Pinki Napisano 4 Lipiec 2007 Napisano 4 Lipiec 2007 Witam Po wymianie kompa moge powrocic do rozpoczetego jakis czas temu projektu. Modeluje Forda Mustanga wzorowanego na slynnej Eleanor ;) Ponizej zarys bryly - narazie glownie mecze sie nad przodem auta.. i mam pewne problemy z chamferami.. potrzebuje Waszej pomocy.. do 1 pokazuje siatke i po MS - jak prawidlowo tu chamfera ? w 2 jest podobnie..
hkropinski Napisano 4 Lipiec 2007 Napisano 4 Lipiec 2007 co do pierwszego problemu to najlepiej zrob tak: LINK a co do drugiego to sprawdź czy nie masz kilku vertexow w jednym miejscu
Pinki Napisano 4 Lipiec 2007 Autor Napisano 4 Lipiec 2007 i tu przedstawiam preview drugiego problemu oraz widok przedni docelowego wygladu
lukos86 Napisano 4 Lipiec 2007 Napisano 4 Lipiec 2007 Nie wiem jak ci pomóc ale zabrałeś się za auto, moje marzenie :D powodzenia
Pinki Napisano 4 Lipiec 2007 Autor Napisano 4 Lipiec 2007 I moim marzeniem jest miec taka fure.. jak rowniez marze o tym zeby to skonczyc bo juz z 5 razy kasuje caly zderzak i robie od nowa.. :/ te ostre krawedzie mnie dobijaja.. :( hkropinski: zrobilem tak jak narysowales.. ale efekt taki sam.. :/
..:: WIKTOR ::.. Napisano 5 Lipiec 2007 Napisano 5 Lipiec 2007 Ja zawsze mowie ze jak jest siatka za bardzo oszczedna to pozniej takie jajucha sie dzieja... hkropinski dobrze ci to rozrysowal tylko zagesc siatke troszke to nie bedzie "sciagac" jej tak bardzo i nie bedzie bug'ow
FF Napisano 5 Lipiec 2007 Napisano 5 Lipiec 2007 Znowu ktoś sie zabrał za PRAWIE najlepszy samochód świata:P Czemu nikt nie zrobi wersji filmowej?:) Powodzenia!
mrkrzysiek Napisano 6 Lipiec 2007 Napisano 6 Lipiec 2007 no powodzenia chętnie bym pomógł w rozwiązaniu problemu ale jakoś w siatce sie ie mogę połapać ze screenów więc wolał bym plik dostać
Pinki Napisano 6 Lipiec 2007 Autor Napisano 6 Lipiec 2007 Dziekuje, ale na szczescie samemu udalo mi sie rozwiazac problem.. co prawda musialem usunac polowe zderzaka i robic od nowa.. no ale warto bylo.. kolejny update w niedziele.. bo teraz nie siedze na swoim kompie. Pozdro. :)
Ciechu Napisano 8 Lipiec 2007 Napisano 8 Lipiec 2007 Dobre autko sobie wybrałeś. Strasznie lubie takie samochody. Masywne, cięzkie, szerokie. Przez chwile myślałem że ten obrazek docelowy to już twój model. Kurde to by było coś. A tak w ogóle mam takie pytanie, bo nie wtajemniczony jestem w modelowanie samochodów, czy przypadkiem nie powinno się modelować częsci składowych samochodów typu pokrywa silnika, spoilery osobno ??, bo twój model jest jednolity (chyba że tak blisko ułożyłeś części). Według mnie model powinien idealnie, w najmniejszych szczegółach odzwierciedlać samochód. Być może sie nie znam, być może jest wiele szkół i podejść.
Pinki Napisano 8 Lipiec 2007 Autor Napisano 8 Lipiec 2007 Tak wiec zabralem sie dalej za przod autka, ale mam problem z chamferem; ponizej siatki. ps. rowki i inne kosmetyki beda robione pozniej. Ciechu: kazdy modeluje jak mu wygodnie. Ja robie od ogolu do szczegolu :)
Ciechu Napisano 9 Lipiec 2007 Napisano 9 Lipiec 2007 O a jednak oddzielona jest maska i błotniki... Heh a wcześniej tego nie zauważyłem. No ładnie prace idą. Nabiera toto mustangowych kształtów :-). Odnośnie tego modelowania od ogółu do szczegółu to wydaje mi sie że to w zasadzie jedyna metoda. No chyba że ktoś zrobił high definition mesh i potem chce zmniejszyć jej szczegółowość (ale to chyba optymalizacja stratna a nie modelowanie :-)) A tak w ogóle to czuje że będzie super samochodzik.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się