Ciechu Napisano 28 Czerwiec 2007 Share Napisano 28 Czerwiec 2007 Myślę, że wreszczie mogę zamieścić pierwszą prackę.Powiem szczerze że pracowałem nad nią dosyć długo co spowodowane było głównie przerwami związanymi z pisaniem projektów (Politechnika). Wiem że praca ma dużo mankamentów dlatego prosze o waszą krytykę. Mam zamiar wziąć się za modelowanie reszty wojownika. Głowa mi nie wystarczy -to nie Morte z Tormenta :-). Aha jeszcze jedno ten pasek na czubku głowy to taki nieśmiały irokez - chyba go ogolę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BarlogPL Napisano 28 Czerwiec 2007 Share Napisano 28 Czerwiec 2007 No wypasiona głowa ;P szczególnie podoba mi się ta "dziura" w głowie na trzecim załączniku ;j Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris_R Napisano 28 Czerwiec 2007 Share Napisano 28 Czerwiec 2007 Facet po przejściach :) Fajnie by mu zrobiło, gdybyś popracował nad mięśniami szyi... taki koleś na pewno ma ją szerzej u dołu osadzoną... wyobraź sobie obojrzyki i najszerszy grzbietu... poprowadź mięśnie tak, jakby miały przyczepy w jakimś wirtualnym koprusie, którego nie widać. To na pewno poprawi odbiór całości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ciechu Napisano 28 Czerwiec 2007 Autor Share Napisano 28 Czerwiec 2007 Dzięki wielkie Kris_R za rady. Na pewno wezme je pod uwagę. Tą chudą szyję usprawiedliwiam tym iż w zamyśle ten kolo miał być zombiee (na avatarze jest słabo widoczna pierwotna wersja z baniowatą głową). Teraz sam dokładnie nie wiem w którą stronę pójdę. Miałem taką koncepcję aby to był wojownik zombiee - taki wychudzony dzierżący kawał jakiegoś gnata (w sensie broni białej) w dłoni. Gdyby już miał jakieś ciało - powyginał bym go tak by wyglądał na będącego w furii. Taka moja fantazja. W najbliższym czasie mam zamiar palnąć jakiegoś concepta (o ile mi wyjdzie). No i potem kontynuować modelowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris_hm Napisano 28 Czerwiec 2007 Share Napisano 28 Czerwiec 2007 Fajny. Ale jak dla mnie to ten irokez mu nie pasuje. Tym bardziej jak ma to byc zombie. ale jako model to ma klase pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 29 Czerwiec 2007 Share Napisano 29 Czerwiec 2007 Ten irokez trochę nie przypomina włosów no i ucho jakieś takie nie ludzkie ale to chyba zamierzone.Poza tym model bardzo fajny i taki niesymetryczny widać że nie idziesz na łatwiznę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Predator Napisano 29 Czerwiec 2007 Share Napisano 29 Czerwiec 2007 yyy a ten jak to nazwaliscie irokez to czasem nie blizna z deformacja czaszki ;) ? Ciechu jak to z tym irokezem ?:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ciechu Napisano 29 Czerwiec 2007 Autor Share Napisano 29 Czerwiec 2007 No cóż, może ten irokez nie wygląda jak włosy - z tym sie zgodzę, bo to minutowy wytwór pędzla. I do tego jeszcze zły brush zła alpha. Zgadzam sie. Natomiast Predator, nie wiem dlaczego przypomina on ci bliznę z deformacją czaszki... jakoś nie mogę spojrzeć na to z twojego punktu widzenia... Jak dla mnie to to nawet może wyglądac na kupę monstrualnego ptaka, ale żeby blizna. Blizna zawsze kojarzy mi się z wgłębieniem a nie wybrzuszeniem. A zresztą może i są takie dziwne blizny. A tak z innej beczki, fajnego masz avatara Predator :-) Chciałbym kiedyś zrobić takiego zombie w 3D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
