Skocz do zawartości

Minibitwa 15: Vertibird


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

---- wersja do oddania: -----

 

szuvertibirdvx3.jpg

 

 

------------------------------

 

 

 

Witam!

 

Czas poćwiczyć game art, z którym miałem do tej pory niewielki kontakt :). Z racji świetnego tematu, dołączę się z jedynym i niepowtarzalnym Vertibirdem! :). Prawdopodobnie będzie to wersja nie zniszczona, ale zobaczymy.

 

vertlh5.gif

 

scr00000jr8.gif

 

 

Na razie szybki WIP, sesja goni, w sobotę ruszę z pracami.

 

wip01qa4.gif

  • Odpowiedzi 31
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

w sobote o 2400 jest koniec bitwy... tak tylko przypominam... olej szkołe dla game artu. Fajny pomysłm, aczkolwiek ciężko będzie zrobić tego ptaszka z 1K trojkątów

Napisano

Ha! Egzamin zdany, nie trzeba uczyć się na poprawkę, to jedziemy z koksem :D

 

376 trójkątów, "kule" pooptymalizowane na maxa, ale "boczne bulwy" chyba już muszą zostać z takim tri-countem... tzn zobaczy się czy starczy... :)

 

Czy takie przenikanie submeshy nie sprawia kłopotów in-game?

 

wip2wb5.gif

Napisano

Zoptymalizowałem trochę :) Teraz już tylko dodać detale i sprawdzić czy nie ma dziur i można będzie mapować :)

 

wip4od0.gif

Napisano

no musze przyznac ze model wyszedl naprawde extra. jedyne co bym zmienil to zabral troche poligonow z tych nozek i wpakowal na kadlub i ogon :-) ale i tak jest gitara.

Napisano

Zszedłem jeszcze z tricountem - na scenie miałem jakieś ukryte śmieci i myślałem że jest przekroczony! W ten sposób powstało 937 trójkątów :P Może pokopiuję więc parę rur...

 

Mapowanie zrobione.

 

wip61mh6.gif

 

wip62sl6.gif

 

siatkauvlv2.gif

Napisano

Idą teksturki. Nie wiem czy w dobrą stronę... i ile będzie mi się chciało zmieniać... trzeba będzie spojrzeć świeżym okiem :) Na renderach tekstura 512x512.

 

wip7rendernr3.jpg

 

wip7render2fs9.jpg

 

wip7render3gc7.jpg

 

wip7render6vh0.jpg

 

wip7render7uu4.jpg

 

wip7render4cb4.jpg

 

wip7render5df2.jpg

Napisano

Super, jedyne czego można żałować to tego że nie jest tak porozbijany jak w grze, byłby świetny klimat.:D (teraz rzecz jasna też jest:D)

Napisano

aaaa ludzie dajcie mi jeszcze 15 minut, komp strasznie zamula!

 

edit: no ok, oddaję taką wersję, mam nadzieję że dobry render, i że można taki oddać :)

 

szuvertibirdvx3.jpg

Napisano

Fajny, z wyjątkiem kabiny, widać niestety, że wrzuciłeś tam po prostu kulki, mogłeś się pokusić o ciekawsze rozwiązanie, ale poza tym, całkiem nieźle wygląda.

Napisano

Dzięki za opinie i za głosy :) Tymbardziej się cieszę, bo to mój pierwszy skończony model z teksturami :) wcześniej tylko robiłem trochę teksturek karabinów :P i jakieś próby modeli. Szkoda że speculara nie można było dorzucić. Na pewno trochę poprawię i będzie do portfolio.

 

Pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności