simonus Napisano 5 Lipiec 2007 Share Napisano 5 Lipiec 2007 gdzie znajdę dobre materiały do mentela?? jest jakis serwis typu v-raymaterials.de?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
greg_jg Napisano 5 Lipiec 2007 Share Napisano 5 Lipiec 2007 http://jeffpatton.net/Blog-images/JP_blog_mr-materials.zip http://jeffpatton.net/Blog-images/Arch-materials.zip http://jeffpatton.net/Postings/CGtalk-MR.zip Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 5 Lipiec 2007 Share Napisano 5 Lipiec 2007 Ja mam jakieś biblioteki materiałów. Zaraz poszukam i powiem skąd ściągnąłem:) http://3dkingdom.org/modules.php?op=modload&name=News&file=index&catid=&topic=16 Tu są fajne:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 5 Lipiec 2007 Share Napisano 5 Lipiec 2007 Tutaj jest kilka shaderków, gdybyś potrzebował. http://mymentalray.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simonus Napisano 5 Lipiec 2007 Autor Share Napisano 5 Lipiec 2007 dzięki chłopaki mam nadzieje ze przysłuży sie to pięknym pracom:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simonus Napisano 6 Lipiec 2007 Autor Share Napisano 6 Lipiec 2007 Mam problem z materiałem żelu i galaretki. Nie wiem jak osiągnąć zadowalający rezultat. Jakieś sugestie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 6 Lipiec 2007 Share Napisano 6 Lipiec 2007 podobnie jak glass tylko użyj pobaw się parametrami IOR i wstaw mapy noise w bump czy displacement. możesz też zrobić fallofa dla refraction dzięki czemu może uda ci się zfejkować metność płynu. jeśli nie to polecam SSS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patry Napisano 6 Lipiec 2007 Share Napisano 6 Lipiec 2007 A właśnie, wie ktoś jaki IOR ma galaretka? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 6 Lipiec 2007 Share Napisano 6 Lipiec 2007 patry: metoda prób i błędów prawdę Ci powie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simonus Napisano 9 Lipiec 2007 Autor Share Napisano 9 Lipiec 2007 Tweety co to SSS?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 9 Lipiec 2007 Share Napisano 9 Lipiec 2007 Subsurface scattering czyli taki zaawansowany shader do robienie skóry i innych takich ciekawych efektów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 9 Lipiec 2007 Share Napisano 9 Lipiec 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Subsurface_scattering Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simonus Napisano 9 Lipiec 2007 Autor Share Napisano 9 Lipiec 2007 ok to juz wiem:) dzieki all:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się