trosiek Napisano 2 Lipiec 2007 Napisano 2 Lipiec 2007 Witam wszystkich! Nie znam się dobrze na modelowaniu samochodów (wogóle jestem początkującym grafikiem 3D), ale zachciało mi się wymodelować jakiś. Padło na Mercedesa klasy M - ostatni model. wymodelowałem ten cały kształt niżej z 1 boxa. Ale dalej nie wiem co mam z tym fantem zrobić... :/ A może jakiś inny model polecacie na początek...? http://img234.imageshack.us/img234/5198/24179442xa9.jpg
Tony M. Napisano 2 Lipiec 2007 Napisano 2 Lipiec 2007 znajdź sobie tutorial o modelowaniu samochodów.... tam będzie wszystko czego potrzebujesz
Bubu Napisano 2 Lipiec 2007 Napisano 2 Lipiec 2007 Dokladnie :] Najpier poprzegladaj pare tutkow a dopiero potem zaczynaj ;) Bo tak samo z siebie to raczej nie przyjdzie. Pomaga tez ogladanie siatek modeli, bedziesz wiedzial jak rozkladac poly zeby dobrze wygladalo :] Ot tyle powodzenia :]
trosiek Napisano 2 Lipiec 2007 Autor Napisano 2 Lipiec 2007 Już robiłem tutoriale... wszystko tak jak pisali... a jednak nie wychodzi prawie nic. Zawsze coś schrzanię w siatce... ;/ może lepiej zająć się "budowaniem" domów?
Bubu Napisano 2 Lipiec 2007 Napisano 2 Lipiec 2007 Widocznie za moalo robiles xD albo za malo sie staralem :] Przeciez to nie jest az tak tragicznie skomplikowane :] Opanujesz podstawy i wtedy bedzie z gorki :]
trosiek Napisano 2 Lipiec 2007 Autor Napisano 2 Lipiec 2007 no cóż... będziem męczyć tutki :D a co w tym modelu byście dalej zrobili?
hcpiter Napisano 2 Lipiec 2007 Napisano 2 Lipiec 2007 he fajny kapec :D na poczatek modelowac samochod to jakas pomylka...
Bubu Napisano 2 Lipiec 2007 Napisano 2 Lipiec 2007 detale.... Dokladnie. jak dalej chcesz go robic to polecam cut'a ;) Ciac i przesuwac dotad az ksztalty zacznia byc widoczne ;) Aczkolwiek proponowalbym jeszcze troszke sie podszkolic ;)