Napisano 1 Lipiec 200717 l Tworzę coś co ma przypominać samochód, ze spline'ów. Chciałem to przekonwertować do Editable Poly. Ale wtedy dzieje się coś takiego, jak na screenie, nie wiem czego to jest efekt, ale to pewnie coś banalnego, ale ja już nie daję rady. Trzeba zamknąć "pętlę"? Jeszcze coś. Jak połączyć dwie splines, zakończone vertexami, aby między nimi utworzyło się połączenie?
Napisano 1 Lipiec 200717 l Musisz utowrzyć dodatkowe spliny, modyfikator Surface i wtedy na ply konwertować. W helpie powinien być tutek o modelowaniu splinami. A najlepiej będzie, jeśli darujesz sobie spliny i spróbujesz metodą polymodelingu zrobić to autko. Poszukaj sobie tutków o tym. Tutaj, na max3d, też powinny być.
Napisano 1 Lipiec 200717 l nie tedy droga! przedewszystkim żeby splajny dawały jakąś powierzchnie to powinny miec nie wiecej niz 4 wieżchołki! jak juz tak zagęscisz sieatke ze bedzie dobre nadasz temu modyfikator SURFACE i wtedy convert to poly! Ty sie ciesz ze ci wieksze krzaczki nie powychodziły!:P cholera..Piotrek mnie ubiegł!:P to masz jeszcze http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=3191
Napisano 1 Lipiec 200717 l Autor Więc muszę się zabrać za polymodeling, tylko cholera, co to jest... Google idzie w ruch, dzięki. ;)
Napisano 1 Lipiec 200717 l na max3d.pl jest od groma.. a tutaj masz taki najprostszy;) http://www.max3d.pl/tut.php?id=214
Napisano 1 Lipiec 200717 l Autor A czy przy użyciu polymodelingu, możliwe jest zrobienie czegoś bardzo zaawansowanego? Pytam, ponieważ chciałbym się nauczyć dobrze jednej metody. Czy ta metoda jest prostsza niż modelowanie spliney'ami?
Napisano 1 Lipiec 200717 l czy przy użyciu polymodelingu, możliwe jest zrobienie czegoś bardzo zaawansowanego? Jest możliwe :D