evarcha Napisano 29 Czerwiec 2007 Share Napisano 29 Czerwiec 2007 czadzior łepetynka (to z-brush?) tego iroka przerobiłbym na pofałdowaną narośl ala star treck.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ciechu Napisano 29 Czerwiec 2007 Autor Share Napisano 29 Czerwiec 2007 tak jest to zbrush. Thx evarcha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ciechu Napisano 29 Czerwiec 2007 Autor Share Napisano 29 Czerwiec 2007 No więc tak jak mówiłem, zrobiłem koncepcik. Wiem że jeśli chodzi o anatomie to jedna ręka za mała druga za duża itp. ale głównie chodzi mi o poze tego wojownika - bo z tym mam zawsze kłopoty. Chodzi o to żeby był w takim "przykucnięciu", w jednej ręce miecz, w drugiej (niestety za późno o tym pomyślałem) tarcza drewniana. No i żeby szczerzył zęby. Ten na rysunku owszem szczerzy zęby ale tak jakby ze zmęczenia :-). Jeśli chodzi o budowę ciała to ma ona przypominać tą z rysunku, detale takie jak zmarszczki i rózne takie tam będę sobie wymyślał raczej podczas rzeźbienia.Chciałbym poznać wasze opinie bo mnie korci żeby sie za modelowanie wziąć. To będzie mój pierwszy pełny model mam nadzieję - dotąd to same głowy robiłem. Pozdro wszyskim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zonk Napisano 29 Czerwiec 2007 Share Napisano 29 Czerwiec 2007 Fajny koncept, jak bedziesz modelowal tego wojownika, to moze rzeczywiscie daj mu jedna wielka, przerosnieta lape, a druga normalna, zeby postac nie byla taka symetryczna... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ciechu Napisano 5 Lipiec 2007 Autor Share Napisano 5 Lipiec 2007 No dobra nie miałem ostatnio teraz zbyt dużo czasu, troszke więc przerwy w progresie było. Obecnie pracuje nad basemeshem ciała wojownika. Basemesh który tutaj zamieszczam w zasadzie mógłby posłużyć jako baza dla większości modeli istot humanoidalnych. Jest to mój pierwszy model sylwetki. Technika - box modelling. Mam wrażenie że cuś z proporcjami nie tak jak na razie, więc prosze o opinie i rady. Aha model ma na brzuchu takie dziwne fałdy powstałe w wyniku operacji extrude polygons. Niestety efekt jest nie zadowalający i mam zamiar to zmienić (traktuje to raczej jako eksperyment i napewno nie pozostawie tego tak). Zastanawiam mnie jeszcze jak poradze sobie z dołączeniem głowy gdyż na razie jakoś tak nie bardzo pasuje :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SUPER_OkO Napisano 5 Lipiec 2007 Share Napisano 5 Lipiec 2007 dluzsze nogi zrob .. a przedewszystkim piszczele, ogolnie cialko za duze/dlugie a nogi za male. hmm a tak to spoko chyba.. bo wsumie malo widac. Cos troche nie tak jest z klatka piersiowa.. takie dziwne piersiatka powstaly niedorozwiniete i obwisle z leksza.. nie wiem jak to sie pozniej bedzie rozkladalo jak dowalisz poly.. no i takie wklesniecie w brzuszku jakby wlasnie nabral powietrza. Wsumie to Bmash az taki nie jest wazny.. tylko zeby dobrze sie poly rozkladaly w miare i tyle, no i proporcje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ciechu Napisano 5 Lipiec 2007 Autor Share Napisano 5 Lipiec 2007 Właśnie też jeśli chodzi o nogi to mi sie wydaje że za krótkie, znowu jak wydłużę to mi sie wydaje że za długie :-). Najlepiej chyba zrobie jak znajde gdzieś jakieś proprocje i sobie nałoże, i sprawdzę. Jeśli chodzi o te piersi to zasugerowałem sie takim jednym modelem strzygi, ale chyba zrezygnuje.Dzieki za rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
briz Napisano 6 Lipiec 2007 Share Napisano 6 Lipiec 2007 ciekawa główka, koleś ma takie dziwne uszy jakby mu ktoś odgryzł kawałek :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się