simonus Napisano 5 Lipiec 2007 Napisano 5 Lipiec 2007 gdzie znajdę dobre materiały do mentela?? jest jakis serwis typu v-raymaterials.de??
greg_jg Napisano 5 Lipiec 2007 Napisano 5 Lipiec 2007 http://jeffpatton.net/Blog-images/JP_blog_mr-materials.zip http://jeffpatton.net/Blog-images/Arch-materials.zip http://jeffpatton.net/Postings/CGtalk-MR.zip
Miłosz3ds Napisano 5 Lipiec 2007 Napisano 5 Lipiec 2007 Ja mam jakieś biblioteki materiałów. Zaraz poszukam i powiem skąd ściągnąłem:) http://3dkingdom.org/modules.php?op=modload&name=News&file=index&catid=&topic=16 Tu są fajne:P
piotrek Napisano 5 Lipiec 2007 Napisano 5 Lipiec 2007 Tutaj jest kilka shaderków, gdybyś potrzebował. http://mymentalray.com/
simonus Napisano 5 Lipiec 2007 Autor Napisano 5 Lipiec 2007 dzięki chłopaki mam nadzieje ze przysłuży sie to pięknym pracom:)
simonus Napisano 6 Lipiec 2007 Autor Napisano 6 Lipiec 2007 Mam problem z materiałem żelu i galaretki. Nie wiem jak osiągnąć zadowalający rezultat. Jakieś sugestie??
tweety Napisano 6 Lipiec 2007 Napisano 6 Lipiec 2007 podobnie jak glass tylko użyj pobaw się parametrami IOR i wstaw mapy noise w bump czy displacement. możesz też zrobić fallofa dla refraction dzięki czemu może uda ci się zfejkować metność płynu. jeśli nie to polecam SSS.
Temporal Napisano 9 Lipiec 2007 Napisano 9 Lipiec 2007 Subsurface scattering czyli taki zaawansowany shader do robienie skóry i innych takich ciekawych efektów
piotrek Napisano 9 Lipiec 2007 Napisano 9 Lipiec 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Subsurface_scattering
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się