i wersja colorize :)

oaza2gj3.th.jpg

Napisano

Bardzo fajnie wygląda - i ten pomysł z przedstawieniem modelu na plakacie w sepii też git:D

Napisano

hehe dobre, szkoda tylko ze tak malo sharpena [przekaz podprogowo-metafizyczno-mentalny] wieeeecej sharpenaaaaa! :D:D[koniec przekazu]

gratuluje ukończenia!

Napisano

Naprawde pozadna robota, szacunek za dokladne i drobiazgowe odwzorowanie koceptu. Oby tak dalej :-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności