Skocz do zawartości

Problem zmiany spline na poly


BOV

Rekomendowane odpowiedzi

Tworzę coś co ma przypominać samochód, ze spline'ów. Chciałem to przekonwertować do Editable Poly. Ale wtedy dzieje się coś takiego, jak na screenie, nie wiem czego to jest efekt, ale to pewnie coś banalnego, ale ja już nie daję rady. Trzeba zamknąć "pętlę"?

screenhe1.th.jpg

Jeszcze coś. Jak połączyć dwie splines, zakończone vertexami, aby między nimi utworzyło się połączenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Musisz utowrzyć dodatkowe spliny, modyfikator Surface i wtedy na ply konwertować. W helpie powinien być tutek o modelowaniu splinami.

A najlepiej będzie, jeśli darujesz sobie spliny i spróbujesz metodą polymodelingu zrobić to autko. Poszukaj sobie tutków o tym. Tutaj, na max3d, też powinny być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie tedy droga! przedewszystkim żeby splajny dawały jakąś powierzchnie to powinny miec nie wiecej niz 4 wieżchołki! jak juz tak zagęscisz sieatke ze bedzie dobre nadasz temu modyfikator SURFACE i wtedy convert to poly!

 

Ty sie ciesz ze ci wieksze krzaczki nie powychodziły!:P

 

 

 

cholera..Piotrek mnie ubiegł!:P

 

to masz jeszcze http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=3191

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy przy użyciu polymodelingu, możliwe jest zrobienie czegoś bardzo zaawansowanego? Pytam, ponieważ chciałbym się nauczyć dobrze jednej metody. Czy ta metoda jest prostsza niż modelowanie spliney'ami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności