Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Ford Mustang Eleanor (Future)


Pinki

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Po wymianie kompa moge powrocic do rozpoczetego jakis czas temu projektu. Modeluje Forda Mustanga wzorowanego na slynnej Eleanor ;) Ponizej zarys bryly - narazie glownie mecze sie nad przodem auta.. i mam pewne problemy z chamferami.. potrzebuje Waszej pomocy..

 

do 1 pokazuje siatke i po MS - jak prawidlowo tu chamfera ?

w 2 jest podobnie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

I moim marzeniem jest miec taka fure.. jak rowniez marze o tym zeby to skonczyc bo juz z 5 razy kasuje caly zderzak i robie od nowa.. :/ te ostre krawedzie mnie dobijaja.. :(

 

hkropinski: zrobilem tak jak narysowales.. ale efekt taki sam.. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje, ale na szczescie samemu udalo mi sie rozwiazac problem.. co prawda musialem usunac polowe zderzaka i robic od nowa.. no ale warto bylo.. kolejny update w niedziele.. bo teraz nie siedze na swoim kompie.

 

Pozdro. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobre autko sobie wybrałeś. Strasznie lubie takie samochody. Masywne, cięzkie, szerokie. Przez chwile myślałem że ten obrazek docelowy to już twój model. Kurde to by było coś. A tak w ogóle mam takie pytanie, bo nie wtajemniczony jestem w modelowanie samochodów, czy przypadkiem nie powinno się modelować częsci składowych samochodów typu pokrywa silnika, spoilery osobno ??, bo twój model jest jednolity (chyba że tak blisko ułożyłeś części). Według mnie model powinien idealnie, w najmniejszych szczegółach odzwierciedlać samochód. Być może sie nie znam, być może jest wiele szkół i podejść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wiec zabralem sie dalej za przod autka, ale mam problem z chamferem;

ponizej siatki.

ps. rowki i inne kosmetyki beda robione pozniej.

 

 

Ciechu: kazdy modeluje jak mu wygodnie. Ja robie od ogolu do szczegolu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O a jednak oddzielona jest maska i błotniki... Heh a wcześniej tego nie zauważyłem. No ładnie prace idą. Nabiera toto mustangowych kształtów :-). Odnośnie tego modelowania od ogółu do szczegółu to wydaje mi sie że to w zasadzie jedyna metoda. No chyba że ktoś zrobił high definition mesh i potem chce zmniejszyć jej szczegółowość (ale to chyba optymalizacja stratna a nie modelowanie :-)) A tak w ogóle to czuje że będzie super samochodzik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności