Napisano 28 Czerwiec 200717 l Myślę, że wreszczie mogę zamieścić pierwszą prackę.Powiem szczerze że pracowałem nad nią dosyć długo co spowodowane było głównie przerwami związanymi z pisaniem projektów (Politechnika). Wiem że praca ma dużo mankamentów dlatego prosze o waszą krytykę. Mam zamiar wziąć się za modelowanie reszty wojownika. Głowa mi nie wystarczy -to nie Morte z Tormenta :-). Aha jeszcze jedno ten pasek na czubku głowy to taki nieśmiały irokez - chyba go ogolę.
Napisano 28 Czerwiec 200717 l No wypasiona głowa ;P szczególnie podoba mi się ta "dziura" w głowie na trzecim załączniku ;j
Napisano 28 Czerwiec 200717 l Facet po przejściach :) Fajnie by mu zrobiło, gdybyś popracował nad mięśniami szyi... taki koleś na pewno ma ją szerzej u dołu osadzoną... wyobraź sobie obojrzyki i najszerszy grzbietu... poprowadź mięśnie tak, jakby miały przyczepy w jakimś wirtualnym koprusie, którego nie widać. To na pewno poprawi odbiór całości.
Napisano 28 Czerwiec 200717 l Autor Dzięki wielkie Kris_R za rady. Na pewno wezme je pod uwagę. Tą chudą szyję usprawiedliwiam tym iż w zamyśle ten kolo miał być zombiee (na avatarze jest słabo widoczna pierwotna wersja z baniowatą głową). Teraz sam dokładnie nie wiem w którą stronę pójdę. Miałem taką koncepcję aby to był wojownik zombiee - taki wychudzony dzierżący kawał jakiegoś gnata (w sensie broni białej) w dłoni. Gdyby już miał jakieś ciało - powyginał bym go tak by wyglądał na będącego w furii. Taka moja fantazja. W najbliższym czasie mam zamiar palnąć jakiegoś concepta (o ile mi wyjdzie). No i potem kontynuować modelowanie.
Napisano 28 Czerwiec 200717 l Fajny. Ale jak dla mnie to ten irokez mu nie pasuje. Tym bardziej jak ma to byc zombie. ale jako model to ma klase pozdro
Napisano 29 Czerwiec 200717 l Ten irokez trochę nie przypomina włosów no i ucho jakieś takie nie ludzkie ale to chyba zamierzone.Poza tym model bardzo fajny i taki niesymetryczny widać że nie idziesz na łatwiznę.
Napisano 29 Czerwiec 200717 l yyy a ten jak to nazwaliscie irokez to czasem nie blizna z deformacja czaszki ;) ? Ciechu jak to z tym irokezem ?:)
Napisano 29 Czerwiec 200717 l Autor No cóż, może ten irokez nie wygląda jak włosy - z tym sie zgodzę, bo to minutowy wytwór pędzla. I do tego jeszcze zły brush zła alpha. Zgadzam sie. Natomiast Predator, nie wiem dlaczego przypomina on ci bliznę z deformacją czaszki... jakoś nie mogę spojrzeć na to z twojego punktu widzenia... Jak dla mnie to to nawet może wyglądac na kupę monstrualnego ptaka, ale żeby blizna. Blizna zawsze kojarzy mi się z wgłębieniem a nie wybrzuszeniem. A zresztą może i są takie dziwne blizny. A tak z innej beczki, fajnego masz avatara Predator :-) Chciałbym kiedyś zrobić takiego zombie w 3D.
Napisano 29 Czerwiec 200717 l czadzior łepetynka (to z-brush?) tego iroka przerobiłbym na pofałdowaną narośl ala star treck..
Napisano 29 Czerwiec 200717 l Autor No więc tak jak mówiłem, zrobiłem koncepcik. Wiem że jeśli chodzi o anatomie to jedna ręka za mała druga za duża itp. ale głównie chodzi mi o poze tego wojownika - bo z tym mam zawsze kłopoty. Chodzi o to żeby był w takim "przykucnięciu", w jednej ręce miecz, w drugiej (niestety za późno o tym pomyślałem) tarcza drewniana. No i żeby szczerzył zęby. Ten na rysunku owszem szczerzy zęby ale tak jakby ze zmęczenia :-). Jeśli chodzi o budowę ciała to ma ona przypominać tą z rysunku, detale takie jak zmarszczki i rózne takie tam będę sobie wymyślał raczej podczas rzeźbienia.Chciałbym poznać wasze opinie bo mnie korci żeby sie za modelowanie wziąć. To będzie mój pierwszy pełny model mam nadzieję - dotąd to same głowy robiłem. Pozdro wszyskim.
Napisano 29 Czerwiec 200717 l Fajny koncept, jak bedziesz modelowal tego wojownika, to moze rzeczywiscie daj mu jedna wielka, przerosnieta lape, a druga normalna, zeby postac nie byla taka symetryczna...
Napisano 5 Lipiec 200717 l Autor No dobra nie miałem ostatnio teraz zbyt dużo czasu, troszke więc przerwy w progresie było. Obecnie pracuje nad basemeshem ciała wojownika. Basemesh który tutaj zamieszczam w zasadzie mógłby posłużyć jako baza dla większości modeli istot humanoidalnych. Jest to mój pierwszy model sylwetki. Technika - box modelling. Mam wrażenie że cuś z proporcjami nie tak jak na razie, więc prosze o opinie i rady. Aha model ma na brzuchu takie dziwne fałdy powstałe w wyniku operacji extrude polygons. Niestety efekt jest nie zadowalający i mam zamiar to zmienić (traktuje to raczej jako eksperyment i napewno nie pozostawie tego tak). Zastanawiam mnie jeszcze jak poradze sobie z dołączeniem głowy gdyż na razie jakoś tak nie bardzo pasuje :-)
Napisano 5 Lipiec 200717 l dluzsze nogi zrob .. a przedewszystkim piszczele, ogolnie cialko za duze/dlugie a nogi za male. hmm a tak to spoko chyba.. bo wsumie malo widac. Cos troche nie tak jest z klatka piersiowa.. takie dziwne piersiatka powstaly niedorozwiniete i obwisle z leksza.. nie wiem jak to sie pozniej bedzie rozkladalo jak dowalisz poly.. no i takie wklesniecie w brzuszku jakby wlasnie nabral powietrza. Wsumie to Bmash az taki nie jest wazny.. tylko zeby dobrze sie poly rozkladaly w miare i tyle, no i proporcje.
Napisano 5 Lipiec 200717 l Autor Właśnie też jeśli chodzi o nogi to mi sie wydaje że za krótkie, znowu jak wydłużę to mi sie wydaje że za długie :-). Najlepiej chyba zrobie jak znajde gdzieś jakieś proprocje i sobie nałoże, i sprawdzę. Jeśli chodzi o te piersi to zasugerowałem sie takim jednym modelem strzygi, ale chyba zrezygnuje.Dzieki za rady.
Napisano 6 Lipiec 200717 l ciekawa główka, koleś ma takie dziwne uszy jakby mu ktoś odgryzł kawałek :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto