SzU Napisano 27 Czerwiec 2007 Napisano 27 Czerwiec 2007 ---- wersja do oddania: ----- ------------------------------ Witam! Czas poćwiczyć game art, z którym miałem do tej pory niewielki kontakt :). Z racji świetnego tematu, dołączę się z jedynym i niepowtarzalnym Vertibirdem! :). Prawdopodobnie będzie to wersja nie zniszczona, ale zobaczymy. Na razie szybki WIP, sesja goni, w sobotę ruszę z pracami.
ognisty Napisano 27 Czerwiec 2007 Napisano 27 Czerwiec 2007 no i rzucił się z motyką na wiatraki.. czy jak to tam :D ciekawe czy skonczysz :>
Tony M. Napisano 27 Czerwiec 2007 Napisano 27 Czerwiec 2007 w sobote o 2400 jest koniec bitwy... tak tylko przypominam... olej szkołe dla game artu. Fajny pomysłm, aczkolwiek ciężko będzie zrobić tego ptaszka z 1K trojkątów
Matys Napisano 27 Czerwiec 2007 Napisano 27 Czerwiec 2007 no no najlepszy pomysl jak do tej pory :D superanci koncept wyczailes, az zazdroszcze ;>
SzU Napisano 27 Czerwiec 2007 Autor Napisano 27 Czerwiec 2007 Ha! Egzamin zdany, nie trzeba uczyć się na poprawkę, to jedziemy z koksem :D 376 trójkątów, "kule" pooptymalizowane na maxa, ale "boczne bulwy" chyba już muszą zostać z takim tri-countem... tzn zobaczy się czy starczy... :) Czy takie przenikanie submeshy nie sprawia kłopotów in-game?
ofca Napisano 27 Czerwiec 2007 Napisano 27 Czerwiec 2007 teraz to juz nie sprawia problemu - mozna smialo tak robic
Tony M. Napisano 27 Czerwiec 2007 Napisano 27 Czerwiec 2007 jedyny problem z takim przenikaniem to tekstury "odcinają" się od siebie na łączeniu i trzeba kombinować żeby fajnie wygladało.
Kuba Napisano 27 Czerwiec 2007 Napisano 27 Czerwiec 2007 Zawsze można wypalić cienie i zamaskować łączenia.
SzU Napisano 27 Czerwiec 2007 Autor Napisano 27 Czerwiec 2007 Jest 1040 tri (poly w editable mesh), trzeba będzie popracować :)
SzU Napisano 27 Czerwiec 2007 Autor Napisano 27 Czerwiec 2007 Zoptymalizowałem trochę :) Teraz już tylko dodać detale i sprawdzić czy nie ma dziur i można będzie mapować :)
Matys Napisano 27 Czerwiec 2007 Napisano 27 Czerwiec 2007 no musze przyznac ze model wyszedl naprawde extra. jedyne co bym zmienil to zabral troche poligonow z tych nozek i wpakowal na kadlub i ogon :-) ale i tak jest gitara.
ledyr Napisano 27 Czerwiec 2007 Napisano 27 Czerwiec 2007 no no fajny model, taki żuczek :D to teraz tekstury tylko :D
SzU Napisano 28 Czerwiec 2007 Autor Napisano 28 Czerwiec 2007 Czekam na komentarze, uwagi, a jutro tekstury :)
Cruzh3r Napisano 28 Czerwiec 2007 Napisano 28 Czerwiec 2007 bardzo fajnie. Jak wybrałeś ten temat to myślałem że z takim limitem nie da rady. Ale ładnie z tego wybrnąłeś:) Dobry pomysł dobre wykonanie.
SzU Napisano 28 Czerwiec 2007 Autor Napisano 28 Czerwiec 2007 Zszedłem jeszcze z tricountem - na scenie miałem jakieś ukryte śmieci i myślałem że jest przekroczony! W ten sposób powstało 937 trójkątów :P Może pokopiuję więc parę rur... Mapowanie zrobione.
SzU Napisano 28 Czerwiec 2007 Autor Napisano 28 Czerwiec 2007 Idą teksturki. Nie wiem czy w dobrą stronę... i ile będzie mi się chciało zmieniać... trzeba będzie spojrzeć świeżym okiem :) Na renderach tekstura 512x512.
Kuba Napisano 28 Czerwiec 2007 Napisano 28 Czerwiec 2007 Rdzę na dużych powierzchniach mógłbyś miejscami przetrzeć. Reszta wygląda fajnie; ostatnie zdjęcie najlepsze :)
Matys Napisano 29 Czerwiec 2007 Napisano 29 Czerwiec 2007 super wyglada, jak dla mnie to moznaby zapodac wiecej detalu ;-)
Cruzh3r Napisano 29 Czerwiec 2007 Napisano 29 Czerwiec 2007 kadłubek super po prostu. na reszcie brakuje detalu wygląda troche na 1wś 2 płatowce. a ogólnie super
Coin Napisano 30 Czerwiec 2007 Napisano 30 Czerwiec 2007 Super, jedyne czego można żałować to tego że nie jest tak porozbijany jak w grze, byłby świetny klimat.:D (teraz rzecz jasna też jest:D)
SzU Napisano 30 Czerwiec 2007 Autor Napisano 30 Czerwiec 2007 aaaa ludzie dajcie mi jeszcze 15 minut, komp strasznie zamula! edit: no ok, oddaję taką wersję, mam nadzieję że dobry render, i że można taki oddać :)
ledyr Napisano 30 Czerwiec 2007 Napisano 30 Czerwiec 2007 gratulacje ukończenia sam żuczek wyglada nieźle, napewno jest w czołówce ;) pzdr
Matys Napisano 1 Lipiec 2007 Napisano 1 Lipiec 2007 jak dla mnie genialna sprawa ten samolocik zdecydowanie jedna z najlepszych pracek :-)
Kuba Napisano 1 Lipiec 2007 Napisano 1 Lipiec 2007 Teraz wygląda super. Przyłączam się do gratulacji :)
_michal Napisano 1 Lipiec 2007 Napisano 1 Lipiec 2007 Fajny, z wyjątkiem kabiny, widać niestety, że wrzuciłeś tam po prostu kulki, mogłeś się pokusić o ciekawsze rozwiązanie, ale poza tym, całkiem nieźle wygląda.
Cruzh3r Napisano 1 Lipiec 2007 Napisano 1 Lipiec 2007 co tu dużo mówić 'SzU has won the match' jak dla mnie.
SzU Napisano 2 Lipiec 2007 Autor Napisano 2 Lipiec 2007 Dzięki za opinie i za głosy :) Tymbardziej się cieszę, bo to mój pierwszy skończony model z teksturami :) wcześniej tylko robiłem trochę teksturek karabinów :P i jakieś próby modeli. Szkoda że speculara nie można było dorzucić. Na pewno trochę poprawię i będzie do portfolio. Pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się